PDA

Bekijk de volledige versie : verveling = toegeslagen

Judith
8 augustus 2003, 17:37
:

Dimas
8 augustus 2003, 17:40
b0r3d :)

Judith
8 augustus 2003, 17:42
Originally posted by Dimas
b0r3d :)

idd8)

Riddler
8 augustus 2003, 17:51
Boredom strikes again :p

CharmedOne
8 augustus 2003, 17:56
Nederland begint SAAI te worden vind ik...
Ik wil weer terug naar Spanje :(

Dimas
8 augustus 2003, 17:56
helaas geen webcam anders had ik ook wel een bored foto er neergezet

Judith
8 augustus 2003, 17:57
Originally posted by Dimas
helaas geen webcam anders had ik ook wel een bored foto er neergezet

Tis gewoon saai in NL omdat het dit kloteweer is...het is te heet voor alles...alleen zwemmen kan nog...maar een fietsritje naar de ALbert Heijn van 5 minuten is al erg...Het zweet is dan niet meer te STOPPEN :p sorry dat moest ff :p

CharmedOne
8 augustus 2003, 17:59
Tis hier gewoon verdomd benauwd...
In Tunesie en in Spanje vond ik het echt heerlijk dat weer en hier word ik er strontziek van :(

The6thgate
8 augustus 2003, 18:03
jah ik zou ook wel weer terug op vakantie willen:|
daar is de warmte niet zo erg en het leven is ook nog s leuker:9

CharmedOne
8 augustus 2003, 18:04
Jaah...
In Lloret had ik het echt naar mijn zin enzo en verveelde me echt helemaal niet..
En Hier terug in R'dam verveel ik me de pleurus...

Bird Of Prey
8 augustus 2003, 18:07
jij mag je gerust vaker vervelen... :o :yes:

Judith
8 augustus 2003, 18:08
Originally posted by CharmedOne
Jaah...
In Lloret had ik het echt naar mijn zin enzo en verveelde me echt helemaal niet..
En Hier terug in R'dam verveel ik me de pleurus...

Dat heb ik ook, maar dan in lelystad
En dan moet je bedenken dat ik helemaal niet op vakantie ben geweest :(

The6thgate
8 augustus 2003, 18:10
Originally posted by CharmedOne
Jaah...
En Hier terug in R'dam verveel ik me de pleurus... idd, kheb me geen moment verveeld daar. blah k kan niet wachten tot volgend jaar:)
en jij mag je idd vaker vervelen judithO-) :D

Judith
8 augustus 2003, 18:19
Originally posted by The6thgate
en jij mag je idd vaker vervelen judithO-) :D

Hoezo dat? :rolleyes:

The6thgate
8 augustus 2003, 18:21
Originally posted by Judith14

Hoezo dat? :rolleyes: kvind foto's van jou niet zo heel erg:rolleyes: 8)

Judith
8 augustus 2003, 18:33
Originally posted by The6thgate
kvind foto's van jou niet zo heel erg:rolleyes: 8)

thnx:$

Stapper
8 augustus 2003, 19:46
ach ja, dat heb je wel eens, heb ik ook wel eens gehad :)
gewoon ff naar buiten gaan, ff springen, rennen, etc en dan ben je moe en bezweterig, dan spring je een vijver/sloot in en dan heb je iets te doen, weg verveling

kreej-z
8 augustus 2003, 20:31
het weer zuigt idd zwaar hier :( maar in Spanje, waar ik dus maandag naartoe ga 8| is het nu nog veeeel warmer, nl tussen de 40 en 50 graden... :no: er wordt aangeraden binnen te blijven... *baalt* 8|
Ik hoop dat t deze week heeeel erg af gaat koelen!! :yes:

Judith
8 augustus 2003, 20:36
Originally posted by kreej-z
het weer zuigt idd zwaar hier :( maar in Spanje, waar ik dus maandag naartoe ga 8| is het nu nog veeeel warmer, nl tussen de 40 en 50 graden... :no: er wordt aangeraden binnen te blijven... *baalt* 8|
Ik hoop dat t deze week heeeel erg af gaat koelen!! :yes:

Ze zeggen van niet, en met dit weer is het echt niet korfballen..vrijdag (15e dus) gaan we weer trainen..niet leuK!!

The Phit
8 augustus 2003, 21:33
Judith verveelt zich :7

The Phit
8 augustus 2003, 21:36
Originally posted by Judith14

Ze zeggen van niet, en met dit weer is het echt niet korfballen..vrijdag (15e dus) gaan we weer trainen..niet leuK!! je moet toch van je sport houden meid? ik sport liever met dit weer dan dat t onder de 20 graden is.. :wave:

Judith
8 augustus 2003, 22:02
Originally posted by Phitje
je moet toch van je sport houden meid? ik sport liever met dit weer dan dat t onder de 20 graden is.. :wave:

Ik hou ook van mijn sport...maar als het over de 30 graden is..kan je je eigen zwembadparadijs openen!

bartje518
8 augustus 2003, 22:38
Die juudje toch :+

Judith
8 augustus 2003, 22:56
Originally posted by bartje518
Die juudje toch :+

:+

Bird Of Prey
9 augustus 2003, 00:02
Originally posted by Phitje
je moet toch van je sport houden meid? ik sport liever met dit weer dan dat t onder de 20 graden is.. :wave:

mwah...met 19 graden sport t juist beter dan met 30 graden hoor, juist omdat t niet zo warm is kan er dan op een hoger tempo gespeeld worden wat meestal alleen maar ten goede komt aan de spanning in een wedstrijd

Ar-Tuur
9 augustus 2003, 11:51
Leuke meid die Judith! :* 8)

Judith
9 augustus 2003, 11:51
Originally posted by Bird Of Prey

mwah...met 19 graden sport t juist beter dan met 30 graden hoor, juist omdat t niet zo warm is kan er dan op een hoger tempo gespeeld worden wat meestal alleen maar ten goede komt aan de spanning in een wedstrijd

idd, want als het 30 graden ofzo is loopt iedereen nog erger te hijgen enzo..en veel meer water drinken, en door de hitte word je sneller moe, waardoor het snelle korfbalspel (Korfbal moet nou eenmaal heeeeeeeeeel snel worden gespeeld) afzakt..en dan is het niet meer leuk spelen..:no: