PDA

Bekijk de volledige versie : Voorhuid stuk


Super
27 March 2002, 19:18
Mijn broertje vertelde me laatst, dat zijn voorhuid beschadigd is met allemaal scheurtjes en dat het schraal is. Hij zegt dat hij zich zelf niet echt veel trekt. Heeft iemand hier er ook last van of gehad? En wat houdt het in?

Ti_Mu84
27 March 2002, 20:07
jaja... je broertje... ;)

Plankje
27 March 2002, 20:25
hmz klinkt heel dom, maar ik heb het ook gehad. Dat er allemaal scheurtjes in zaten en zo maari k heb me gewoon een maandje niet gerukt en t was weg =)
Ghehe grapje dat houd ik nooit uit :), maar ik heb wel degelijk me voorhuid stuk gehad en t genas zich vanzelf

Super
27 March 2002, 22:45
Dus het probleem is toch dat hij zich teveel rukt? Ik dacht al dat dit het probleem was, we dachten eerst nog aan een te nauwe voorhuid.

Plankje
28 March 2002, 08:45
Originally posted by Super
Dus het probleem is toch dat hij zich teveel rukt? Ik dacht al dat dit het probleem was, we dachten eerst nog aan een te nauwe voorhuid.
lolz ik zeg niet dat het door het rukken komt hoor, dat was gewoon een grapje. Ik had het opeens en het was ook opeens weg. Heel weird...

Bazzemans
28 March 2002, 13:14
Originally posted by RickClan

lolz ik zeg niet dat het door het rukken komt hoor, dat was gewoon een grapje. Ik had het opeens en het was ook opeens weg. Heel weird...

waar moet het dan door gekomen zijn bij jou........ ROLLEYES

dext0r
28 March 2002, 14:22
Originally posted by Bazzemans


waar moet het dan door gekomen zijn bij jou........ ROLLEYES

was jij je leuter maar es 3 weken niet en sjek dan nog es : ) *GRINZ*

peterke
28 March 2002, 19:14
Ja, dat heb ik ook gehad. Een paar jaartjes geleden had ik er ook last van. Dit kwam omdat mijn voorhuid gewoon te strak was en ook dat bandje achter aan de eikel. Uiteraard deed het pijn bij het rukken. Tijdens het schoolonderzoek heb ik het tegen de dokter van dienst gezegd en na even gecheckt te hebben, zei hij dat het best was om de voorhuid te laten wegnemen, hetgeen dan ook is gebeurd. Ik heb er nu uiteraard geen last meer van. Mijn leuter is bovendien nu altijd lekker proper, hetgeen ook mooi is meegenomen.