PDA

Bekijk de volledige versie : "Seks" met familielid?


Maniac
31 March 2002, 13:19
Hoi,

Ik weet niet of een dergelijk onderwerp al eens besproken is...kon er in elk geval niks over vinden.

Het is misschien nogal een erg taboe-onderwerp, maar ik ben toch wel nieuwsgierig of er hier mensen zijn die ooit al eens seks gehad hebben met iemand uit zijn/haar familiekring.

appelshampoo
31 March 2002, 14:21
Neej, ikkuh niej !

Maniac
31 March 2002, 14:28
Als ik nu zeg dat ik er zelf wel ervaring mee heb wordt ik toch niet geloofd, vandaar dat ik maar gewoon eerst eens vroeg wie er ervaring mee had.

LoeLoe
31 March 2002, 14:32
Da's regelrechte incest man..

Maniac
31 March 2002, 14:33
Originally posted by LoeLoe
Da's regelrechte incest man..

Dat ligt er volgens mij maar net aan met wie dat je het doet...

DarkAngel
31 March 2002, 14:49
Als je het met een 3de graads neef/nicht doet is het geen incest meer!!! Dat heb ik gehoord tenminste. Maar je bent meestal met zo iemand opgegroeid dus ut lijkt me niet echt lekker:r :r :r

Maar ja smaken verschillen

Maniac
31 March 2002, 15:32
Het was met een tante van me.

Het is eigenlijk heel onschuldig begonnen toen. Ik zie haar niet zo heel erg vaak omdat ze niet direct in de buurt woont. Ik weet echter wel dat ze nogal van seks houdt. Ze is sinds 2 jaar gescheiden dus kan me voorstellen dat ze iets tekort komt.
Ik ben een keer bij haar blijven logeren toen ik van een beurs af kwam. De trein had toen super veel vertraging en ik was toen redelijk dichtbij haar woonplaats. Ik heb haar toen gebeld of het mogelijk was dat ik bij haar bleef overnachten en daarna naar huis gebeld dat ik daar kon blijven.

Ik had uiteraard helemaal niets bij me verder van een slaapzak o.i.d. maar ik kon op een logeerkamertje blijven pitten.
Ik heb eerst nog een uurtje met haar verteld en tv gekeken en toen ging ze naar bed. Ik heb nog een half uurtje tv gekeken en ben daarna ook naar bed gegaan. Toen ik me echter uitgekleed had en in mijn onderbroek naar de badkamer liep om mijn tanden te gaan poetsen, kwam mijn tante net topless (want zo sliep ze dus blijkbaar normaal) van haar slaapkamer omdat ze naar het toilet moest. Ik denk dat ze niet gehoord had dat ik net de badkamer op wilde anders was ze wel in bed blijven liggen.

Ik vond het uiteraard niet erg om haar eens zo te zien want ze mag zich best laten zien ondanks haar leeftijd. Ik deed echter net alsof ik het de normaalste zaak van de wereld vond zodat ze zich niet zou schamen. Zij vond het echter blijkbaar nogal opwindend om haar neefje in onderbroek te zien want ze begon op de badkamer wat aanspelingen te maken...eerst wilde ik daar niet op ingaan, maar uiteindelijk kon ik een erectie niet voorkomen...vond dat nogal genant maar ze stelde me gerust dat ze niks zou vertellen. Dat is in principe de hele aanleiding geweest...uiteindelijk hebben we in haar bed seks gehad...vond het zeker lekker maar wel een heel vreemde ervaring.
Ik durf het uiteraard ook binnen de familie enzo niet te vertellen, maar vroeg me dus af of iemand anders hier al eens heeft meegemaakt dat hij/zij verleid is door een familielid en zelfs verder is gegaan.

Femz
31 March 2002, 15:41
hmm zoiets zou ik nou niet doen

Impera
31 March 2002, 15:47
Ik heb hetniet gedaan...Maar als het een neef of nicht is, zou ik het me nog enigzins kunnen voorstellen.

Famillie die dichterbij staat vind ik ziek.

Maniac
31 March 2002, 15:48
Originally posted by Impera
Ik heb hetniet gedaan...Maar als het een neef of nicht is, zou ik het me nog enigzins kunnen voorstellen.

Famillie die dichterbij staat vind ik ziek.

Ja dat is ook zo....mijn ervaring was dan met een tante, maar ik heb ook een tweetal nichtjes waar ik op zich geen nee tegen zou zeggen...dichterbij, dus in eigen gezin vind ik inderdaad ook echt niet kunnen.

Impera
31 March 2002, 16:03
maar een tante...Hoeveel jaar leeftijdsverschil zat daar dan tussen?

Maniac
31 March 2002, 16:19
Originally posted by Impera
maar een tante...Hoeveel jaar leeftijdsverschil zat daar dan tussen?

Euhm...als ik me niet vergis is ze 30 jaar ouder.

SliMtm
31 March 2002, 16:27
Hmmz.. bah..:r :r :r

Maniac
31 March 2002, 16:33
Originally posted by Sl!M TM
Hmmz.. bah..:r :r :r

Waar baseer je dat op? Je kent mijn tante immers niet eens.

SliMtm
31 March 2002, 16:45
Euhm neej maar de gedachte alleen al om het met een familie lid te doen.. maarjah dat kan natuurlijk bij iedereen anders liggen..

Maniac
31 March 2002, 16:50
Originally posted by Sl!M TM
Euhm neej maar de gedachte alleen al om het met een familie lid te doen.. maarjah dat kan natuurlijk bij iedereen anders liggen..

Ja maar dat is iets heel anders...jou reactie had meer betrekking op het feit dat ze 30 jaar ouder is als ik....althans zo kwam het over.
Zoals je uit mijn verhaal kunt opmaken, was het absoluut niet gepland van tevoren en is het dus geheel haar initiatief geweest. Het is ook bij die ene keer gebleven...ik heb eigenlijk geen idee hoe ze er nu over denkt, maar ik vond het best lekker. Niet dat ik het zo nog maar eens zou doen met haar, want ik vond het eigenlijk alleen leuk/spannend omdat het zo onverwachts gebeurde.
In elk geval vond ik dit een ervaring die ik net zo goed met elke willekeurige andere vrouw ook had kunnen hebben en daarom niet bezwaarlijk. Ook het feit dat we beide volwassen zijn en er niks tegen iemands wil is gebeurd zorgt ervoor dat het, ondanks dat het hier om familie gaat, niet zomaar af te keuren is.
Dat je er niet aan moet denken om seks te hebben met een ouder iemand vind ik iets anders...daar kan ik wel inkomen en dat respecteer ik ook.

Fwanky
31 March 2002, 19:37
Ik heb een keer mijn nichtje gevingerd

forza_blondjes
31 March 2002, 21:03
damn geneukt met iemand die ouder is dan 40 , das toch bes wel triest vind ik. hoe kan je daar nou geil van worde?

Nightwolf
31 March 2002, 21:04
ach je hebt van die mensen die dat leuk vinden :r

Ti_Mu84
31 March 2002, 21:15
ik zou het nooit doen...
ten eerste is iedereen bij ons lelijk...
en ten tweede vind ik het nogal ziek

Sannuh
31 March 2002, 21:16
hmmz nou niet echt seks gehad maar ik had ooit verkering met me neef, heeeeel lang geleden...

maarr et valt me trouwens wel op dat jij veel van die verhalen verteld; eerst had je seks met een lerares, toen met de dochter van een collega als ik me niet vergis? en nu met je tante, je maakt er ook iedere keer zo'n heel verhaal van, eerlijk gezegd geloof ik et allemaal niet zo, je moet zelf weten wat je hier allemaal wilt zeggen hoor, maar zo gelooft straks niemand je meer:{ ;)

Maniac
31 March 2002, 23:27
Fwanky: Ik heb een keer mijn nichtje gevingerd

Ah...de eerste met een reactie op mijn vraag...je wilt geen verdere details met ons delen? :)

Forza_vitess!: damn geneukt met iemand die ouder is dan 40 , das toch bes wel triest vind ik. hoe kan je daar nou geil van worde?

Hoezo niet? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar er zijn echt wel genoeg aantrekkelijke vrouwen van boven de 40...uiteraard ook genoeg die dat niet zijn, maar daar heb ik het hier niet over :p

Sannuh hmmz nou niet echt seks gehad maar ik had ooit verkering met me neef, heeeeel lang geleden...

maarr et valt me trouwens wel op dat jij veel van die verhalen verteld; eerst had je seks met een lerares, toen met de dochter van een collega als ik me niet vergis? en nu met je tante, je maakt er ook iedere keer zo'n heel verhaal van, eerlijk gezegd geloof ik et allemaal niet zo, je moet zelf weten wat je hier allemaal wilt zeggen hoor, maar zo gelooft straks niemand je meer

Tsja Sannuh...het kan best zijn dat mijn ervaringen wat extremer zijn dan die van vele anderen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik maar wat onzin uitkraam...meerendeels geef ik gewoon antwoord op een vraag in een topic en dat is neem ik aan ook de bedoeling van de topicstarter. Blijkbaar verwachten echter velen geen serieus antwoord op bepaalde vragen.
Het klopt inderdaad dat ik seksuele ervaringen heb gehad met een docente, een dochter van een collega en een tante jah...en daar heb ik redelijk uitgebreid over verteld zodat het niet bij een kreet bleef van "jah, ik heb seks gehad met die en die" maar het een wat meer gefundeerd antwoord zou worden.

