PDA

Bekijk de volledige versie : Sex met ex


GangstaLovin
31 March 2002, 21:40
Ik heb af en toe nog sex met m'n ex, vinden jullie dat normaal? We hebben allebei geen relatie, dus we gaan niet vreemd.

Dikke kusz tuftylove:9

LoeLoe
31 March 2002, 21:44
Jah da's dus gewoon sex om de sex..om de lust.

Tjah ik weet niet, ik zou het niet kunnen denk ik maar als jij je er fijn bij voelt..

Maniac
31 March 2002, 21:49
Ik heb dat inderdaad ook al eens gehad....1x ongeveer een half jaar nadat het uit was...toen ben ik haar nog een keertje tegen gekomen en hebben we wat gedronken ergens...s'avonds hebben we toen seks gehad maar daarna is dat nooit meer gebeurd. Was toen wel fijn, maar naderhand had ik daar echt geen behoefte meer aan.

Rashdocus
1 April 2002, 20:27
ik zou het niet kunnen

arachnafiel
1 April 2002, 20:32
Om het wiskundig aan te pakken:

sex=goed

sex + ex=goed + ex

Dan licht het eraan hoe ex is, hoever dat goed tot zijn recht komt. Het klinkt wel iets voor mij(zegt de gozer die vanmiddag heeft gezoend met de vriendin van zijn neef :D).

Linnea
18 April 2002, 17:24
sex met mijn ex? Goh, als dat eens zou kunnen:p,
maar t was ook helemaal het einde hoor;)

arachnafiel
18 April 2002, 17:46
Zou ook wel willen :D

Ti_Mu84
19 April 2002, 09:08
Kweetnie eigenlijk...
aan de ene kant zou het natuurlijk een uitkomst kunnen zijn, maar aan de andere kant zou ik denk ik toch denken van " er klopt hier iets niet "

Linnea
19 April 2002, 13:41
Originally posted by Ti_Mu84
Kweetnie eigenlijk...
aan de ene kant zou het natuurlijk een uitkomst kunnen zijn, maar aan de andere kant zou ik denk ik toch denken van " er klopt hier iets niet "

Dan moet je het maar met mij doen he mop;)

Ti_Mu84
19 April 2002, 22:40
Originally posted by linnea


Dan moet je het maar met mij doen he mop;)

:o

*haha daar heb ik ff geen antw op*
LOLz

Linnea
20 April 2002, 09:59
Originally posted by Ti_Mu84


:o

*haha daar heb ik ff geen antw op*
LOLz
gheheheheh.....;)

kadafi
22 April 2002, 19:07
Originally posted by tuftylove
Ik heb af en toe nog sex met m'n ex, vinden jullie dat normaal? We hebben allebei geen relatie, dus we gaan niet vreemd.

Dikke kusz tuftylove:9

als je maar lol hebt *)

anemic
22 April 2002, 21:54
Originally posted by tuftylove
Ik heb af en toe nog sex met m'n ex, vinden jullie dat normaal? We hebben allebei geen relatie, dus we gaan niet vreemd.

Dikke kusz tuftylove:9

jah relaxed toch alsut goed is?!!

skatjuh
28 April 2002, 17:27
is lekker, als het voor jullie allebei niks betekend waarom niet, je kent elkaar, je weet wat de ander wel en niet lekker vind... is toch alleen maar genieten..?

Bird Of Prey
29 April 2002, 19:26
tja...beetje bizar, als je sex hebt met je ex, maar als jullie beiden geen relatie hebben is er niets mis mee als je t mij vraagt

mschien een teken dat jullie relatie niet helemaal dood is? :?