PDA

Bekijk de volledige versie : Tijgertje!! Tijgertje!! Je bent een tijgertje!!!

Splash85
5 augustus 2003, 15:25
Ik wou ff zeggen tegen iedereen die zo onzeker en verdrietig is hier in dit forum... Vaak helpt het als je gewoon lekker wat losser en makkelijker wordt.. Wat meer je gang gaat.. Ookal durf je het niet.. Want dan stijgt daarna ook je zelfvertrouwen vanzelf.... meestal..

Nightwolf
5 augustus 2003, 16:19
makkelijk gezegd

dyfusica
5 augustus 2003, 16:21
ach.. dat werkt misschien bij een heel kleine groep mensen.. Je komt een stuk verder als je het probleem aanpakt:)

FiZz
5 augustus 2003, 16:35
Originally posted by Nightwolf
makkelijk gezegd

Makkelijk gedaan.

Anders ga je even lekker wat alcohol drinken of wiet roken. Daar wordt je ontspannen van. Je wordt losser van. Als je dat dan "kan" dan gaat het zonder alcohol ook wel.

Hmzz, het klinkt heel erg dom, en het komt ook zo even in me op. Maar is hier eigenlijk wat mis mee?

Annuh
5 augustus 2003, 17:03
Originally posted by Nightwolf
makkelijk gezegd

:{ Tis tog goed bedoelt!

Nightwolf
5 augustus 2003, 17:21
:{

kan wel zijn, toch ligt dat niet voor iedereen zo makkelijk

Splash85
5 augustus 2003, 21:08
klopt wel... maar misschien dat het bij sommige mensen helpt die ervan balen dat ze erg verlegen zijn...

eneri
11 augustus 2003, 18:28
Originally posted by FiZz

Makkelijk gedaan.

Anders ga je even lekker wat alcohol drinken of wiet roken. Daar wordt je ontspannen van. Je wordt losser van. Als je dat dan "kan" dan gaat het zonder alcohol ook wel.

Hmzz, het klinkt heel erg dom, en het komt ook zo even in me op. Maar is hier eigenlijk wat mis mee?

ja met wiet en alcohol lossen alle problemen op he. en het gaat natuurljk niet, als de werking ervan over is. dan voel je je alleen maar kutter en ga je nog meer drinken en roken. zo ontstaan verslavingen.

jet het klinkt erg dom en sorry dat ik het zeg, maar tis ook erg dom.

Linnea
11 augustus 2003, 20:23
it doesn't solve anything, just makes you forget your problems for a while, and when you're 'back' your in the same situation you was before..

EternalShadow
11 augustus 2003, 22:16
Originally posted by Linnea
it doesn't solve anything, just makes you forget your problems for a while, and when you're 'back' your in the same situation you was before..

how about an even worse situation... problems can escalate if not taken care of :{

FiZz
11 augustus 2003, 23:25
Originally posted by eneri

ja met wiet en alcohol lossen alle problemen op he. en het gaat natuurljk niet, als de werking ervan over is. dan voel je je alleen maar kutter en ga je nog meer drinken en roken. zo ontstaan verslavingen.

jet het klinkt erg dom en sorry dat ik het zeg, maar tis ook erg dom.

Waarom sorry? Het is toch jou mening :)
MAAR, volgens mij snap je niet helemaal de achterliggende gedacht. Zoals jij het brengt is het inderdaad slecht, maar het kan toch ook wel op een goede manier

-----------------------------

Je hebt mensen die op pepermunt gaan kouwen om rustig te worden, tenminste dat denken ze. Het zal vast wel niet werken, maar als je er in gelooft werkt het meestal wel.

Hier is natuurlijk niks mis mee, dat je op pepermunt gaat kouwen om rustig te worden.

Waarom is er dan wel wat mis mee, om een paar biertje te drinken om wat losser te worden? Het werk erg vaak wel.
Kijk je moet je natuurlijk niet dronken zuipen, dat zeg ik ook niet. Maar als je een beetje drinkt word je dus opgewekter, vrolijker, onspannender. Is daar wat mis mee dan?

Sommige mensen hebben er gewoon heel erg veel moeite mee om op een andere manier zo los te worden om zicht goed te kunnen vermaken.

En als je je niet helemaal lam zuipt, dan onthoud je alles ook. Je weet dus hoe je op situaties gereageerd hebt, en kan dat daarna misschien ook toe gaan passen zonder alcohol.

Ik zeg helemaal niet dat dit een goede methode is, maar er zitten toch wel voordelen aan. Ik vroeg het me gewoon af. Maar erg veel mensen hebben er meteen wat op tegen als je zegt dat je alcohol nodig hebt om het leuk te hebben. Owkee, dat is erg kort door de bocht, en op deze manier is het wel erg in mijn ogen.

Maar je kan alcohol toch ook op een goede manier gebruiken? Als je een paar biertjes drinkt is dat echt niet schadelijk, en het heeft een fijn effect.

Ben benieuwd of dit wel overkomt zoals het de bedoeling is :)

Jamiel
13 augustus 2003, 15:56
Daarmee kan je het nog niet meteen oplossen

FiZz
13 augustus 2003, 20:37
Originally posted by Jamiel
Daarmee kan je het nog niet meteen oplossen

Dat zeg ik ook niet :)

anouk
14 augustus 2003, 00:46
Wat een loos advies, praat die mensen nog ff een alcohol verslaving aan, dan zitten ze dr nog verder in |:(

FiZz
14 augustus 2003, 01:31
Originally posted by anouk
Wat een loos advies, praat die mensen nog ff een alcohol verslaving aan, dan zitten ze dr nog verder in |:(

Mensen snappen nog steeds niet de werking van Alcohol en Drugs he... zucht...

Owkee, laat mij idee ook maar zitten. Toch niemand die het wil begrijpen omdat ze volgens mij te bekrompen zijn als ze het woord alcohol of drugs horen :)

Jamiel
14 augustus 2003, 01:54
Originally posted by FiZz

Dat zeg ik ook niet :) Was ook nie voor jou bedoeld, eerder voor degene die deze thread heeft gepost :*

FiZz
14 augustus 2003, 12:13
Originally posted by Jamiel
Was ook nie voor jou bedoeld, eerder voor degene die deze thread heeft gepost :*

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW!!
OEF! :d