PDA

Bekijk de volledige versie : Versier truuks


tijmeh
7 April 2002, 19:12
Wie heb goeie truuks voor mij om een meisje te versieren et lukt nie eg geweldig:( maar ja alvast bedankt mensen!
Greetz
Tijmeh

Ti_Mu84
7 April 2002, 19:29
ff doorzoeken, daar zijn al wat topics over geweest...
mijn tip: wees jezelf, als ze daar niet voor valt; tough luck, volgende keer beter!

madman
8 April 2002, 14:42
haar langer aankijken dan normaal. veel aandacht geven, als met haar uit gaat, gaat het ook altijd twee keer zosnel.

Plankje
8 April 2002, 17:55
*** trucje wat bij mij bijna altijd wel werkt is d'r hand vast pakken. Als ze die weg trekt, dan weet je t....

LoeLoe
8 April 2002, 20:13
Originally posted by RickClan
*** trucje wat bij mij bijna altijd wel werkt is d'r hand vast pakken. Als ze die weg trekt, dan weet je t.... Dan weet je wat?

Jah ik uh..ben gewoon mezelf. Tjah hij moet je maar nemen zoals je bent niet dan? Just be yourself.

Plankje
8 April 2002, 21:47
Originally posted by LoeLoe
Dan weet je wat?

Jah ik uh..ben gewoon mezelf. Tjah hij moet je maar nemen zoals je bent niet dan? Just be yourself.
dan weet je dat ze niets van je mot hebben

-chicco-
10 April 2002, 08:55
kom op zeg, verzin is iets orgineels.
Je pakt iemand ze hand toch niet vast als je die gene niet kent, dan kan je een knal verwachten.
Je kan beter met een orginele versierzin komen. Ga maar is op zoek op internet je vind er genoeg.

Blijf wel jezelf en ga niet de patser uithangen want daar houden de meeste meisjes niet van.

suc-6

LoeLoe
10 April 2002, 11:32
Originally posted by -chicco-
kom op zeg, verzin is iets orgineels.
Je pakt iemand ze hand toch niet vast als je die gene niet kent, dan kan je een knal verwachten.
Je kan beter met een orginele versierzin komen. Ga maar is op zoek op internet je vind er genoeg.

Blijf wel jezelf en ga niet de patser uithangen want daar houden de meeste meisjes niet van.

suc-6

Mwoah ik ben niet zo'n voorstander van die openingszinnen..als je zoiets tegen mij zou zeggen zuo ik alleen maar denken: Wat moet je in godsnaam van me.

Ik denk toch dat je dan beter me handje kan vasthouden wil je het bij me kunnen maken..

-chicco-
10 April 2002, 14:19
nee das lekker als een wild vreemde gozer je hand vast pakt. Nee sorry spreek me liever gewoon aan.

Plankje
10 April 2002, 14:36
Originally posted by -chicco-
nee das lekker als een wild vreemde gozer je hand vast pakt. Nee sorry spreek me liever gewoon aan.
*** maar ik ging er vanuit dat je diegene al kende....

Headliner
10 April 2002, 16:21
gewoon iets te drinken aanbieden, werkt altijd .. :z :z

koelkast
10 April 2002, 17:38
soms is alleen aanwezig zijn al genoeg :)

Irene!!!!
10 April 2002, 17:42
Originally posted by koelkast
soms is alleen aanwezig zijn al genoeg :)
:D

LoeLoe
10 April 2002, 18:15
Originally posted by koelkast
soms is alleen aanwezig zijn al genoeg :) Geheheh you're right:p

tijmeh
16 April 2002, 16:01
Originally posted by loeloe
Geheheh you're right:p
Kijk allemaal erg bedankt maar et gaat hierom elke keer als ik er zie gaat me hart tekeer en ze vind mij ook ik ken er verder ook wel maar ik durf er niet aantespreken ik word helemaal zenuw8tig en ben bang dat ik voor lul ga staan!!!!!:( beetje jammer maar ja beter helpen jullie me ff egt goed!*)

Plankje
16 April 2002, 17:15
daarvoor zijn we leerlingen.com he ;)

REEDS
16 April 2002, 23:11
Originally posted by rickclan
*** trucje wat bij mij bijna altijd wel werkt is d'r hand vast pakken. Als ze die weg trekt, dan weet je t....

hehehe jij bent droog:D

Irene!!!!
17 April 2002, 00:39
Originally posted by SiCkO
gewoon iets te drinken aanbieden, werkt altijd .. :z :z

lekker orgineel :p

Pakspul
17 April 2002, 10:39
kerstballen en andere versiering 8-)

arachnafiel
18 April 2002, 17:42
Drankje aan bieden is het simpelst. Niet origineel daarentegen, maar wat boeit dat nou.
Openingszinnen zijn het belachelijkste ooit, maar wel grappig. Je kan er wel lol mee hebben, maar echt succes betwijfel ik(toch 1 keertje gelukt, yezz).

lieve colafles
19 April 2002, 17:08
whahah voor bio kregen we zo'n boekje over liefde is leuk ofzo
stond er bij openingszinnen: HEEJ jij bent wel iets voor mij, en wat vind je van men schoenen ?? :D


whahahahahahahhaha die ga ik een keer uithalen en dan kijken hoelang ik de klap kan uitstellen :D

FRSH
20 April 2002, 17:41
leuke trui.

Sex? :D werkt wel hoor. :P

Maniacs
22 April 2002, 18:11
Als jij en ik eekhoorns waren, zou ik dan mn noten in jou holletje mogen kraken ??????

kadafi
22 April 2002, 19:05
hmm lang aanblijven kijken en dan heel effe lachen..als ze terug lacht is het meestal BINGO...dan weet je in ieder geval wel zekerz dat ze niet niets van je wilt..
en dan steeds een stapje verder gaan...
-drankje aanbieden
-handej vasthouden
-en dan the big moment *)

Babysmurfie
8 May 2002, 19:40
Originally posted by kadafi
hmm lang aanblijven kijken en dan heel effe lachen..als ze terug lacht is het meestal BINGO


Dat is nog eens een goeie tip!

Melch
9 May 2002, 01:13
lang blijven aankijken en dan kei hard lachen :)


Dat werkt niet denk ik maar ja ;)

lieve colafles
9 May 2002, 17:29
Originally posted by Melch
lang blijven aankijken en dan kei hard lachen :)


Dat werkt niet denk ik maar ja ;)

wat raar dat ik zo'n vermoede ook al kreeg ;)

Melch
9 May 2002, 18:32
Hehe, en maar proberen :)

Och, als je blijft volhouden, moet er ooit iemand zo stom zijn om het goed te vinden ofzo (huh?!)...

Wie kan mij die zin uit leggen ik snap m niet meer!!! :?