PDA

Bekijk de volledige versie : kleine voorhuid??


madman
22 March 2002, 23:37
hallo, ik heb een probleempje,
ik krijg mijn voorhuid niet meer over mijn eikel heen, maar mijn eikel is wel schoon en ik kan ook nog normaal naar de wc, zijn er meer die dit hebben gehad??

Mariblow
23 March 2002, 08:44
ik niet maar het lijk me niet ernstig hoor als je er verder geen last mee hebt.

Maniac
23 March 2002, 11:17
Heb je dat sinds kort of je hele leven al? Je beschrijft het nl. alsof je voorhuid pas sinds kort zo kort is maar dat lijkt me wel heel vreemd.

Het is verder absoluut niks om je ongerust over te maken. De voorhuid van mijn penis is nl. al sinds mijn geboorte iets te kort waardoor hij niet geheel over de eikel heen komt. Als ik eerlijk ben heb ik er nooit last van gehad en is de eikel alleen maar forser geworden wat weer heftiger is bij seksueel contact.

LifeSucks
24 March 2002, 21:09
hmmm ik begin da ook een beetje te krijgen da men voorhuid er niet meer helemaal overheen gaat

maar ik maak me nergens druk over want ik kan zieken en neuken.
waar zou da ding nog meer voor nodig zijn?

en bij mij is het denk ik zo omda mijn penis gewoon hard groeit

Maniac
24 March 2002, 21:13
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik heb nl. zoals gezegd al mijn hele leven lang een te korte voorhuid voor mijn penis...dat is dus niet plotseling gekomen...en ik ben niet besneden!

Plankje
24 March 2002, 21:25
Originally posted by Maniac
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik heb nl. zoals gezegd al mijn hele leven lang een te korte voorhuid voor mijn penis...dat is dus niet plotseling gekomen...en ik ben niet besneden!
Ow daars niets ergs aan! Ik heb dat nl zelf ook :) Zoiets heet een natuurlijke besnijdenis :). Ik heb btw nergens last van. Zo'n voorhuid lijkt me alleen maar lastig =)

Maniac
24 March 2002, 21:28
Originally posted by RickClan
Ow daars niets ergs aan! Ik heb dat nl zelf ook :)

Nee dat zeg ik toch...is blijkbaar natuurlijk dus niet ernstig :)

Zoiets heet een natuurlijke besnijdenis :).

Is dat zo? Nog nooit van gehoord.

Ik heb btw nergens last van. Zo'n voorhuid lijkt me alleen maar lastig =)

Ja dat vind ik dus ook...ik ben eigenlijk wel blij dat de huid ietsje te kort is...ik vind het beter uitzien en het lijkt me inderdaad alleen maar lastig als het langer zou zijn :)

peterke
28 March 2002, 19:22
Originally posted by Maniac



Ja dat vind ik dus ook...ik ben eigenlijk wel blij dat de huid ietsje te kort is...ik vind het beter uitzien en het lijkt me inderdaad alleen maar lastig als het langer zou zijn :)

Kan ik alleen maar bevestigen. Ik ben sinds een paar jaartjes besneden en heb er ondertussen alleen maar positieve reakties over gehad van meisjes waar ik een relatie mee had. Seks én masturbatie zijn ook een stuk lekkerder, vind ik.

Plankje
28 March 2002, 22:00
ik vind trouwens zo'n voorhuid er ook maar niet uit zien :)

madman
5 April 2002, 10:50
nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel kan. de voorhuid is te nauw om er over heen te kunnen.|:(

Maniac
6 April 2002, 14:28
Originally posted by madman
nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel kan. de voorhuid is te nauw om er over heen te kunnen.|:(

Daar heb ik het ook over hoor...ik begrijp wel wat je bedoelde. Ik zei toch dat ik niet besneden ben...dus dan heb ik precies hetzelfde als jij en dat is helemaal niet erg...althans ik heb er geen last van en vind het dus niet erg.

muts
13 April 2002, 00:26
Originally posted by madman
hallo, ik heb een probleempje,
ik krijg mijn voorhuid niet meer over mijn eikel heen, maar mijn eikel is wel schoon en ik kan ook nog normaal naar de wc, zijn er meer die dit hebben gehad??

heel simpel:

1 kun je plasses? ja

2 heb je er last van? nee

3 kun je er fatsoenlijke sex mee hebben? ja!!!

wat doe je moeilijk beter een korte voorhuid dan korte piemel!

neuk je gek met je korte voorhuid!

gr.

mutz

nicholas
15 December 2006, 15:24
hey,

ik heb hetzelfde probleem, krijg hem in stijve toestand absoluut niet over de eikel heen...is dit een probleem voor sex?

Stevie
15 December 2006, 15:32
ik vraag me telkens weer af hoe men bij zo'n oud topic komt. dat kan toch niet toevallig?

nicholas
15 March 2007, 19:25
na lange tijd nog geen antwoord...En hoe zit het met de sex als je voorhuid te nauw is?:huh: hoop op een snelle reactie!

Nicholas(nepnaam hier trouwens)