Bekijk de volledige versie : M&O H5 Biologie V6
Hoe ging het?
M&O ging bij mij wel lekker :P
K@rima!
18 mei 2006, 18:36
Was kankermoeilijk. :huh: En ik moet een 4.3 halen. Je had 3 uur voor 36 moeilijke vragen. We hadden te weinig meerkeuze vragen en teveel moeilijke openvragen waarbij je ontzettend veel moest schrijven. Ik had het net af, maar kon helaas niet controleren.
Ik heb net ff gekeken hoeveel punten ik ongeveer heb (40 punten van de 79). Waaro kan ik eigenlijk mijn cijfer ongeveer berekenen? Haal ik wel een 4.3?:$ pffsss als dat niet zo is..
Ik heb namelijk wel super veel geleerd voor mijn doen. Ik was zo trots..
K@rima!
18 mei 2006, 18:47
Ik heb een 4.6 - 6.6. Met 37 punten heb ik net geen 4.3. Begin nu wel te twijfelen of ik misschien niet iets te soepel heb gerekend.
Waarom zo'n groot verschil tussen laagste en hoogste cijfer / aantal punten?
De ondergrenzen van de normen zijn in 2006 vastgesteld op 0,0. De bovennormen zijn voor alle vakken voorlopig op 2,0 vastgesteld. Ofwel: het laagste cijfer wat uit de berekening komt is het minimale cijfer wat je gehaald zou kunnen hebben, natuurlijk volgens je eigen berekening.
Dit verklaart het grote verschil tussen het hoogste en laagste cijfer dat je berekent.
Als de definitieve normen bekend zijn, kan je hier dus bepalen wat je cijfer ongeveer is. Het definitieve cijfer wordt door je school bepaald.
Is er ooit een norm geweest van 0,0?
:|
nee, niet dat ik weet.
en "kankermoeilijk" vond ik het niet..vond het eerlijk gezegd wel goed te doen8{
kreej-z
18 mei 2006, 19:59
dat berekenen van die cijfers zorgt alleen maar voor stress :p Bij mij kwam alles uiteindelijk steeds ongeveer 1 'a 2 punten hoger uit.
nevaeh1987
18 mei 2006, 20:10
ik heb dat biologie eens ff doorgelezen (gedeeltelijk) en ik begrijp er echt helemaal niks van
ik heb ook geen biologie gehad.. dat kan schelen
johandewit.nl
18 mei 2006, 22:48
ik heb hier ongeveer 45 / 61 punten voor M&O :thumbsup: dus dat zit wel goed! op naar Geschiedenis nu! :notgood:
K@rima!
19 mei 2006, 12:07
Heh 8-) k was niet de enige met klachten. Er zijn tot nu toe 3218 klachten ingediend (ik weet niet precies hoeveel mensen een VWO biologie 1,2 examen hebben gemaakt, maar dat zijn er niet super veel).
wat voor klachten? kun je die ergens nalezen? :P
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.