PDA

Bekijk de volledige versie : zelfpijniging programmas


bluelizerd
29 March 2002, 21:25
zouden programmas als Jackass (mtv) en Banzai (yorin)
weg moeten sommige mensen zeggen dat het een superprogramma is en de ander zegt dat het verspilling van zendtijd is maar wat is het nou precies ???

LoeLoe
29 March 2002, 21:47
Nou jah ik kijk er regelmatig naar samen met me pa ofzo..kei lachwekkend vind ik.

BWM
29 March 2002, 22:35
Ik heb Jackass een keer gezien en vond het eerlijk gezegd vrij triest... We waren met 7 man en er was er eentje die de hele tijd dubbel lach, de rest had allemaal zoiets van "Zijn er nou mensen die dit grappig vinden???"



Het is wel grappig om zelf een Jackassfilmpje te maken :D

-TaPrOoT-
30 March 2002, 00:18
Aan de ene kant denk ik van
Neeeee ze moeten niet weg
Jackass is gewoon echt gaaf!
Maar er zijn mensen die
dit thuis wel proberen
terwijl ze aan het begin van
Jackass zeggen dat ze dit
niet thuis moeten proberen!
Maar Wee-man iz nu dood ofzo
omdat hij bij een of andere stunt
zijn nek heeft gebroken.:'( (?)
Grtzzz x -|- TaPrOoT -|-

MilkyWayz
30 March 2002, 15:38
Ik vind dat het gewoon moet kunnen als er een goede duidelijke waarschuwing wordt gegeven aan et begin van t programma ofzo (zoals bij jackass)
Als er toch mensen zijn die zelf een stunt willen doen is dat hun eigen keus. Geen slimme keus, maar ze meoten het zelf weten

appelshampoo
30 March 2002, 19:36
I Love Jackass, banzai is een slap aftreksel

LoeLoe
31 March 2002, 00:03
Weeman dood:?:'(

Total Eclipse
31 March 2002, 13:56
Op zich zijn sommige dingen nog wel grappig.

Als twee vechtende ridders ineens een voetbalveld oprennen.
Daar kan ik de humor nog wel van inzien, omdat het gewoon vaag is.

Wat het nut is van 33 eieren per minuut te eten, je kont dichtnieten of jezelf laten torpederen met een vouwfiets is me nog een beetje onduidelijk.

Maar goed dat moeten ze zelf weten.
Maar er moet inderdaad wel goed bij gezegd worden dat bepaalde acties gewoon gevaarlijk zijn....

DarkAngel
31 March 2002, 14:01
ik vind het echt leuk, maar er moeten wel waarschuwingen bij zijn, dan is het idd op eigen risico!!!

Dat banzai heb ik 1 x gezien en daar vond ik niet zoveel aan!!!

Banaan
1 April 2002, 12:34
ik jackass zelf ook. en ik weet zeker dat iedereen wel rekening meehoud dat we geen gebroken nekken krijgen ofzo

wat loeloe vroeg:Weeman dood?

hij zou zijn nek hebben gebroken bij een stunt maar niet dood

Ti_Mu84
1 April 2002, 14:11
ik vind ut alleen leuk als ik melig ben...
gelukkig ben ik 18 uur per dag melig :D

nevaeh1987
1 April 2002, 15:24
jackass=vet :)

ROX
18 April 2002, 13:53
Ik vind Jackass af en toe wel komisch, maar niet om elke dag te kijken....

En jah, als je dat zelf ook gaat doen dan moet je dat zelluf weten...Zolang je er geen andere mensen mee in gevaar brengt maar je eigen nek breekt?? Veel plezier!!

kadafi
18 April 2002, 15:43
Originally posted by ROX
Ik vind Jackass af en toe wel komisch, maar niet om elke dag te kijken....

En jah, als je dat zelf ook gaat doen dan moet je dat zelluf weten...Zolang je er geen andere mensen mee in gevaar brengt maar je eigen nek breekt?? Veel plezier!!


Daar ben ik het wel mee eens...*)

Pakspul
19 April 2002, 09:02
Originally posted by -TaPrOoT-
Aan de ene kant denk ik van
Neeeee ze moeten niet weg
Jackass is gewoon echt gaaf!
Maar er zijn mensen die
dit thuis wel proberen
terwijl ze aan het begin van
Jackass zeggen dat ze dit
niet thuis moeten proberen!
Maar Wee-man iz nu dood ofzo
omdat hij bij een of andere stunt
zijn nek heeft gebroken.:'( (?)
Grtzzz x -|- TaPrOoT -|-

niemand is daar dood gegaan |:(

al tig verhalen gehoord dat weeman is dood gegaan..
week later gaat die weer dood

zelfde verhaal met steve o
:{

boertje
19 April 2002, 09:10
ik moet zeggen dat ik de Nederlandse versie van jackass ook wel stoer vindt (ben alleen de naam vergeten)

Dat banzai vind ik zooooooooooooooooo saai

jackass regeert

xearo
20 April 2002, 18:56
zo`n andere gast was toch ook dood? die wou gaan grinden op de reling van een flatgebouw, daar is ie vanaf gevallen, was iets van 20 hoog ofzo

