PDA

Bekijk de volledige versie : The Prodigy...


Eelcotje
25 March 2002, 17:36
Ik vraag me af aan de mensen die het wel kennen....
Wat vinden jullie nou van deze muziek (zonder genre)

Ik vind het echt nummer 1 op de dansvloer en ongeloofelijk breed

Ze hebben ook echt altijd zulke mooie aparte melodien..
Prachtig gewoon..

Maarja iedereen die het een beetje goeie mening kan vormen..
Wat vind je van tha underground prodigy?

Femz
25 March 2002, 18:14
Hmm Smack My B*tch up vinnik wel stoer :]

Verder kennik niet zoveel van ze

Eelcotje
25 March 2002, 18:29
Jammer zeg dat het maar bij 1 reply blijft en dan nog wel de bekendste 'SMBU' :)
Maarja.. misschien dat er wel iemand op het forum rondloopt met een mening :p

MilkyWayz
25 March 2002, 19:08
The Prodigy....hm, die zijn toch van uh..Firestarter ofzo?? Ja, dat vond ik niet zo'n geweldig nummer, en verder ken ik the Prodigy niet echt...of nouja, hun muziek..

Clayman
25 March 2002, 23:20
Prodigy heerscht! en dat zeg ik als metalliefhebber.. kheb der 3 cd's van.. Fat Of The Land vink het beste.

foolproof
26 March 2002, 12:43
Ze hebben een eigen geluid...
En ik vind ze redelijk goed...

Eelcotje
27 March 2002, 18:14
Cultuur barbaren..
fuck'em and their law!
http://www.lysator.liu.se/~eribr/prodigy/pics/fuck_them.jpg

taiz
27 March 2002, 19:43
Prodigy rulez!

Out of Space blijft natuurlijk hun beste nummer, maar het grootste deel van hun oeuvre is top!

lijnie
23 October 2004, 20:16
the prodigy is echt super!!!

Idd op de dansvloer, maar ook gewoon thuis (me ouders worden dr gek van :P) kun je lekker bij ontladen

Smack my bitch up is cool, maar ook firestarter, no good en voodoo zijn supervet

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe cd van de prodigy, Always outnumbered, never outgunned. Ik vin m wel cool, maar wel een beetje hetzelfde als de rest
What's your opinion?

Pakspul
23 October 2004, 20:29
pfff ik luisterde al prodigy toen jullie nog luiers zaten te vullen :z

Pruttelpot
23 October 2004, 22:52
Ik heb nou al de hele dag prodigy opstaan. Oude platen (Music For The Jilted generation en Experience).

Heerlijk zo nu en dan. Fat of the Land heb ik ook maar vind ik niet zo eigenlijk.

dext0r
24 October 2004, 09:45
eelco, als prodigy fan zou je toch wel moeten weten dat je prodigy geen underground meer mag noemen, want ze hebben ongeveer een beetje een hekel aan die term ;-)

Eelcotje
24 October 2004, 11:27
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
eelco, als prodigy fan zou je toch wel moeten weten dat je prodigy geen underground meer mag noemen, want ze hebben ongeveer een beetje een hekel aan die term ;-)

Dat was een post uit 2002.

p.s. ze hebben op zich niet echt een hekel aan die term, ze zijn zo begonnen. Het is eigenlijk hun statement, en wat ze altijd zeggen: "With Fat of The Land, we embraced the mainstream, and then fall back underground"

Okok, ze zijn nu ook zo commercieel als wat..

Maar ze zijn ooit 'unground' begonnen.

koekje
4 January 2005, 13:35
een vliegende ster als je snapt wat ik bedoel...

L_angeldc
5 January 2005, 11:43
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
een vliegende ster als je snapt wat ik bedoel...

:?

goede up wel :thumbsup:

JEANUS
5 January 2005, 14:42
Prodigy for presidnet :D Het concert in de HMH was GRUWELIJK en de nieuwe cd ook. Mijn favo nummer op het moment is Narayan van The fat of the land , gruwelijke beat heeft die , maar volgende week is dat vast een ander. Ik vind Wake Up call van het nieuwe album ook GRUWIE omdat ze daarmee openden in de HMH en ik elke keer weer die dikke adrenaline kick krijg :D

Eelcotje
5 January 2005, 22:30
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Prodigy for presidnet :D Het concert in de HMH was GRUWELIJK en de nieuwe cd ook. Mijn favo nummer op het moment is Narayan van The fat of the land , gruwelijke beat heeft die , maar volgende week is dat vast een ander. Ik vind Wake Up call van het nieuwe album ook GRUWIE omdat ze daarmee openden in de HMH en ik elke keer weer die dikke adrenaline kick krijg :D

Dan MOET je de volgende file hebben :D
Gruwlijke kwaliteit van wake up call intro at HMH. :)

Cath it :) (http://www.q2u.nl/personal/eelcotje/www.the-prodigy.nl - Wake Up Call (Live at HMH Amsterdam 20-11-2004, Radio 538 Broadcast).mp3) <-----


Als je meer wilt, mail maar..
:Y)

Banaan
5 January 2005, 22:32
breathe is een vet nr 8-)

Ar-Tuur
28 May 2005, 12:37
Naar aanleiding van het vette optreden van The Prodigy op Pinkpop ben ik weer veel van ze aan het luisteren, vooral van Fat of the land en ouder. Erg gaaf_0_
Die vette beats van The Prodigy hoor je ook vaak terug in sampeltjes, op TV als achtergrond etc. .. Poison bijvoorbeeld is ook zo sterk.

appelshampoo
28 May 2005, 13:35
En ik ga ze live zien :love:

dext0r
29 May 2005, 12:29
ik heb ze ook al live gezien in belgie..zo vet....en opzich zou the prodigy reden zijn voor mij om bijv. naar lowlands te gaan..., aan de andere kant. ..alles wat er nu op lowlands komt en interessant is heb ik al een keer gezien en dat vind ik dan wel weer jammer... The Prodigy vind ik echter inderdaad..ubergaaf