PDA

Bekijk de volledige versie : Merk broeken ? of geen merk ?


siNix
14 December 2003, 14:09
Ben je meer iemand die naar merken kijkt ? ( zo , ja . welke) of boeid het je niet welk merk je aan heb? Als het maar goed zit BV?

JEANUS
14 December 2003, 14:50
Nou....het valt bij mij wel op dat merkbroeken langer meegaan dan ''gewone'' broeken. Sowieso gaan kleren bij mij altijd lang mee , maar ik had bijv. een H&M spijkerbroek en die was binnen 3 maanden stuk :|

En de pasvorm is bij mij beter , omdat ik super lange en dunne benen heb zijn italiaanse broeken beter voor mij , daarom is mijn Miss Sixty broek heilig voor mij.

Dat is dus de redne waarom ik liever voor merk ga , omdat het mij gewoon beter past ( en dat hangt dus van het merk af ) maar eigenlijk alleen daarvoor , want ik ben neit iemand die merkengeil is. Mijn motto : Als het maar goed zit.

:+

Headliner
14 December 2003, 14:53
merk

siNix
14 December 2003, 15:18
ik heb zelf alleen maar merk.. omdat het gewoon lekkerzit:)

ViveLaFète
14 December 2003, 15:36
mijn broeken zijn bijna allemaal van Lois

Alexis
14 December 2003, 16:13
De gulden middenweg...
Levi spijkerbroeken en pantalons van Esprit...

H&M broeken heb ik vroeger wel gehad, maar daar kwamen van die vervelende pluisjes op ter hoogte van je billen zeg maar:o :x

PFP
14 December 2003, 17:01
Ik draag alleen speciaal voor mij gemaakte armani broeken, anders is het slecht voor mijn billen, weet je

JEANUS
14 December 2003, 17:03
Pcies , en die pluisjes werden bij mij na 3 maanden scheuren : ( Alleen dit was wel na een dropping dus dan ziet je broek er sowieso niet normaal uit )

Babysmurfie
14 December 2003, 18:10
Ik let er niet op, ik heb geen broeken van echt dure merken (Miss Sixty enzo), wel van A.L.T.(ofzo), maar ik heb er ook van de H&M en die gaan toch ook al vrij lang mee.

psychobunny
14 December 2003, 18:34
Merk.

Lampie
14 December 2003, 18:46
Keb het tegenwoordig op Omly en Vero moda stuff, maar heb wel merk maar ben totaal niet merkgeil.

Je koopt wat je mooi vind he , en wat past..

TheGroovMaster
14 December 2003, 21:34
koop niet echt veel broeken, en niet speciaal merken ofzo... heb er nu 2 die ika ltijd draag

eentje uit de dump shop van 20 euro die redelijkis maar snel slijt
en een levi's twisted, kut goeie broek is dat, heb met die broek alles al gedaan wat je maar kan bedneken... door vuur lopen bosjes, ranzigheid.... hijs nog helemaal top gewoon, ik zou het liefste nog 2 of 3 van die broeken willen hebben, kost alleen zoveel :(

dext0r
14 December 2003, 22:58
wel merk, maar ik koop ook gewoon goedkopere broeken.
bij merk komt het aan op carhartt :yes:
en de wat goedkopere is dan duncan en de fundamental broeken van de WE
(laatstgenoemde zijn overigens wel uberfijn! en dat voor €30 8) )

JEANUS
15 December 2003, 07:43
Die twisted levi's zijn ook vet mooi , alleenbij mij staan ze niet om de of andere reden , ze zijn veelste kort , ik moet maar ff goed zoeken.

Irene!!!!
15 December 2003, 10:58
Het maakt mij opzich nie veel uit.. ik heb wel 2 tommy hilfiger broeken en 2 merkloze broeken. Meestal vind ik merkbroeken wel iets mooier en gaan iets langer mee. Maarja als k een leuke spijkerbroek zie, die goed zit en niet al te duur is neem ik em mee :)

The Phit
15 December 2003, 11:13
ik heb alleen dingen die ik mooi vind staan en lekker vind zitten. En ik zie dan later wel of het een merk is. :7

Atjeuh
16 December 2003, 20:05
meestal merk... overzeas of stuka :)

dext0r
16 December 2003, 22:12
Originally posted by Atjeuh
meestal merk... overzeas of stuka :)

die 2 merken koop je altijd per vierkante meter :{
kleiner kun je ze niet krijgen geloof ik

x-lizz-x
17 December 2003, 14:16
Ik heb eigenlijk alleen merk broeken ik weet niet waarom maar op een of andere manier vind ik ze toch altijd mooier...

