PDA

Bekijk de volledige versie : Goedkoop Uitgaan in Twente


DaRick
19 May 2005, 21:10
Wil jij wel eens wat anders dan altijd maar naar hetzelfde cafe, of heb je vaak moeite om een busje vol te krijgen naar een disco.
Kijk dan op:
WWW.WAARGAANWEUIT.NL

1x in de zoveel tijd met een bus naar een leuke disco in de buurt.

De grootste beachparty van europa bij INDEX (schuttorf) was al een groot succes !! Kan alleen maar leuker worden :yes:

bartje518
19 May 2005, 22:34
Er zijn genoeg Tukkers hier! Ben benieuwd of ze het kennen..

dext0r
20 May 2005, 11:56
ik vind dat gezeur met die taxi en bussen juist het nadeel van twente .. maargoed.

DaRick
20 May 2005, 19:20
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik vind dat gezeur met die taxi en bussen juist het nadeel van twente .. maargoed.

Daarom is juist deze website er,:yes:
je hoeft alleen maar op een centrale plek in je stad/dorp of whatever op te stappen en weer uit te stappen.
Van tevoren kun je kaartje halen bij een snackbar, sigarenwinkeltje, kiosk of gewoon via de website doorgeven.

Niks geen geklooi meer met busje bellen.8-)

dext0r
21 May 2005, 11:25
en dan in een bus zitten met dronken lui waar je je aan ergerd die je bovendien ook nog in je nek kotsen? 8) :+

DaRick
21 May 2005, 11:55
Dat valt over het algemeen wel mee. Dat ze dronken zijn jah...
dat ze de boel onder kotsen is beetje overdreven

dext0r
21 May 2005, 12:07
een beetje maar ;-)

nee ok, maar mijn inlevingsvermogen is nogal sterk :p

AmbyPur
23 May 2005, 15:50
lekkere instapplaatsen, als ik in oldenzaal kom blijf ik daar liever, ben dan al genoeg kwijt aan het BUSJE :p

maar op zich wel een leuk initiatief :yes:

Bazzemans
23 May 2005, 15:52
Ik snap alleen het goedkoop uitgaan niet. Op zich betaal je gewoon voor de busreis en de entree, dus echt goedkoper is het niet?

Ar-Tuur
23 May 2005, 19:39
Neemt niet weg dat we een keertje moeten gaan kijken in die Duitse discotheken hier in de buurt, Bas :thumbsup:

anemic
23 May 2005, 19:43
ging daar busje komt zo over?

AmbyPur
23 May 2005, 21:26
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik snap alleen het goedkoop uitgaan niet. Op zich betaal je gewoon voor de busreis en de entree, dus echt goedkoper is het niet?

nee inderdaad..

bij ons worden wel eens zulke reisjes georganiseerd en dan ben je wel goedkoper uit, ik dacht doordat je met zoveel mensen met zo'n grote bus gaat. maar dat gaat hier dan blijkbaar niet op?