Bovendien was het je opgevallen, wanneer je goed gelezen had, dat deze ervaringen niet echt in korte tijd zijn opgedaan.....dat met mijn tante is dik anderhalf jaar geleden geweest, met die docente eind vorig schooljaar en met die dochter van die collega een aantal weken terug.
Dat je dit nu vrij snel achter elkaar leest, komt gewoon omdat ik pas sinds kort op dit forum rondhang en ik het je dus niet eerder had kunnen laten lezen.

Hiermee mijn geloofwaardigheid weer wat opgevijzeld?

Fade of Light
1 April 2002, 10:40
volgende keer de hond? of de buren?

of iemand die jonger is dan 10?

:S

Maniac
1 April 2002, 10:49
Originally posted by Fade of Light
volgende keer de hond? of de buren?

of iemand die jonger is dan 10?

:S

Haha...grappig hoor [NOT]! Ik ben echt niet zo pervers...buurmeid misschien, maar die andere dingen die je noemt zijn ranzig...het feit dat zoiets al in je opkomt zegt al genoeg over het niveau.

Sannuh
1 April 2002, 12:09
Originally posted by Maniac


Ah...de eerste met een reactie op mijn vraag...je wilt geen verdere details met ons delen? :)



Hoezo niet? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar er zijn echt wel genoeg aantrekkelijke vrouwen van boven de 40...uiteraard ook genoeg die dat niet zijn, maar daar heb ik het hier niet over :p



Tsja Sannuh...het kan best zijn dat mijn ervaringen wat extremer zijn dan die van vele anderen hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ik maar wat onzin uitkraam...meerendeels geef ik gewoon antwoord op een vraag in een topic en dat is neem ik aan ook de bedoeling van de topicstarter. Blijkbaar verwachten echter velen geen serieus antwoord op bepaalde vragen.
Het klopt inderdaad dat ik seksuele ervaringen heb gehad met een docente, een dochter van een collega en een tante jah...en daar heb ik redelijk uitgebreid over verteld zodat het niet bij een kreet bleef van "jah, ik heb seks gehad met die en die" maar het een wat meer gefundeerd antwoord zou worden.

Bovendien was het je opgevallen, wanneer je goed gelezen had, dat deze ervaringen niet echt in korte tijd zijn opgedaan.....dat met mijn tante is dik anderhalf jaar geleden geweest, met die docente eind vorig schooljaar en met die dochter van die collega een aantal weken terug.
Dat je dit nu vrij snel achter elkaar leest, komt gewoon omdat ik pas sinds kort op dit forum rondhang en ik het je dus niet eerder had kunnen laten lezen.

Hiermee mijn geloofwaardigheid weer wat opgevijzeld?

sja et kan allemaal best wel waar zijn wat je zegt, ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of je het verzint of niet. :)
even goede vrienden.. et was niet beledigend bedoeld ofzo maar er zijn nogal wat mensen op internet die maar wat verzinnen.

Maniac
1 April 2002, 13:13
Originally posted by Sannuh


sja et kan allemaal best wel waar zijn wat je zegt, ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of je het verzint of niet. :)
even goede vrienden.. et was niet beledigend bedoeld ofzo maar er zijn nogal wat mensen op internet die maar wat verzinnen.

Dat weet ik...was ook niet echt verwijtend bedoeld verder maar ik vond dat ik gewoon even moest reageren omdat je iets te gemakkelijk conclusies wilde gaan trekken :)

Plankje
1 April 2002, 14:52
mwag wat maakt t nou uit of t nou wel of niet echt is gebeurt, ik vind die vehalen wel leuk om te lezen :)

Maniac
1 April 2002, 14:55
Originally posted by RickClan
mwag wat maakt t nou uit of t nou wel of niet echt is gebeurt, ik vind die vehalen wel leuk om te lezen :)

Zoals gezegd berusten mijn verhalen op waarheid, maar mensen als ik en bijv. Lievelotje die dus in de ogen van anderen wat extremere dingen beschrijven die we meegemaakt hebben, worden niet serieus genomen...vreemd eigenlijk...dacht dat nederlanders zo open stonden op dit gebied?

