PDA

Bekijk de volledige versie : pukkelpop

chalyken
31 augustus 2003, 21:46
was :thumbsup:

jammer van de regen en het feit dat jackass en anti flag afzegden maar voor de rest was het echt wel geslaagd.

lagwagon
the ataris = simpel maar goed
the vandals = echt goed
limp bizkit => meesten onder jullie vinden ze slecht ofzo maar het was echt een steengoed optreden en ik voel me blauwe plekken nog.
foo fighters (kon iig wel beter vond het niet zo'n super optreden)
sum 41 = goddamn ze kunnen niet spelen/zingen
staind = BERE die kerel kan zingen alleen jammer dat het allemaal zo depri is :d
redman =was ook wel deftig ambiance
heideroosjes = :thumbsup:
kosheen begon niet zo goed maar einde was wel ambiance
alien ant farm : slecht
poison the well vondek ook wel goed optreden
pennywise = was nogal druk in de circle pits enzo maar ik had het gevoel datr een demo speelde
lamb : speciaal

oja en ofcourse in de boiler room super drum n bass :thumbsup:

Setragasj
31 augustus 2003, 21:47
je had thisGIRL moeten zien man.

appelshampoo
31 augustus 2003, 21:50
aaah vriend van mij ging er alleen heen voor anti-flag..

das zielig !

anemic
1 september 2003, 15:46
Boysetsfire nog gezien?

anemic
1 september 2003, 15:46
of alkaline trio?

biffyclyro
1 september 2003, 17:06
jammer dat je niet naar de goede dingen bent gegaan :)

maar goed dat het leuk was :D

bAnAnAqUeEn
1 september 2003, 19:06
yeah pukkelpop was echt zalig!!!!! :thumbsup: sfeer op de camping A trouwens ook :yes: (yeah goooo blackyy wheeeeeeeeeeeeeeej) the vandals waren super! (btw weet er iemand titles van die liedjes want was de eerste keer dat ik ze zag enzo en wil enkele nrs downloaden...) heideroosjes was echt woooooow zalig goed :z! en peter pan speedrock ook, maar mad caddies was beter en reel big fish was gewoon het beste! :z show van limp bizkit was veeeeeeerrrrrrrrrrrrryyyyyyy goed, hoewel ik de muziek op zich niet zooooo heel goed vind. boysetsfire gehoord, was ok, spijtig van anti flag, die had ik echt wel willen zien, en die mannen van jackass zijn sukkelz 8-)

chalyken
1 september 2003, 21:07
Originally posted by biffyclyro
jammer dat je niet naar de goede dingen bent gegaan :)

maar goed dat het leuk was :D

kheb nog wel meer gezien dan watk ff opsomde...en niet naar de goede dingen...op wat baseer je die uitspraak...persoonlijke smaak zeker...
nee ik ben niet puur voor de skate stage gegaan omdat met heel wat vrienden mee was die ook van andere dingen houden.

maar de meeste dingen die ik wou zien hebk toch gezien...buiten een paar...je kan niet altijd je zin hebben he

als ik over een voor hen totaal onbekende punk band begin staan ze niet meteen te springen om telkens te gaan he

bAnAnAqUeEn
1 september 2003, 22:24
Originally posted by chalyken
kheb nog wel meer gezien dan watk ff opsomde...en niet naar de goede dingen...op wat baseer je die uitspraak...persoonlijke smaak zeker...
enzoverdervoort

ja idd, der is zoveel om op te noemen, zoveel groepen enzo en daarbij, iedereen zijn smaak,d as toch normaal he :yes: