PDA

Bekijk de volledige versie : ik ben een makkelijk doelwit voor: pesten


Banaan
14 April 2002, 19:10
nou kijk op school bennik altijd een goed doelwit voor het pesten. kijk dit zijn de redenen waarom ze peste: mijn naam is Andy(endie) en daar zeggen bijvoorbeeld: Andijvie of "hey cif!". ik vind dat echt klote als ze dat zeggen. ook heb ik nog een moedervlek op mijn wang. als ze me daarom peste , vind ik dat echt zwaar zwak en zuur als de tering... mensen die dat doen vinnik gewoon BITCHES.... ik kan erook niks aan doen dat ik die moedervlek daar heb... gewoon accepteren. veel mensen hebben dat niet geaccepteerd en zijn me gewoon gaan pesten...
dit betekend niet dat ik geen vrienden op school heb... die hebbik wel... alleen die peste me ook. ik vind dat ook echt FLIKKER
je eigen vriend pesten is gewoon zuur... ze zijn zeker vroeger ook gepest. nu willen ze erbij horen :[... wat kannik doen??

--------------------------------

please serieuse reacites

DarkAngel
14 April 2002, 19:16
Originally posted by SlipKnot
nou kijk op school bennik altijd een goed doelwit voor het pesten. kijk dit zijn de redenen waarom ze peste: mijn naam is Andy(endie) en daar zeggen bijvoorbeeld: Andijvie of "hey cif!". ik vind dat echt klote als ze dat zeggen. ook heb ik nog een moedervlek op mijn wang. als ze me daarom peste , vind ik dat echt zwaar zwak en zuur als de tering... mensen die dat doen vinnik gewoon BITCHES.... ik kan erook niks aan doen dat ik die moedervlek daar heb... gewoon accepteren. veel mensen hebben dat niet geaccepteerd en zijn me gewoon gaan pesten...
dit betekend niet dat ik geen vrienden op school heb... die hebbik wel... alleen die peste me ook. ik vind dat ook echt FLIKKER
je eigen vriend pesten is gewoon zuur... ze zijn zeker vroeger ook gepest. nu willen ze erbij horen :[... wat kannik doen??

--------------------------------

please serieuse reacites

Je moet er zeker niet op reageren dat vinden ze alleen maar leuk (de meeste dan). Als ze je pesten moet je ze gewoon negeren. Meer weet ik ook niet wat je eraan kan doen!!! Sorrie!!
:* :* :*

forza_blondjes
14 April 2002, 19:17
Je kan het heilig boontje spelen, en je groot make, en er zo weinig mogelijk van aan te trekke, maar dan kom je er nooit van af, gewoon terug pesten.

!Y!US!C!30X
14 April 2002, 20:28
Ik zelf ben ook vrij makkelijk om te worden gepest, maar je merk dat er grenzen zijn bij iemand en als die duidelijk kan laten zien..Had ik vroeger ik werd de hele tijd gepest totdat ik vreemd gedrag kreeg(Door het gek worden ervan)
het ergste is nog wel dat ik een leraar had getackeld..
Maar je kan het zover beter niet laten komen, het werkt het beste door de ouders op de bellen(Hoe laf dat ook is) of gewoon us een keer in janken uitbarsten, meestal zien de pesters wel dat ze hun grenzen hebben bereikt...

!Y!US!C!30X
14 April 2002, 20:44
Originally posted by chalyken
bedoelde nie me (mij nie tackele aub) maar hem.
en ja gewoon wa terug peste en alst je vriende zijn zeg je toch gewoon tis genoeg geweest en de eerste die nog iet zegt krijgt ne mep in zen face

Ik wil niet veel zeggen maar het is gekkenwerk om in je uppie tegen een hele groep te gaan vechten??!!
En met geweld los je ook niet veel op...

!Y!US!C!30X
14 April 2002, 21:47
Chalyken ik wil niet veel zeggen maar ik bedoel meer,
Als je door 1 word gepest dan kan ik wel voorstellen dat je met hem gaat vechten maar als het een hele groep is, houd je in die groep komt voor me kaar op hoor!!
Je bent echt dom als je hun dan gaat aanvallen..

