PDA

Bekijk de volledige versie : Gepest


Fwanky
24 March 2002, 07:43
Ik wordt echt heel erg gepest sinds we op school 'The godfather' met drama hebben gezien. Daar word dan in gezegd : 'Franky, are you callin' me a liar?' en vervolgens word Franky neergeknald. Nu roepen ze dit ook de hele tijd tegen mij! Hebben jullie niks waarmee ik ze terug kan jennen? Er is een jongen die mij het vaakst pest en die heet John misschien dat jullie iets uit een film weten waarin de naam john voorkomt zodat ik hem daar mee terug kan pesten?????

Plankje
24 March 2002, 08:19
Originally posted by Fwanky
Ik wordt echt heel erg gepest sinds we op school 'The godfather' met drama hebben gezien. Daar word dan in gezegd : 'Franky, are you callin' me a liar?' en vervolgens word Franky neergeknald. Nu roepen ze dit ook de hele tijd tegen mij! Hebben jullie niks waarmee ik ze terug kan jennen? Er is een jongen die mij het vaakst pest en die heet John misschien dat jullie iets uit een film weten waarin de naam john voorkomt zodat ik hem daar mee terug kan pesten?????
lolz ik zou juist niet trug gaan pesten want dan maak je t alleen maar erger voor je ;s

Annuh
24 March 2002, 08:24
ej ,
kwwet niet waneer je de film hebt gezien als het nog niet zow lang geleden is zou ik er niet op reageren dan is de lol er zow af... echt waar helpt!8{

Darkness
24 March 2002, 08:44
Originally posted by Annuh
ej ,kwwet niet waneer je de film hebt gezien als het nog niet zow lang geleden is zou ik er niet op reageren dan is de lol er zow af... echt waar helpt!8{

mnja , I agree , echt gewoon niks vanaantrekken , ze proberen je gewoon uit te lokken , meer niet , en als je dan reageert erop , vinden ze ut leuk , zoniet.. doen ze ut nog een paar keer , maar daarna.. they quit :D

DutchECK
24 March 2002, 10:51
Iets dat niet reageert, is saai. Als je computer crasht, start je toch ook opnieuw op omdat 'ie dan wat doet? (ok, dom voorbeeld, maar je snapt me wel ;) )

Fade of Light
24 March 2002, 12:59
Shut the fuck up Donny....uh oh das the big lebowski (donny :P)

Uhm ja, then you have a fucking problem m8