Merken die ik draag: Miss sixty, indian rose, evisu, what ever, Tommy hilfinger en ook dat wat goedkopere merken zoals only

Maar ik ben sowieso verslaafd aan kleren kopen...Dus als toch iets mooi vind zonder merk neem ik het net zo snel mee..

LoeLoe
17 December 2003, 17:03
Ik heb meestal ook overzeas...zit gewoon fijn weet je:)

JEANUS
17 December 2003, 17:05
Originally posted by xlizzx


Maar ik ben sowieso verslaafd aan kleren kopen...Dus als toch iets mooi vind zonder merk neem ik het net zo snel mee..


Ik ook :loser: Ik moet naar een Kleren afkick kliniek

eneri
17 December 2003, 17:56
Originally posted by LoeLoe
Ik heb meestal ook overzeas...zit gewoon fijn weet je:)
ja inderdaad, helemaal als ze van ribstof zijn.
heb overigens ook n aantal merkloze broeken. overzeas zijn namelijk toch wel duur als je niet zo veel geld hebt..

LoeLoe
17 December 2003, 18:15
Jah ze zijn idd behoorlijk aan de prijs.. Heb de afgelopen 5 maanden ook al geen nieuwe broek meer van ze gekocht omdat het geld toch weer iedere keer aan andere dingen op gaat en omdat ik ook aan het sparen ben voor de zomervakantie. Maar je bent zo 60/70 euro kwijt voor zo'n broek jah.

Mozzel
17 December 2003, 19:32
ik draag 3 broeken heel erg veel

1 diesel broek
1 cars broek
en 1 van pilot bevallen me allemaal wel maar ik heb er liever wat meer he...:D

biffyclyro
18 December 2003, 13:08
forecast, indian rose, soms overseaz of stuka (niet de hele wijde :))

biffyclyro
18 December 2003, 13:09
Originally posted by dext0r
die 2 merken koop je altijd per vierkante meter :{
kleiner kun je ze niet krijgen geloof ik

hihi :d

ik heb daar wel smallere van hoor :) een hele mooie ribbroek met niet zo heel wijde pijpen, daar hou ik ook niezo van

dext0r
18 December 2003, 17:06
Originally posted by biffyclyro
hihi :d

ik heb daar wel smallere van hoor :) een hele mooie ribbroek met niet zo heel wijde pijpen, daar hou ik ook niezo van

die schotse broek van je anders is anders redelijk (eng) wijd :D

biffyclyro
18 December 2003, 18:58
Originally posted by dext0r
die schotse broek van je anders is anders redelijk (eng) wijd :D

nou dat is anders wijd ofzo :yes: mooi wijd :Y)
maar das idd de enige wijde broek die ik draag O-) (*klopt af?*)
oja en die spijkerbroek die is wel vet wijd maar die is ook mooi wijd :D

maar die zijn allemaal niet van stuka; ik vind dat er daarvan niet echt mooie wijde zijn.. glimbroeken, skateachtige broeken voor wijven enzo, no thanks :)

WishfulDreaming
18 December 2003, 19:44
Gewoon wat ik leuk vind...
Als ik een gewoon *merkloze* broek vind die ik erg mooi vind, koop ik ze ook gewoon hoor.

