PDA

Bekijk de volledige versie : shitdinges

Banaan
5 augustus 2003, 01:33
k, kheb een probleempje met internet. als ik et opstart gaat alles goed enzo maar na een tijdje wil ik bijv naar een andere site gaan en dan willik et adres in typen maar alsik dat doe looptie vast en komt er een melding dat er een fout is bij Iexplorer... maar tis nie alleen alsik een adres wil intype, ik wou dit al eerder poste en ging maar via de koppelingen en toennik wou typen lieppie dus ook vast :?

iemand idee/oplossing?? alvast bedankt..

Kampie
5 augustus 2003, 01:44
Originally posted by Banaan
k, kheb een probleempje met internet. als ik et opstart gaat alles goed enzo maar na een tijdje wil ik bijv naar een andere site gaan en dan willik et adres in typen maar alsik dat doe looptie vast en komt er een melding dat er een fout is bij Iexplorer... maar tis nie alleen alsik een adres wil intype, ik wou dit al eerder poste en ging maar via de koppelingen en toennik wou typen lieppie dus ook vast :?

iemand idee/oplossing?? alvast bedankt.. Ik heb hetzelfde probleem.. je windows is bout.. net als de mijne..

Mijn oplossing: ff windows er opnieuw opzetten en update die bende.. (tenminste dat doe ik zsm :) )

Banaan
5 augustus 2003, 01:56
Originally posted by Kampie
Ik heb hetzelfde probleem.. je windows is bout.. net als de mijne..

Mijn oplossing: ff windows er opnieuw opzetten en update die bende.. (tenminste dat doe ik zsm :) ) hmmz, dus moet jij ook opnieuw opstarte alsie dit doet?

Kampie
5 augustus 2003, 02:04
hmmz, dus moet jij ook opnieuw opstarte alsie dit doet? alleen mijn internet explorer, verder niet..

FunFair
5 augustus 2003, 11:50
welke windhoos heb je?

anders moet je even kijken of je de iexplorer kan deinstalleren en dan weer opnieuw installeren?

Banaan
5 augustus 2003, 12:52
Originally posted by FunFair
welke windhoos heb je?

anders moet je even kijken of je de iexplorer kan deinstalleren en dan weer opnieuw installeren? windows xp :p kheb deze pc net een week ofzo dus best wel vreemd -_-

ik_ben_de_man
6 augustus 2003, 03:41
windows xp :p kheb deze pc net een week ofzo dus best wel vreemd -_-

terug gaasn naar je dealer dus.

Banaan
6 augustus 2003, 13:50
Originally posted by ik_ben_de_man

terug gaasn naar je dealer dus. nope tis opgelost... nu kank eindelijk me nieuwe shit in me pc gooien :Y) :d

FunFair
6 augustus 2003, 15:08
hoe is het nou opgelost dan?

Banaan
7 augustus 2003, 00:50
Originally posted by FunFair
hoe is het nou opgelost dan? ik kan alles weeje :Y) nee ik had zo wat gedownload (op verzoek van een neef) en toen kwam er een melding van: er is een ernstige fout in windows hersteld