!Y!US!C!30X
27 April 2002, 19:06
Ik keek jackass(totdat ze geen nieuwe afleveringen meer kwamen) en ik vond het altijd wel amuserent.
Heb 1x met me vrienden een stunt naar gedaan dat ging zo:
eerst gingen we van een heuveltje af met de fiets om vaart te maken(redelijk hoog)
En daarna knal je met volle vaart de (prikkel)bosjes in.
Is vet lacheh als je dat doet had er wel schrammen van over maar is echt wel de moeite waard is echt lachen!

miss hutspot
15 May 2002, 18:16
Originally posted by !Y!US!C!30X
Ik keek jackass(totdat ze geen nieuwe afleveringen meer kwamen) en ik vond het altijd wel amuserent.
Heb 1x met me vrienden een stunt naar gedaan dat ging zo:
eerst gingen we van een heuveltje af met de fiets om vaart te maken(redelijk hoog)
En daarna knal je met volle vaart de (prikkel)bosjes in.
Is vet lacheh als je dat doet had er wel schrammen van over maar is echt wel de moeite waard is echt lachen!

lolz!!

ik vindt het ook wel grappig jackass en banzai hebk nog nooit gezien.

Aristootjuh
15 May 2002, 19:47
Haha, I just loooove Jackass!! Zoow kewl, vooral om die sukkels lig ik helemaal dubbel, zoals Weeman, Steve O, Johnny Knoxville en Partyboy ( kwee naam nie meer precies ) En die dikke is best een skatjuh :)

BTW, Steve O heeft zijn nek gebroken bij een stunt en is helaas daaraan overleden. Dat is ook de reden waarom ze alleen herhalingen uitzenden :(

Aristootjuh
15 May 2002, 19:48
O jah en Banzai??? ----> :O :Z

Fade of Light
16 May 2002, 09:49
Originally posted by Aristootjuh
BTW, Steve O heeft zijn nek gebroken bij een stunt en is helaas daaraan overleden. Dat is ook de reden waarom ze alleen herhalingen uitzenden :(

en welke officiele bron zegt dat (ik wil het lezen), want die roddels op het inet kennen we onderhand ook wel weer

Banaan
16 May 2002, 11:22
jezus...Steve o is NIET DOOD!!! het was met de computer gemaakt. hij heeft een slato gemaakt van een gebouw...en hij lande in een diepe diepe zwembad...en hij leeft nog...die herhalngen: omdat johnny knoxville 2 weken mog filmen...nu heeftie weer een contract...dus er is kans dat Knoxville en zijn jackass bende weer binnekort terug komt. Er is wel iemand dood gegaan maar dat was: CAMP KILL YOURSELF( o.a Raab Himself) wie dood is zoek je maar uit: www.ckymusic.com

©2002 Banaan leerlingen.com :p

GregoorvanDijk
16 May 2002, 14:42
Originally posted by Banaan
jezus...Steve o is NIET DOOD!!! het was met de computer gemaakt. hij heeft een slato gemaakt van een gebouw...en hij lande in een diepe diepe zwembad...en hij leeft nog...die herhalngen: omdat johnny knoxville 2 weken mog filmen...nu heeftie weer een contract...dus er is kans dat Knoxville en zijn jackass bende weer binnekort terug komt. Er is wel iemand dood gegaan maar dat was: CAMP KILL YOURSELF( o.a Raab Himself) wie dood is zoek je maar uit: www.ckymusic.com

©2002 Banaan leerlingen.com :p

jezus man, pak bloos een fatsoenlijke avatar. ik wordt er gek van.

Banaan
17 May 2002, 09:03
Originally posted by bartje518


jezus man, pak bloos een fatsoenlijke avatar. ik wordt er gek van. :( speciaal voor jouw zallik een andere ZOEKEN

AnnAnAskE
28 May 2002, 19:15
Okay, hier komt mijn late reactie dan, jackass is kewl!
En zelf jackassen is nog kewler haha! :D

PFP
28 May 2002, 19:36
Jackass? daar kijkt alleen het laagste van het laagste naar.



TOM GREEN RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ:7

MilkyWayz
28 May 2002, 19:42
Originally posted by PFP
Jackass? daar kijkt alleen het laagste van het laagste naar.



TOM GREEN RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ:7
tom green is sick :r

AnnAnAskE
4 June 2002, 16:40
Naah valt mee toch, das ook wel leuk ..
Enn the Osbournes ofzo iets is ook melig haha :7

Linnea
5 June 2002, 09:39
Originally posted by Ti_Mu84
ik vind ut alleen leuk als ik melig ben...
gelukkig ben ik 18 uur per dag melig :D
sorry dak ut zeg.. maar dat is een beetje aan de weinige kant he?:p

Chesta
5 June 2002, 19:58
K ken mensen die als je per ongeluk het woord Jackass laat vallen ze met zn vijftienen op je springen... Niet aan te raden ;)

Bloemetjeh
6 June 2002, 11:26
Originally posted by Xissez
K ken mensen die als je per ongeluk het woord Jackass laat vallen ze met zn vijftienen op je springen... Niet aan te raden ;)

Wahahahahahahahaha Koowl!! *)