Headliner
15 April 2002, 08:24
als iemand me pest geef ik hem gewoon een klap :D

Rijntje
15 April 2002, 08:24
vaak word je gepest omdat je dr zelf aan toe geeft (sorry)

neem bijv een kind met rood haar
het ene kind kan helemaal weggeziekt worden omdat ze "rood haar"heeft. maar dat is niet zo ze word gepest omdat ze dr aan toe geeft. ze bijt niet van zig af. kkinderen uit een klas krijgen dat door en pesten daarom met ze heeft rood haar maar ze hadden net zo goed kunnen zeggen je ene arm is langer dan de andere

ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je alles over je heen laat komen maar vaak is dit wel het geval. je word gepest omdat ze weten dat ze je aan kunnen, omdat ze weten dat jij tog niets terug zal doen. en doe je dat wel dat jij dan degene ben die straf krijgt.

het klinkt allemaal zo simpel als ik tegen je zeg van "kommop laat zien wie je ben en vecht ertegen"maar ik weet net zo goed als jij dat dat niet werkt.
ik ben zelf ook 9 jaar lang gepest, door 1 meisje in het bijzonder. we gingen toen naar het VBO waar we in dezelfde klas kwamen waar ik het geluk had dat ik bevriend raakte met de populaire meiden. daardoor ben ik voor mezelf opgekomen na 9 jaar...

het voelde echt onwijs goed, ik weet nog dat ik naar mn mentor ben gegaan en dat ik zei IK de klas uit of zij anders zou ik dr helemaal verrot slaan damn wat voelde dat goed en het voelde nog beter toen zij weg mocht gaan.

maar weet je, zoiets gaat niet zomaar 1 2 3 en het ligt er ook ana hoe erg je word gepest, het moet erin sluipen die haat tegen over de persoon die je pest. zoals je las duurde dat bij mij dus 9 jaar...

laat zien dat er niet met je te spotten valt , kom op voor je zelf wat jij heb je eigen leven en dr is niemand die dat verzieken hoeft. mocht je dr verder over willen praten meld me dan aan op msn manderijn86@hotmail.com wnat dr zijn heel wat mensen die hetzelfde hebben of gehad en die je dus kunnen helpen!

liefs

!Y!US!C!30X
15 April 2002, 17:25
Originally posted by manderijn
vaak word je gepest omdat je dr zelf aan toe geeft (sorry)

neem bijv een kind met rood haar
het ene kind kan helemaal weggeziekt worden omdat ze "rood haar"heeft. maar dat is niet zo ze word gepest omdat ze dr aan toe geeft. ze bijt niet van zig af. kkinderen uit een klas krijgen dat door en pesten daarom met ze heeft rood haar maar ze hadden net zo goed kunnen zeggen je ene arm is langer dan de andere

ik bedoel hier niet mee te zeggen dat je alles over je heen laat komen maar vaak is dit wel het geval. je word gepest omdat ze weten dat ze je aan kunnen, omdat ze weten dat jij tog niets terug zal doen. en doe je dat wel dat jij dan degene ben die straf krijgt.

het klinkt allemaal zo simpel als ik tegen je zeg van "kommop laat zien wie je ben en vecht ertegen"maar ik weet net zo goed als jij dat dat niet werkt.
ik ben zelf ook 9 jaar lang gepest, door 1 meisje in het bijzonder. we gingen toen naar het VBO waar we in dezelfde klas kwamen waar ik het geluk had dat ik bevriend raakte met de populaire meiden. daardoor ben ik voor mezelf opgekomen na 9 jaar...

het voelde echt onwijs goed, ik weet nog dat ik naar mn mentor ben gegaan en dat ik zei IK de klas uit of zij anders zou ik dr helemaal verrot slaan damn wat voelde dat goed en het voelde nog beter toen zij weg mocht gaan.

maar weet je, zoiets gaat niet zomaar 1 2 3 en het ligt er ook ana hoe erg je word gepest, het moet erin sluipen die haat tegen over de persoon die je pest. zoals je las duurde dat bij mij dus 9 jaar...

laat zien dat er niet met je te spotten valt , kom op voor je zelf wat jij heb je eigen leven en dr is niemand die dat verzieken hoeft. mocht je dr verder over willen praten meld me dan aan op msn manderijn86@hotmail.com wnat dr zijn heel wat mensen die hetzelfde hebben of gehad en die je dus kunnen helpen!

liefs

Ehh dit klinkt allemaal wel leuk maar waarschijnlijk weten ze al dat slipknot er gevoelig voor is, dus dat werkt niet meer..
je moet toch grotere dingen ondernemen..
En over haat, ik ben door iemand anderhalf jaar gepest, hij stopte pas toen ze me naar het rom(gekkenhuis) verwijsde:(
Gelukkig ben ik nog goed in me hoofd maar ik bedoel meer je moet toch grotere dingen ondernemen!Anders houd het nooit op..

DarkAngel
15 April 2002, 17:48
Originally posted by !Y!US!C!30X


Ehh dit klinkt allemaal wel leuk maar waarschijnlijk weten ze al dat slipknot er gevoelig voor is, dus dat werkt niet meer..
je moet toch grotere dingen ondernemen..
En over haat, ik ben door iemand anderhalf jaar gepest, hij stopte pas toen ze me naar het rom(gekkenhuis) verwijsde:(
Gelukkig ben ik nog goed in me hoofd maar ik bedoel meer je moet toch grotere dingen ondernemen!Anders houd het nooit op..
Een mens kan veranderen, ten goed of ten slechte. En als je die jongens terug gaat pesten ben je net zo slecht als hun, je zakt namelijk naar hun niveau.