Tyskie
1 April 2002, 15:07
Zeg Maniac, mogen wij eens een foto van jou zien... Vrouwen hoeven jou maar te zien volgens jouw verhalen en ze druipen helemaal...
Bij een normaal mens zou de tante zich omdraaien en wachten tot jij klaar bent, maar nee, bij jou begint ze je gelijk te versieren...
Je komt een lerares tegen in de gang en gelijk wil ze sex met je... Je hebt sex gehad met je ex, je hebt de dochter van je collega zomaar ineens gehad...
Weet je zeker dat je al die sexverhaaltjes niet met de realiteit verwart??

:r |:(

edit: typo

Maniac
1 April 2002, 15:13
Originally posted by Tyskie
Zeg Maniac, mogen wij eens een foto van jou zien... Vrouwen hoeven jou maar te zien volgens jou verhalen en ze druipen helemaal...
Bij een normaal mens zou de tante zich omdraaien en wachten tot jij klaar bent, maar nee, bij jou begint ze je gelijk te versieren...
Je komt een lerares tegen in de gang en gelijk wil ze sex met je... Je hebt sex gehad met je ex, je hebt de dochter van je collega zomaar ineens gehad...
Weet je zeker dat je al die sexverhaaltjes niet met de realiteit verwart??

:r |:(

"THE MATRIX IS EVERYWHERE, IT'S ALL AROUND US, HERE EVEN IN THIS ROOM. YOU CAN SEE IT OUT YOUR WINDOW, OR ON YOUR TELEVISION. YOU FEEL IT WHEN YOU GO TO WORK, OR GO TO CHURCH, OR PAY YOUR TAXES. IT IS THE WORLD THAT HAS BEEN PULLED OVER YOUR EYES TO BLIND YOU FROM THE TRUTH…"

Ti_Mu84
1 April 2002, 15:25
Originally posted by Tyskie
Zeg Maniac, mogen wij eens een foto van jou zien... Vrouwen hoeven jou maar te zien volgens jou verhalen en ze druipen helemaal...
Bij een normaal mens zou de tante zich omdraaien en wachten tot jij klaar bent, maar nee, bij jou begint ze je gelijk te versieren...
Je komt een lerares tegen in de gang en gelijk wil ze sex met je... Je hebt sex gehad met je ex, je hebt de dochter van je collega zomaar ineens gehad...
Weet je zeker dat je al die sexverhaaltjes niet met de realiteit verwart??

:r |:(

ik wil niet achterdochtig overkomen hoor....
MAAR IK BEN HET WEL!
ik ben het met Tyskie eens! volgens mij klopt er ook geen **** van

arachnafiel
1 April 2002, 21:37
hoe staan wij tegenover het zoenen met vriendinnen van neven?


Heb ik nix mee te maken :) O-)

Tyskie
2 April 2002, 23:03
Originally posted by Maniac


"THE MATRIX IS EVERYWHERE, IT'S ALL AROUND US, HERE EVEN IN THIS ROOM. YOU CAN SEE IT OUT YOUR WINDOW, OR ON YOUR TELEVISION. YOU FEEL IT WHEN YOU GO TO WORK, OR GO TO CHURCH, OR PAY YOUR TAXES. IT IS THE WORLD THAT HAS BEEN PULLED OVER YOUR EYES TO BLIND YOU FROM THE TRUTH…"

Mag ik uit het feit dat je uit een film citeert (let op: FILM, fantasie, verzonnen, dus GEEN werkelijkheid) opmaken dat je verhalen hersenspinsels en verzinsels zijn? Of blijf ik gewoon een domme, ongelovige l*l?

|:(

Maniac
3 April 2002, 00:00
Zo zou je het inderdaad kunnen uitleggen ja...maar zoals ik al eerder gezegd heb zit er wel een kern van waarheid in mijn verhalen dus geheel fantasie is het beslist niet! Dus een klein beetje blijf je een ongelovige l*l :p

Tyskie
3 April 2002, 00:13
Originally posted by Maniac
Zo zou je het inderdaad kunnen uitleggen ja...maar zoals ik al eerder gezegd heb zit er wel een kern van waarheid in mijn verhalen dus geheel fantasie is het beslist niet! Dus een klein beetje blijf je een ongelovige l*l :p

Hmhm... dus nu geef je toe dat je verhalen niet helemaal de waarheid zijn, maar dat er alleen nog maar een kern van waarheid in zit? Ik geloof er nog steeds geen zak van. Misschien een tip voor je:

(sorry forumbaasjes, denk dat zodra een hoger gezag dit leest dat het gewijzigd gaat worden, maar goed... dat snap ik iig ;))

Tijsjuh je weet dat dat niet mag :+

Headliner
3 April 2002, 09:09
Ik geloof het ook niet helemaal, en anders doet hij zijn naam wel ere aan .. :{

moucie
3 April 2002, 20:32
De wet van Oom : Van tante afblijven

Freaky Maus
6 April 2002, 00:36
Originally posted by SiCkO
Ik geloof het ook niet helemaal, en anders doet hij zijn naam wel ere aan .. :{

Je moet gewoon sex voor zijn naam zetten, maar het lijkt erop dat hij nogal gemotioneerd raakt over de replies in dit forum.
Erg opvliegend al zeg ik hetzelf... :]

Maareh, Maniac: succes met je buurmeisje en je wijk...

boertje
6 April 2002, 21:33
kheb es gezoend met een meisje dat achteraf bleek dat ze een ver familie lid was.

oke oke, ze had de zelfde achternaam dus het was wel een beetje verdacht;)

Nightwolf
6 April 2002, 22:01
das gewoon toeval

Headliner
6 April 2002, 22:40
die maniac weer he? who's next gozer? je buurvrouw ofzo? of toch maar die 40+'er om de hoek? :{

koeitje_
7 April 2002, 14:22
helloooooo??
sex met je tante? je lerares??
die mensen zijn toch veel te oud?
die zijn ondertussen helemaal uitgezakt!
als je zo lekker bent als je beweerd
neem dan gewoon iemand van je
eigen leeftijd. *)

da was het wel
liefs Tamar

oooh ja, en mijn mening:
:r :r :r :r :r :r :r :r

ready to go, here I come!
8 April 2002, 17:03
Ok even terugkomen op het onderwerp, weten jullie wel dat dit onderwerp best wel pijnlijk kan zijn????????
Of hebben jullie daar nog niet aan gedacht!?
Antwoord op de vraag: JA, ik heb seks gehad en NEE het was niet vrijwillig => voor de mensen die het niet zo goed snappen, ik ben verkracht, en raad eens door wie????? mijn eigen vader!
Die zie ik nu dus nooit meer, vuile goorlap.
Mijn ,eigenlijk eerste keer, was dus een hel!
Denk hier eens over na!

kiamen
8 April 2002, 20:32
maar je hoeft niet te reageren als je wilt dus.. maak er niet zo'n punt van daar zijn andere forums voor

DarkAngel
8 April 2002, 23:51
Originally posted by ready to go, here I come!
Ok even terugkomen op het onderwerp, weten jullie wel dat dit onderwerp best wel pijnlijk kan zijn????????
Of hebben jullie daar nog niet aan gedacht!?
Antwoord op de vraag: JA, ik heb seks gehad en NEE het was niet vrijwillig => voor de mensen die het niet zo goed snappen, ik ben verkracht, en raad eens door wie????? mijn eigen vader!
Die zie ik nu dus nooit meer, vuile goorlap.
Mijn ,eigenlijk eerste keer, was dus een hel!
Denk hier eens over na!

Ik snap best dat het pijnlijk kan zijn, maar dit onderwerp gaat over vrijwillig en niet over wat jij hebt meegemaakt. Ik denk dat het niet de bedoeling van de gene die dit topis heeft opgezet was om er mensen mee te kwetsen!!

koelkast
9 April 2002, 00:40
we voelen ons wel weer snel aangevallen en aangesproken hier he |:(


gezellig weer :r


is het nu zooooo moeilijk om gewoon een beetje leuk te houden ? :{

Fwanky
9 April 2002, 14:50
Originally posted by koelkast
we voelen ons wel weer snel aangevallen en aangesproken hier he |:(


gezellig weer :r


is het nu zooooo moeilijk om gewoon een beetje leuk te houden ? :{

Hypocritie ten top....

Michell€
9 April 2002, 17:10
Seks met familielid.....? Yakkes........:)

Leviathan
9 April 2002, 18:15
Euhm nee heb nog nooit geen seks gehad me een familielid! O-) Ik zou ten eerste niet weten hoe ik seksueel opgewonden zou moeten raken van zo iemand en ten tweede kan ik mij niet echt een familielid voor de ogen halen die enigszins aantrekkelijk is! :D

Sneeuwwitje!!!!
9 April 2002, 18:30
Neej tuurlijk niet joh!!!
Weetje hoe ranzig man !!!!

koelkast
9 April 2002, 19:46
Originally posted by Fwanky


Hypocritie ten top....


die is nieuw voor me zo wordt ik nimmer genoemd leg eens uit :O