PDA

Bekijk de volledige versie : wat moetik nou met een stiefzus


Banaan
11 April 2002, 17:03
keb net uitgevonden dat ik een stiefzus heb :[
shit hé waarom heeft iedereen met haar gepraat en ik niet. ik vind dit echt zow kut hé :'(
hebben jullie dit zomaar geaccepteerd of gewoon die stiefzus/broer afgemaakt, uitscholden en wat voor shit.Help Me!

LoeLoe
11 April 2002, 17:57
Nou me ma heeft altijd gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit nog een keer gaat trouwen met een andere man, hooguit een LAT-relatie. Nou, daar ben ik dus niet meer zo zeker van. Tegenwoordig liggen me moeder en haar vriend zowat iedere vrije minuut bij elkaar, leuk voor hun (hoewel ik daar best jaloers om ben). En jah..ik zie het al voor me dat ze over een paar jaar gaat trouwen met die gast en hij heeft ook nog 3 van die kutkoters uit zijn vorige huwelijk.

Zij kunnen er natuurlijk ook niks aan doen hoe hun leven nu loopt maar ik vind het maar een raar idee..dat ik er ineens 1 stiefbroertje en 2 stiefzusjes bij heb.

Maar gelukkig is het zo ver nog niet, of me moeder moet geheimen voor mij en me zusjes hebben..

Ti_Mu84
11 April 2002, 19:02
ik heb al anderhalf jaar 3 stiefzusjes en ik ben helemaal gek op ze haha echt hoor, I LOVE THEM!! :)