PDA

Bekijk de volledige versie : :[ Pulkend kind !!!!! :[


BREEZAH-BOY
7 April 2002, 10:00
:[ G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan:O :z :Z je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER*) ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.

eclipse
7 April 2002, 17:58
Originally posted by Stijn_128
:[ G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan:O :z :Z je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER*) ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.
jij heb nog geen 1 duidelijke posts hiero neergezet. dus kom terug als je normaal kan doen/ouder bent

arachnafiel
14 April 2002, 20:57
Originally posted by Stijn_128
:[ G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan:O :z :Z je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER*) ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.

Er zit een vervelende jongen bij mij in de klas, die alleen maar uit zijn neus zit te eten, en mij(hem in dit geval) overal de schuld van geeft. Meester Dan gaat dan zeggen dat ik hem niet moet pesten omdat hij autistisch en zielig is.

Vrije vertaling van het onduidelijke gebrabbel van Stijn, die kennelijk op de basisschool zit en spelling/grammatica nog niet doorheeft.

eclipse
15 April 2002, 06:11
Originally posted by Arachnafiel


Er zit een vervelende jongen bij mij in de klas, die alleen maar uit zijn neus zit te eten, en mij(hem in dit geval) overal de schuld van geeft. Meester Dan gaat dan zeggen dat ik hem niet moet pesten omdat hij autistisch en zielig is.

Vrije vertaling van het onduidelijke gebrabbel van Stijn, die kennelijk op de basisschool zit en spelling/grammatica nog niet doorheeft.
:D

TheGroovMaster
15 April 2002, 09:10
nou ik heb ook een vette frak in de klas zitten, je kan niet eens normaal werken met die gast/. Hij krijgst en zingt en doet alles wat je niet mogelijk lijkt... hij heft een water hoofd hijs wit en een gigantische computernerd... MONKEYY dat is zijn watermerk :r

hier een gare foto van hem (van ze site afgeriped, hij wil geen gewone foto geven)

!Y!US!C!30X
5 May 2002, 00:10
Originally posted by Stijn_128
en zit m'n stinkende Meester Dan:O :z :Z je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER*) ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.
Greetz Stijn.

Ik had altijd een meester die met consumptie praatte.
had us nieuw t-shirtje, praatte ik met hem.
Zo'n hele brok voorgekouwde appel op me nieuwe t-shirt:( :'( :(