Ik ben het wel met manderijn eens en toevallig ben ik vroeger gepest omdat ik rood haar heb. Maar op een geven moment confonteerde ik ze er mee en liet zien dat ik sterk was (geestelijk dan). En uiteindelijk gingen ze me niet meer pesten.

Je moet je niet minderwaardig gaan voelen. En zeker niet in tot vergelijking met die knullen die je pesten. Op de een of andere manier voelen ze dat. Ik weet niet waarom.

Het valt ook op dat mensen die vroeger gepest zijn, en op een gegeven moment niet meer, zelf beginnen met pesten. Ik denk dat het een soort machtspelletje is.
En ook van:'Ik heb me jarenlang kut gevoeld, nu moet iemand anders maar voelen wat ik al die jaren heb gevoeld!'
Wat eigenlijk nergens op slaat. Als je jezelf jarenlang kut heb gevoeld waarom zou je dat iemand anders toewensen, die je (meestal) nog geen eens goed kent. Of er nog geen eens de tijd voor hebt genomen die persoon te leren kennen!

verder weet ik niet echt wat te melden heb me nogal boos zitten maken. Sorry alvast!!

!Y!US!C!30X
16 April 2002, 15:08
Originally posted by Dark Angel

Een mens kan veranderen, ten goed of ten slechte. En als je die jongens terug gaat pesten ben je net zo slecht als hun, je zakt namelijk naar hun niveau.

Ik ben het wel met manderijn eens en toevallig ben ik vroeger gepest omdat ik rood haar heb. Maar op een geven moment confonteerde ik ze er mee en liet zien dat ik sterk was (geestelijk dan). En uiteindelijk gingen ze me niet meer pesten.

Je moet je niet minderwaardig gaan voelen. En zeker niet in tot vergelijking met die knullen die je pesten. Op de een of andere manier voelen ze dat. Ik weet niet waarom.

Het valt ook op dat mensen die vroeger gepest zijn, en op een gegeven moment niet meer, zelf beginnen met pesten. Ik denk dat het een soort machtspelletje is.
En ook van:'Ik heb me jarenlang kut gevoeld, nu moet iemand anders maar voelen wat ik al die jaren heb gevoeld!'
Wat eigenlijk nergens op slaat. Als je jezelf jarenlang kut heb gevoeld waarom zou je dat iemand anders toewensen, die je (meestal) nog geen eens goed kent. Of er nog geen eens de tijd voor hebt genomen die persoon te leren kennen!

verder weet ik niet echt wat te melden heb me nogal boos zitten maken. Sorry alvast!!

Ik snap best wel wat je bedoelt,
je moet ook niet gaan pesten dat weet ik..
Het is soms moeilijk voor me om dat zo te verwerken van vroeger wat ze toen naar me deden was echt afschuwelijk,
Doet nu nog pijn als ik er aan terug denk maar nu lijk ik te bepalen of ik iemand wel of niet ga pesten.
En ik als iemand die is gepest geweest snap ik best dat je terug wilt pesten, simpel weg je moet je agressie van vroeger kwijt..
Zo is het in ieder geval bij mij..
En als ik die agressie maar vast houd voel ik me ook maar depressief

UrbanLegend
23 April 2002, 12:26
weer als mosterd na de maaltijd...
maar als je gepest wordt door gasten die jij niet aankan en ik misschien wel, help is on the way then.. :p
nee gewoon negeren en desnoods schelduh..
je lult ze wel omver jou kennende...

anouk
25 April 2002, 19:04
Het spijt me voor je maar ik denk dat er niks aan te doen is.
Het is nou eenmaal zo in deze f*cked up maatschappij dat je niet geaccepteerd word als je anders bent, ik ben gothic en heb t zelfde. Niks aan te doen maar erop rammen wil nog wel es helpen om je agressie te uiten, alleen lost t nix op....:]

miss hutspot
5 May 2002, 09:10
is je beste vriend wel je beste vriend als hij je pest?????
en wat boeit hun het nou dat jij een moedervlek op je wang hebt,
als ze zoiest zeggen moet je zeggen en? zit jij er mee? ik niet hoor! ik hoop dat het een BEETJE helpt, kweet voorderest ook nix. nou STERKTE en mischien een "andere schooL?"
-x-x-x-jes me

appelshampoo
5 May 2002, 14:36
Originally posted by anouk
Het spijt me voor je maar ik denk dat er niks aan te doen is.
Het is nou eenmaal zo in deze f*cked up maatschappij dat je niet geaccepteerd word als je anders bent, ik ben gothic en heb t zelfde. Niks aan te doen maar erop rammen wil nog wel es helpen om je agressie te uiten, alleen lost t nix op....:] waar slaat dit plaatje op ?

