PDA

Bekijk de volledige versie : beertje

psychobunny
31 juli 2003, 10:48
heeft mn vriend gisteren voor me gevangen op de kermis :love: beer is bijna groter dan ik :z wat natuurlijk niet moeilijk is...

Headliner
31 juli 2003, 10:50
geweldig hoor, helemaal uit schotland 8) :Y)

chalyken
31 juli 2003, 11:02
ne snob beer :+

Forza
31 juli 2003, 11:02
kom je altijd net met je kop bove de tafel uit?

Nightwolf
31 juli 2003, 11:10
damn die is groot

joeyB
31 juli 2003, 11:17
Originally posted by Forza
kom je altijd net met je kop bove de tafel uit?

hehehe ja en dan draagt ze nog hakken:

psychobunny
31 juli 2003, 11:18
Originally posted by joeyB

hehehe ja en dan draagt ze nog hakken:

en door wie raak jij op't meidenforum?

en neej forza,maar alsie recht staat issie groot :p

Headliner
31 juli 2003, 11:34
zie ik daar meidenforum? :wave:

psychobunny
31 juli 2003, 12:35
Originally posted by Headliner
zie ik daar meidenforum? :wave:

jep,in meidenforum sta ik met hakken,terwijl op het gewone forum nooit?best wel toevallig :) en ik maar denken dattie zich alleen zo dom voordoet...

Forza
31 juli 2003, 12:36
Originally posted by psychobunny

en door wie raak jij op't meidenforum?

jij draagt ook heel vaak een bh!!!

hoe zou ik dat toch weten O-) O-) |:(

psychobunny
31 juli 2003, 12:44
Originally posted by Forza

jij draagt ook heel vaak een bh!!!

hoe zou ik dat toch weten O-) O-) |:(

bull,alsof elk meisje paar hakken staan heeft,driekwart van mn vriendinnen weigert zelfs om dat te dragen of vind dat gewoon lelijk dusja... vooral heel toevallig als je de laatste foto's ziet die'k gepost heb ik meidenforum :{

PFP
31 juli 2003, 12:56

bull,alsof elk meisje paar hakken staan heeft,driekwart van mn vriendinnen weigert zelfs om dat te dragen of vind dat gewoon lelijk dusja... vooral heel toevallig als je de laatste foto's ziet die'k gepost heb ik meidenforum :{

:'(

TheGroovMaster
31 juli 2003, 13:03
vet ding zeg, kan je een voorbind dildo aan em zetten voor als je vriend er es niet is :]

psychobunny
31 juli 2003, 13:10
Originally posted by TheGroovMaster
vet ding zeg, kan je een voorbind dildo aan em zetten voor als je vriend er es niet is :]

jaah,en dat heb ik echt wel liggen thuis,ergens tussen mn zweepjes en mn leren pakjes :p

Tyskie
31 juli 2003, 13:24
hehehe...

Maar wat ik niet snap, dat meidenforum is toch voor meidendingetjes? Foto's kunnen toch op F&P geplaatst worden?

Dat meidenforum moet toch geen hele cultuur binnen ll.com worden? Anders maak ook maar een f&p-meidenforum aan...

BlueWolf
31 juli 2003, 13:26
Originally posted by chalyken
ne snob beer :+ :yes:

psychobunny
31 juli 2003, 13:43
Originally posted by Tyskie
hehehe...

Maar wat ik niet snap, dat meidenforum is toch voor meidendingetjes? Foto's kunnen toch op F&P geplaatst worden?

Dat meidenforum moet toch geen hele cultuur binnen ll.com worden? Anders maak ook maar een f&p-meidenforum aan...

jaah,maar was gewoon iets omtrend kleding en of die goed was,en had dringende mening nodig. als je zoiets hier post word dat toch maar verpest door joey of pfp,dus doe'k de moeite ni

PFP
31 juli 2003, 14:38

jaah,maar was gewoon iets omtrend kleding en of die goed was,en had dringende mening nodig. als je zoiets hier post word dat toch maar verpest door joey of pfp,dus doe'k de moeite ni

:[