PDA

Bekijk de volledige versie : Domme Wijven !


appelshampoo
4 April 2002, 07:33
ik heb zo'n hekel aan die tutjes uit mijn klas, ze lopen met zun allen op dezelfde witte lak mags, ze doen zwarte strings aan bij witte broeken :{ en dan dragen ze een kort topje :x :x ik haat die snollen gatver !

Headliner
4 April 2002, 07:37
Klassefoto? :p
Dat is tegenwoordig vrij 'normaal' .. maar ja ik heb dr verderr geen problemen mee, ik vind het juist beter :Y)

Rijntje
4 April 2002, 07:48
Originally posted by annestacia
ik heb zo'n hekel aan die tutjes uit mijn klas, ze lopen met zun allen op dezelfde witte lak mags, ze doen zwarte strings aan bij witte broeken :{ en dan dragen ze een kort topje :x :x ik haat die snollen gatver ! thanks,,,,alleen iukm ben wel zo slim om een witte string aan te trekken ;-)

rbtje
4 April 2002, 07:56
wie zijn dat dan?? :9~

vertel es...

MilkyWayz
4 April 2002, 15:12
EINDELIJK!!!!!!! ik dacht dat ik de enigste was op deze wereld die zo gek wordt van die tutho's :p

ik erger me er ook enorm aan. Dan lopen ze over het schoolplein heen te huppelen naar een vriendinentje ofzo, en dan kan de hele school meegenieten hoe ze elkaar begroeten en alles.. :r

*zucht* achja, nix aan te doen...

xearo
4 April 2002, 17:09
ik vind ut juist leuk

Ti_Mu84
4 April 2002, 18:47
ik kan er wel om lachen...
maar meer dat een lachertje zijn ze dan ook niet :D

SliMtm
4 April 2002, 21:12
Originally posted by annestacia
ik heb zo'n hekel aan die tutjes uit mijn klas, ze lopen met zun allen op dezelfde witte lak mags, ze doen zwarte strings aan bij witte broeken :{ en dan dragen ze een kort topje :x :x ik haat die snollen gatver !

hehe zoals jij ze beschrijft... LIJKT ME WEL GEIL!!!...

forza_blondjes
4 April 2002, 21:27
Originally posted by annestacia
ik heb zo'n hekel aan die tutjes uit mijn klas, ze lopen met zun allen op dezelfde witte lak mags, ze doen zwarte strings aan bij witte broeken :{ en dan dragen ze een kort topje :x :x ik haat die snollen gatver !


klinkt als jalozie

Tyskie
4 April 2002, 22:45
Zien er geil uit, maar zijn vaak zo dom als een aardappel...

Tim P.
5 April 2002, 00:15
Originally posted by Tyskie
Zien er geil uit, maar zijn vaak zo dom als een aardappel...

true true, geile aardappels om op te eten en er vervolgens niet meer naar te omkijken.
Ze gaan vervelen als je ze veel ziet.

lieve colafles
5 April 2002, 09:00
bah ja ... OOOOOO MIII FUUUCKING GOOOOOOOOOOODD (om hun maar meteen te immiteren, zo zijn ze hier)

Headliner
5 April 2002, 13:27
Originally posted by Forza_vitess!



klinkt als jaloezie

appelshampoo
5 April 2002, 18:31
Ik jaloers op zulke huppels: En manderijntje natuurlijk bedoelde ik jou niet :*

maar ze beschrijven iedere maandagochtend met heoveel jongens ze wel niet gezoend hebben, ze zoenen elkaar gedag9zo'n 100 x per dag) en ze vinden iedereen dom behalve hunzelf, en als je een 7.8 op wiskunde hebt ben je gelijk een studie (ik had gewoon goed geleerd) Laten hun telefoongeluidjes iedere dag 100 x horen, laten aan de natuurkundeleraar hun smsjes lezen......... En zow kan ik nog wel een half uur doorgaan !


:[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[

Nightwish
5 April 2002, 20:15
Originally posted by MilkyWayz
EINDELIJK!!!!!!! ik dacht dat ik de enigste was op deze wereld die zo gek wordt van die tutho's :p

ik erger me er ook enorm aan. Dan lopen ze over het schoolplein heen te huppelen naar een vriendinentje ofzo, en dan kan de hele school meegenieten hoe ze elkaar begroeten en alles.. :r

*zucht* achja, nix aan te doen...
en dan drie kusjes geven en vragen of dat lekkere ding je nou al gebeld heeft, en zeggen hoe zwaar je het wel niet hebt met alle jongens die je leuk vinden...
Ja ja , ze hebben een zwaar leven