!Y!US!C!30X
7 May 2002, 16:30
Originally posted by annestacia
waar slaat dit plaatje op ?

ik zal het niet weten, geeft alleen weinig hoop:(

ventieldopje
13 June 2002, 20:26
Originally posted by Santos
als iemand me pest geef ik hem gewoon een klap :D

das zal dan geen pesten zijn maar lullige opmerkingen

lieve colafles
14 June 2002, 12:03
Originally posted by chalyken
als ze je peste....rondkijke...de kleinste uit de bende halen en me tackelen :]

en als je zelf ook niet de allergrootste bent? ;)

Bird Of Prey
15 June 2002, 00:13
Originally posted by chalyken
ik werd es lastig gevalle door wa grotere manne en kben op de kleinste gevloge maar heb em nie echt zeer gedaan gewoon tege de grond gedrukt.....de rest is dan op hem beginne zeike dat ie mij nog nie aankom...toen ben ik rustig weggewandeld :]
kzeg niet dat deze methode altijd werkt he maar voor mij dus wel

behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

enne...ik geloof met dat wat jij bedoelt wat je op je wang hebt dat dat een pigmentvlek heet ;)

daar waar ik er behoorlijk wat van heb, dat zijn moedervlekken :(

maar goed...tis sowieso wel kut als je een pispaal bent

klootzak
15 June 2002, 01:06
Originally posted by Banaan
knip

je geeft zelf het antwoord, ze zijn vroeger waarschijlijk zelf ook gepest..

opzich onbelangrijk, maar je moet gewoon voor je freaking zelf opkomen
das alles

Cheryl
15 June 2002, 16:22
Originally posted by klootzak


je moet gewoon voor je freaking zelf opkomen
das alles

precies!

was op de bschool ook makkelijk te peste,omdatik nogal onzeker was,toen heeft me moeder me op judo gedumpt (omdat me broertje ut ook doet) toen ben ik wat meer van me af gaan bijten en voor mezelf gaan opkomen enz, nu heb ik nerges last van.

misschien is judo een tip? of miskien een andere vechtsport ;):D

MrOizo
16 June 2002, 04:44
(.....)
dit betekend niet dat ik geen vrienden op school heb... die hebbik wel... alleen die peste me ook. ik vind dat ook echt FLIKKER
je eigen vriend pesten is gewoon zuur... ze zijn zeker vroeger ook gepest. nu willen ze erbij horen ... wat kannik doen??

--------------------------------


Ehh huh?:? welke vrienden bedoel je?:r
Tja anders moet je eens met ze gaan praten kunnen ze niet op een andere manier met je omgaan? nu willen ze erbij horen? aha maar zoiets doe je toch niet tenkoste van je vriend? tja ehm :r :r dit zijn geen vrienden sorry probeer dat ze duidelijk te maken ofzo

sterkte:o :{

geer
30 March 2003, 20:27
je wordt alleen gepest als je het toelaat

A-Man
30 March 2003, 22:17
Originally posted by geer
je wordt alleen gepest als je het toelaat

tuurlijk hoor..
das nie waar natuurlijk

A-Man
30 March 2003, 22:18
Originally posted by forza_blondjes
Je kan het heilig boontje spelen, en je groot make, en er zo weinig mogelijk van aan te trekke, maar dan kom je er nooit van af, gewoon terug pesten.

in ieder geval voor jezelf opkomen,
en van sommige/veel dingen hoef je niks van aan te trekken.
Jij weet beter.

eneri
31 March 2003, 18:37
Originally posted by A-Man


tuurlijk hoor..
das nie waar natuurlijk
das wel waar!
Je kan er altijd wat aan doen waardoor het ophoudt. Als je dat niet doet, dan laat je het dus toe, ookal betekent dat niet dat je het leuk vind.
Het is heel moeilijk om het niet toe te laten, daarvoor moet je sterk in je schoenen staan en je pesters dat laten blijken, terugvechten(figuurlijk)!

Maar zodra je beseft dat jij degene bent die het allemaal toe laat en dat je dat kunt stop zetten, ben je al een stuk verder gekomen.

A-Man
31 March 2003, 20:35
Originally posted by eneri

Maar zodra je beseft dat jij degene bent die het allemaal toe laat en dat je dat kunt stop zetten, ben je al een stuk verder gekomen.

hmm jah,
pesten is vervelende opmerkingen voor een wat langere tijd,

niet af een toe een vervelende opmerking
Dat kan je namelijk niet altijd vermijden want daar heb je niet zo veel controle op.
:/
Haalde de dingen beetje door elkaar |:(

PFP
31 March 2003, 20:41
lol oude topics ophalen :aai: