PDA

Bekijk de volledige versie : k*t politie


xearo
6 April 2002, 10:43
ik heb vannacht een bon gehad, ik liep op straat met een glas bier, 20 euro voor het nuttigen van aolcohol op de openbare weg:[

Little Angel
6 April 2002, 10:45
WAAR SLAAT DAT OP, WAAROM ZOU JE NIET MET ALCOHOL OVER STRAAT MOGEN LOPEN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!:[

Plankje
6 April 2002, 14:44
tja in de wet staat nou eenmaal dat openbaar alcoholconsumptie verboden is. Ik vind zelf ook dat ze die regel moeten afschaffen...

eclipse
7 April 2002, 17:55
whehe kut voor je man

Ti_Mu84
7 April 2002, 19:47
jezus laat ze boeven gaan vangen ofzo man!
of laat ze mijn gestolen scooter zoeken!!!
beetje van die naaierige bekeuringen uitdelen, sjongejonge hé!

Bird Of Prey
7 April 2002, 20:07
Originally posted by Ti_Mu84
jezus laat ze boeven gaan vangen ofzo man!
of laat ze mijn gestolen scooter zoeken!!!
beetje van die naaierige bekeuringen uitdelen, sjongejonge hé!

tja...ze moeten toch ergens hun inkomen uit verdienen he? ;)

BWM
7 April 2002, 20:21
Op zich wel grappig dat de politie nog bonnen uitdeelt voor dit soort klotegeintjes... Verder wel lullig natuurlijk maar ja, er mag zoveel niet...

Wat je nu moet doen:
-Je zoekt in een universiteitsbibliotheek een wetboek op...
-Je leest dit wetboek...
-Je bedenkt iets wat ontzettend vervelend is, maar toch niet strafbaar (er zal vast wel wat zijn)
-Je voert dit net zolang uit totdat ze de wet voor je veranderen of je bon intrekken...

of je kan natuurlijk gewoon betalen ;)

Joh123
9 April 2002, 02:04
Tja..eigen schuld, dat mag nou eenmaal niet. |:(

koelkast
9 April 2002, 06:36
het mag nu eenmaal niet en wat doe je dan ook met je glas bier op de weg ????? |:(

xearo
9 April 2002, 18:36
ik stond buiten voor een disco( of hoe je het wil noemen) een klein stuk voor de ingang, ik denk een meter of 30-40 er vanaf

koelkast
9 April 2002, 18:49
beetje krom dan maar ja aan de andere kant die drank moet je ook niet mee naar buiten nemen grote kans dat jij ook niet van plan was je flesje of glas netjes weer naar binnen te brengen :+

MissLons
10 April 2002, 15:38
Lullig voor je.....

lieve colafles
11 April 2002, 07:27
whahaha prachtige actie :D
hoe maak je als politie jezelf onpopulair..

hahahah waarom mag je niet drinken openbare straat
maar staan er op plekken dat je absoluut niet mag drinken (lees bij ons in dit kut dorpje ) wel een bordje met verboden alcohol te nuttigen?

dat is dan toch overbodig :?:?:?:?

heheh dan vinden ze het vast niet erg als ik het er zorgvuldig voor hun afhaal ...:D:D

wel lullig voor je....

koelkast
11 April 2002, 07:51
politie is der ook niet om populair te zijn :]

HugoBoss
11 April 2002, 12:09
tis een btje miereneukerig om zo'n bekeuring te geven vlakbij een discotheek.. maar toch.. tis gewoon de wet en ik vind het ook een goede wet.. anders wordt het uitgaansleven helemaal een zootje.. kvinnet trouwens ook slecht van die discotheek dat ze je met glazen naar buiten laten.. doen ze hier ook zeker niet....

Little Angel
11 April 2002, 12:31
Als je dan zomers op een terrasje effe te ver bij je stoel vandaan komt met een glas in je hand krijg je zeker ook al een bekering?!:[

Ti_Mu84
11 April 2002, 12:35
Originally posted by Bird Of Prey


tja...ze moeten toch ergens hun inkomen uit verdienen he? ;)

ja nu kunnen ze weer meer pennetjes kopen om boetes mee uit te schrijven voor mensen die met een biertje over straat lopen om een praatje met de buurman te maken :[

Plankje
11 April 2002, 13:31
Originally posted by Ti_Mu84


ja nu kunnen ze weer meer pennetjes kopen om boetes mee uit te schrijven voor mensen die met een biertje over straat lopen om een praatje met de buurman te maken :[
*** ga er maar vanuit dat ze meer verdienen per boete dan zo'n pennetje kost hoor...

koelkast
11 April 2002, 14:05
Originally posted by Little Angel
Als je dan zomers op een terrasje effe te ver bij je stoel vandaan komt met een glas in je hand krijg je zeker ook al een bekering?!:[

ja

kadafi
12 April 2002, 16:48
achja die k*t jutten proberen je toch altijd te naaien stelletje lozerz :[