PDA

Bekijk de volledige versie : Lekker triest...

Saduf
28 augustus 2005, 04:18
Ben je met een stel vrienden uit, komt er opeens een (dronken??) gast naar een vriend van me toe, en zegt dat ie naar huis moet gaan. Dit werd in mijn ogen terecht genegeerd, maar even later komt die gast weer naar hem toe, en slaat z'n rooie wodka red-bull uit z'n handen. Hierop reageert die vriend van me normaal, en vraagt wat er nou is. Zijn hoofd stond hem niet aan....
Nog steeds gaan we niet weg. Die gast zegt dat die vriend van me nog 1 minuut heeft. Yeah, whatever. Die gast loopt langs me, gaat voor die vriend van me staan, en geeft m vervolgens een kopstoot, tot bloedens toe. Ik wijs met mijn vinger naar mn eigen voorhoofd waar zijn hoofd bloed, en zeg dat hij bloedt. Komt er een vriend van die aap naar mij toe, en begint te flippen dat ik zijn vriend belachelijk maak, en dat ik gebaar dat hij gestoord is.
'jij, hij en hij zijn straks om twee uur aan de beurt'
Ik probeer uit te leggen dat dat absoluut niet was wat ik bedoelde, maar hij scheen het beter te weten, en zij dat hij niet gek was... sure.
Ondertussen kwam die andere gast weer terug, waarop ik direct de beveiliging ben gaan halen. Na 15 minuten bloed stelpen en het verhaal uitleggen aan het personeel, werd gevraagd wat wij wilden. Gaan, of hier blijven. Wij vonden het wel best, en wilden gaan. We hebben die lui aangewezen, en ze zijn tegen gehouden bij de uitgang totdat wij een eind weg waren.

Wij waren lang het apartement van een vriendin gegaan, zodat zij een taxi kon bellen naar haar vaders huis. Gedaan, taxi kwam, wij willen weg fietsen, komt 1 van die vrienden van die mongool langs..
'Hee, daar heb je die flikkers!' hoop geschreeuw blabla, wij zijn weggefietst, en ze kwamen ons gelukkig niet achterna.

Het is toch dieptriest dat je niet eens normaal uit kunt gaan, zonder dat iemand ruzie zoekt omdat iemands hoofd je niet aan zou staan...|:(

thali
28 augustus 2005, 11:34
Jammer dat er altijd mensen zijn die zich niet normaal kunnen gedragen tijdens het uitgaan...

Anyway, verplaatst naar het partyforum.

MickyMin
28 augustus 2005, 13:03
OOh zo erg!! Dat verpest echt heel je avond. Het ergste vind ik dan nog dat je er helemaal niets kan aandoen hé. Zeg je niets dan worden ze ook kwaad, zeg je te veel dan is het ook ni goed!! Khaat het echt. Heb al een paar keer hetzelfde meegemaakt ...

Doperwt
28 augustus 2005, 13:20
ik doe het beter, aangezien ik de secrity goed ken. Als ze willen vechten zeg ik altijd is goed maar dan wel buiten. alss je dan bij de security komt: he zij willen vechten. En je ziet ze niet meer terug

Saduf
28 augustus 2005, 13:37
en dan ben je later buiten de sjaak omdat ze je staan op te wachten?

onze buurt is niet zo'n lieve buurt weetje. 1 telefoontje en de neo-nazi's staan voor je deur. een vriend van me had op school een meningsverschil met iemand. halve dorp stond voor de school, maar z'n pa (mijn natuurkunde leraar) was al naar huis. Dus de POA's gingen maar even mee naar buiten, terwijl hij langsfietste. Die mongolen wisten niet eens wie ze moesten hebben.

tieky
1 september 2005, 12:08
Goh, dan ben ik toch blij dat ik altijd zonder zorgen kan uitgaan in n saai kut-gat bij ons in de buurt, dat hele week dood is alleen zaterdag-avond leeft omdat er toevallige n discotheek staat :p

anemic
1 september 2005, 23:37
nederland heeft sowieso teveel mensen met 2 hersencellen.

dext0r
2 september 2005, 07:47
niet om het een of het ander, maar ik vermijd gewoon doorgaans de toko's waar het volk van dat kaliber aanwezig is. zulk soort lui verpesten een uitgaansgelegenheid, de sfeer, en vooral ook, mijn humeur en dat van anderen.
maar anyway, die joppie zal wel teveel gezopen hebben.

MrInsane
2 september 2005, 10:25
Ik Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
ik doe het beter, aangezien ik de secrity goed ken. Als ze willen vechten zeg ik altijd is goed maar dan wel buiten. alss je dan bij de security komt: he zij willen vechten. En je ziet ze niet meer terug

Ik heb ongeveer exact hetzelfde, alleen loopt de beveiliging bij ons al rond, dus die merken het snel op als er rond mijn groep wat aan de hand is, en dan worden hun er automatisch uitgebonjourd als ik dat zeg tegen hun.
Maarja ik ben vrij bekend in de stad, en nou ben ik uit mezelf niet het figuur die uitgaat om te knokken, maar als je met mij een ruzie gaat uitlokken terwijl ik uit ben, dan moet je flink oppassen.
Want die jongens waar ik mee omga die zijn niet echt van die lieverdjes.
Maar ik heb nauwelijks tot niet ruzie als ik uit ben en zo hou ik het ook graag :yes:
Ik ga uit voor me plezier niet voor die knokkerijen, daarvoor zit ik al op voetbal :p

thali
2 september 2005, 17:53
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
niet om het een of het ander, maar ik vermijd gewoon doorgaans de toko's waar het volk van dat kaliber aanwezig is. zulk soort lui verpesten een uitgaansgelegenheid, de sfeer, en vooral ook, mijn humeur en dat van anderen.
maar anyway, die joppie zal wel teveel gezopen hebben.
Je mag dat nog zoveel mijden als je wilt. Vorige week was het hier in een randdorp kermis. Zoals de gewoonte is om de vakantie af te sluiten.
Zaterdagavond/-nacht is niet alleen mijn neef met een blauw oog en een paar flinke blauwe plekken naar huis gekomen, maar ik hoorde vandaag dat ook iemand van ons speelplein kloppen heeft gehad die avond. Dat was op een gratis chirofuif en de reden zou geweest zijn omdat mijn neef iets zei dat zij niet leuk vonden. (Ze hadden het geld uit de handen van zijn vriend op de grond gegooid en waren het zelf beginnen oprapen. Omdat hij zei dat het hun geld niet was, zijn ze op hem beginnen kloppen en schoppen.)

Dinsdagavond is zijn vader in elkaar geslaan. Een gebroken neus en een paar gekneusde ribben.

Leuk is anders en dan is het nog maar een kermis...