Bekijk de volledige versie : Nu niet meer boze ik
appelshampoo
18 augustus 2003, 21:39
maar wel met enge kleuren en tsjek vooral die enge tanden :p
maar das wel me hippe microfoon :)
The6thgate
18 augustus 2003, 21:41
ja zo heb je er nog weinig aan. niks te zien:p
AMF
18 augustus 2003, 21:44
Blits! Zo'n echomicrofoon heb ik ook, maar dan in het neongeel & neonroze en een btje verouderd..hij is een btje kaduuk :)
1 tip: Laat zo'n ding nooit op de grond vallen..:(
appelshampoo
18 augustus 2003, 21:45
Originally posted by AMF
Blits! Zo'n echomicrofoon heb ik ook, maar dan in het neongeel & neonroze en een btje verouderd..hij is een btje kaduuk :)
1 tip: Laat zo'n ding nooit op de grond vallen..:( mijne is eigenlijk ook blauw met geel :)
inVision
18 augustus 2003, 21:52
freaky!
AMF
18 augustus 2003, 21:54
Originally posted by appelshampoo
mijne is eigenlijk ook blauw met geel :)
Is te zien..;)
bartje518
18 augustus 2003, 22:08
Ik doe een luttele voorspelling over de reactie van Forza zodadelijk:
Niet meer boos, toch schrik ik! Iets in die trant zal het zijn :z
Forza
18 augustus 2003, 22:30
Originally posted by bartje518
Ik doe een luttele voorspelling over de reactie van Forza zodadelijk:
Niet meer boos, toch schrik ik! Iets in die trant zal het zijn :z
;) tjaaa ik kan niet echt vrolijk worde van zo een foto, maarja het is wel duidelijk dat ze onzeker is over der uiterlijk, anders maakt ze geen foto van de zeikant en met aangepaste kleur. dus ik zal verder niet oordelen over deze foto
appelshampoo
18 augustus 2003, 22:38
Originally posted by Forza
;) tjaaa ik kan niet echt vrolijk worde van zo een foto, maarja het is wel duidelijk dat ze onzeker is over der uiterlijk, anders maakt ze geen foto van de zeikant en met aangepaste kleur. dus ik zal verder niet oordelen over deze foto de foto is gemaakt door iemand anders en die heeft die kleur aangepast, en ik heb er niet voor geposeert.. hij werd gewoon gemaakt
Forza
18 augustus 2003, 22:41
de foto is gemaakt door iemand anders en die heeft die kleur aangepast, en ik heb er niet voor geposeert.. hij werd gewoon gemaakt
zou ik ook zeggen:Y)
appelshampoo
18 augustus 2003, 22:47
zou ik ook zeggen:Y) och jongen dan geloof je het toch lekker niet, daar kan ik niet mee zitten hoor :z
Forza
18 augustus 2003, 22:51
och jongen dan geloof je het toch lekker niet, daar kan ik niet mee zitten hoor :z
okej kleine schets
jij had niet al te lang geleden over die microfoon dat je die weer had gevonde, je hebt nu een foto van je microfoon, dus mijn oordeel zou zijn foto is bij jou thuis gemaakt, dus conclusie, je hebt ook orginele foto maar wil die gewoon niet op het forum hebben
psychobunny
19 augustus 2003, 10:16
lol,hippe foto 8-)
AMF
19 augustus 2003, 13:10
okej kleine schets
jij had niet al te lang geleden over die microfoon dat je die weer had gevonde, je hebt nu een foto van je microfoon, dus mijn oordeel zou zijn foto is bij jou thuis gemaakt, dus conclusie, je hebt ook orginele foto maar wil die gewoon niet op het forum hebben
Anders zeg je gewoon dat je een normale foto van dr wil zien :p
appelshampoo
19 augustus 2003, 13:59
okej kleine schets
jij had niet al te lang geleden over die microfoon dat je die weer had gevonde, je hebt nu een foto van je microfoon, dus mijn oordeel zou zijn foto is bij jou thuis gemaakt, dus conclusie, je hebt ook orginele foto maar wil die gewoon niet op het forum hebben wat hou je mij goed in de gaten.. maar die fotow heb ik nie..
en hijs bij vriend van mij gemaakt want ik heb niet eens een digitale camera..
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.