Mijn favo merk is en blijft wel RIGS :9

annomeisje
18 December 2003, 19:45
Merkkleding is te duur voor mij, dus merkloos.

x-lizz-x
18 December 2003, 19:49
Originally posted by JEANUS
Ik ook :loser: Ik moet naar een Kleren afkick kliniek

Ik ga met je mee...
Hier zit een winkeltje met al die merkjes daar ben ik iedere week wel 1 keer te vinden en ik heb ook nog zo een moeder die er net zo hard aan meer werkt.. Dus dat werkt al helemaal niet mee met afkicken :o

appelshampoo
19 December 2003, 18:54
hmmz,

ik heb een aantal merkbroeken: dickies, overzeas, stuka maar meer merkloze broeken, en ze gaan evenlang mee en zijn de helft goedkoper

w00t
21 December 2003, 17:40
Originally posted by JEANUS
Pcies , en die pluisjes werden bij mij na 3 maanden scheuren : ( Alleen dit was wel na een dropping dus dan ziet je broek er sowieso niet normaal uit ) Ik vind hem wel doop zo. :o

Voor mij maakt het niet uit of er een merk op staat of niet, zolang ze maar niet te duur zijn. :wave:

JEANUS
21 December 2003, 17:42
ik ook , maar hij was bij me kont echt helemaal open , ik heb er hier een korte broek onder hahaha :p

w00t
21 December 2003, 17:45
Originally posted by JEANUS
ik ook , maar hij was bij me kont echt helemaal open , ik heb er hier een korte broek onder hahaha :p foto? :o

JEANUS
21 December 2003, 17:48
How about , nee ?!

Hahaha maar die hebbik ook niet , en er zit gewoon korte broek onder hoor :p

w00t
21 December 2003, 17:49
Originally posted by JEANUS
How about , nee ?!

Hahaha maar die hebbik ook niet , en er zit gewoon korte broek onder hoor :p how about, please?!

Dan maak je die toch en laat je die korte broek achterwege. :yes: :*

supergirl
21 December 2003, 23:35
Ik ga voor de Replay broeken.Passen gewoon goede bij me figuur.Kan er niks aan doen maar ben toch wel redelijk merkgeil.Als ik met een zooi tassen thuis komen zitten er altijd wel een aantal merkjes in.......

Helenaa
22 December 2003, 19:36
Ik heb 2 broeken van g-star, die echt onwijs fijn zitten, en wat mexx broeken, die ook wel fijn zitten, en wat broeken van de lady's sting enzo, maar daar voel ik me altijd heel onzeker en dik in.. en mn ralph lauren spijkerbroek is ook fijn.. Dus wel merkkleding denk ik..

Sjoerd
27 December 2003, 19:46
Ik koop eigelijk altijd wel merkbroeken, vnl Diesel en G-star die zitten me als gegoten :yes:, toch koop ik ook vaak genoeg bij de H&M

en tjah dat ze iets duurder zijn IK heb et er voor over

koelkast
27 December 2003, 20:59
alleen maar merk omdat dat kwaliteit is beter zit en het ook veel langer mee gaat. de pasvorm is beter en je voelt je er dus ook beter in.

Polo:
Perfect voor polo's en goederen als sjaals handschoenen en dat soort onzin. ook hun broeken zijn helemaal geweldig net als de pantalons

T hilfiger
die overhemden zijn de beste die er zijn in mijn ogen ook hebben ze vaak hele mooie truien.

Miela
27 December 2003, 23:17
Levi's... hou er gewoon van! :respect:

En verder tjah verschilt. Diesel soms. Indian Rose.. kan van alles zijn.

Kan ook wel gewoon bij de H&M kopen hoor... zoals sjoerd bv al zei. Als het maar leuk en lekker zit! Maar moet wel zeggen dat ik over het algemeen merk dingen vaak toch net iets betere kwaliteit vind.. en ook mooier afgewerkt/ontwerp vaak.

CharmedOne
27 December 2003, 23:20
Kan me eigenlijk geen1e ruk schelen :)
Als ze er maar leuk uitzien en als ze maar lekker zitten :Y)

anoesjuh
28 December 2003, 13:32
Originally posted by CharmedOne
Kan me eigenlijk geen1e ruk schelen :)
Als ze er maar leuk uitzien en als ze maar lekker zitten :Y)

:yes:

bloempjuh
30 December 2003, 21:42
Maakt me geen zak uit. Maar mijn favo broek is trouwens wel mijn (enige) Overseas..

