PDA

Bekijk de volledige versie : Ik mis mn vriendje!!!


chan
4 April 2002, 13:38
..en ik word er helemaal gek van, nog twee weken uithouden. Hij woont in Drachten en ik in Capelle (naast Rotterdam) en ik hou het gewoon niet uit! Heeft dan ook wel weer 5 weken tussengezeten! |:( :(

BWM
4 April 2002, 21:03
Volgens NS-routeplanner is een treinkaartje minder dan 10 euro, ik neem aan dat je dan wel genoeg zakgeld krijgt om een keer in de 5 weken naar hem toe te gaan... TSSS

Linnea
6 April 2002, 14:25
Die verre relaties zijn altijd moeilijk, Ik denk dat je voor jezelf moet uitgaan of je echt heel erg veel om em geeft, zo niet. Dan zou ik vrienden worden, en naar je eigen omgeving gaan kijken. Goh wat klink ik toch weer terapeutisch, maar see. Mijn zus is er helemaal depri van geworden, Hij leefde zo ver weg, en ze waren helemaal stapel op elkaar. Toch heeft zij er een eind aan gemaakt, omdat het gewoon veel te moeilijk was. Maar veel succes. 5 weken vind ik toch wel erg weinig, maar goed. Zelf kan ik er weinig over zeggen, ik begin er van te voren niet aan, alleen leuk avondje. meer neit.
Doegies sterkte

Headliner
11 April 2002, 07:32
Originally posted by BWM
Volgens NS-routeplanner is een treinkaartje minder dan 10 euro, ik neem aan dat je dan wel genoeg zakgeld krijgt om een keer in de 5 weken naar hem toe te gaan... TSSS

Tuurlijkkkkkkk, je reist ff van drachten (friesland) richting R'dam, en dat voor minder dan 10 euro haha jij bent grappig :D :D :D

btw: ik mis m'n vriendin ook wel, maar ik zie dr zondag weer :z

koelkast
11 April 2002, 07:52
Originally posted by BWM
Volgens NS-routeplanner is een treinkaartje minder dan 10 euro, ik neem aan dat je dan wel genoeg zakgeld krijgt om een keer in de 5 weken naar hem toe te gaan... TSSS


10 euro welke reisplanner heb jij die van afghanistan zeker en dan 6e klas (veewagon) :7

Headliner
11 April 2002, 07:54
Originally posted by koelkast



10 euro welke reisplanner heb jij die van afghanistan zeker en dan 6e klas (veewagon) :7

nu in de aanbieding: retourtje maastricht - groningen voor 4 euro ;)

BWM
11 April 2002, 08:49
Tuurlijkkkkkkk, je reist ff van drachten (friesland) richting R'dam, en dat voor minder dan 10 euro haha jij bent grappig


Sorry, sorry, sorry, ik zag bij de naam Capelle staan en heb dat maar gewoon ingetikt (niet bedacht dat er vast en zeker meer Capellen/Capelles/WHATEVER zijn)

Bird Of Prey
11 April 2002, 09:05
hhmm...ze zullen daar in Drachten vast nog nooit gehoord hebben van telefoons (?) ;)

Irene!!!!
13 April 2002, 00:42
ik zie mijn vriend pas over 3 maanden :(

Plankje
13 April 2002, 08:52
Originally posted by Irene!!!!
ik zie mijn vriend pas over 3 maanden :(
:D.

Btw een trucje die ik gister heb geleerd voor als je een bepaalde (kleine) afstand veel reist met de trein:
Je koopt 2 enkeltjes (1 voor heen en 1 voor trug), die niet afgestempeld zijn. Je gaat in de trein en gebruikt die kaartjes gewoon net zo vaak totdat er een keer een controle is. Als er een controle is van trek je een heel liev gezicht en zeg je dat je t bent vergeten en of de conducteur t alsnog wil doen. Zo bespaar je heel wat geld uit op den duur :D. (mits je op een traject zit waar weinig controle is).
Waarom nou 2 enkeltjes? Heel simpel: als er een controle is, dan ben je niet meteen je retourtje kwijt, maar enkel een enkeltje.
:D

Ti_Mu84
13 April 2002, 10:59
Originally posted by RickClan

:D.

Btw een trucje die ik gister heb geleerd voor als je een bepaalde (kleine) afstand veel reist met de trein:
Je koopt 2 enkeltjes (1 voor heen en 1 voor trug), die niet afgestempeld zijn. Je gaat in de trein en gebruikt die kaartjes gewoon net zo vaak totdat er een keer een controle is. Als er een controle is van trek je een heel liev gezicht en zeg je dat je t bent vergeten en of de conducteur t alsnog wil doen. Zo bespaar je heel wat geld uit op den duur :D. (mits je op een traject zit waar weinig controle is).
Waarom nou 2 enkeltjes? Heel simpel: als er een controle is, dan ben je niet meteen je retourtje kwijt, maar enkel een enkeltje.
:D

huh? er staat toch altijd een datum op???
bij mij wel tenminste hoor....

Linnea
13 April 2002, 14:55
Originally posted by Ti_Mu84


huh? er staat toch altijd een datum op???
bij mij wel tenminste hoor....

Lieverd, je hebt ze ook zonder datum, je kan beide kiezen.