UrbanLegend
30 December 2003, 21:46
kheb meer sportbroeken an dan gewone merkbroeken, kan mij niet interesseren hoor...
ik draag't als het lekker zit.. :{

Sanne
30 December 2003, 21:51
Ik heb hele lange benen en dan moet je toch merkbroeken omdat die vaak met extra lengte hebben. Het merk maakt me dan echt helemaal niets uit als ie maar lang genoeg is, lekker zit en er goed uitziet.

Bazzemans
17 January 2004, 14:49
Ik vind het niet per sé belangrijk dat ik merkbroeken draag ofzo. Meestal kom ik daar toch wel op terecht.

Ik draag nu meestal de broeken van Jack Jones. Daarvan zit een winkel in Enschede en die broeken zitten mij gewoon perfect, terwijl er genoeg merken zijn die ik gewoon niet aan kan hebben, omdat dat niet staat.

miesje
18 January 2004, 14:00
Het maakt me nie uit ik ben een impulsieve koper dus er ligt in mn kast echt van alles merk of geen merk :)

anemic
18 January 2004, 14:09
ik let meer op de prijs eigenlijk
de laatste tijd vooral dockers...

Sedes
18 January 2004, 15:04
merkbroeken :yes: vooral miss sixty, niet omdat het persé van dat merk moet zijn, maar omdat andere (bv.hm broeken) gewoon te kort zijn...

biffyclyro
19 January 2004, 15:00
hm merken.. ik hoef het niet perse, h&m/c&a kleertjes draag ik ook vaak, zijn vaak ook onwijs mooi. en bandshirtjes op concerten gekocht.
wat ik wel hele mooie en leuke merken vind zijn gsus, indian rose en only. daar heb ik wel wat kleren van, maar niet superveel ofzo.

Riddler
19 January 2004, 16:50
ik kijk niet naar merken, bij gene enkele kleding, maar der zijn wel merken die ik lekker vind zitten.

Xero
20 January 2004, 16:17
Het voordeel van merkbroeken is dat ze 2 maten hebben. Lengte en breedte. En voor kleine en lange mensen is dat heel handig. :thumbsup:

littlelucille
20 January 2004, 18:17
Ik kijk niet zo naar merken, gaat me er om dat ie lekker zit..
Is niet zo van ow er zit geen merk op nu vind ik het niet leuk..

-x-natasja-x-
14 February 2004, 19:28
Originally posted by Phitje
ik heb alleen dingen die ik mooi vind staan en lekker vind zitten. En ik zie dan later wel of het een merk is. :7

Inderdaad eerst lekker zoeken wat je leuk vind, en daar na zie je wel of het merk of geen merk is. Alles is goed als het je maar staat.

silverchair
15 February 2004, 16:11
heb zoals biffy meer kleren van c&a en h&m...maar grotendeels omdak uit een groot gezin kom zeg maar en als we dan thuis almaal broeken van 100 euro zouden kopen, zou dr niks aan eten op tafel staan ..dus jah maar ik vind het niet erg, vind h&m kleren ook heel vet dus jah..en alsik werk kan ik zelf wel een keer een dure broek kopen (als ik dat perse wil..)

kreej-z
17 February 2004, 16:32
ik koop echt vanalles! als 't maar past! :) maar dat is vaak lastig, omdat ik een heel irritante lengtemaat heb en daarom wordt het vaak toch wel een merkbroek...
vooral miss sixty en tark passen vaak goed :)
maar als een broek waar geen merkje op zit past, dan koop ik die ook gewoon :)

anouk
17 February 2004, 21:09
K heb als k skate broek koop (Wat k bijna altijd draag)word t onbewust altijd overzeas, die zitten zoo realex en passen altijd. Duis kom altijd met dat merk thuis:D

PFP
17 February 2004, 21:12
Originally posted by anouk
K heb als k skate broek koop (Wat k bijna altijd draag)word t onbewust altijd overzeas, die zitten zoo realex en passen altijd. Duis kom altijd met dat merk thuis:D

afknaPPer

Headliner
17 February 2004, 21:33
ik heb niet of ik hier al eerder in heb gereageerd maargoed..

ik ga ook voor merk :)
ik was 1 van de eerste met een evisu spijkerbroek, toen was het echt nog een onbekend merk.. nu loopt zo'n beetje elke wannabe met zo'n broek :x