PDA

Bekijk de volledige versie : Nokia!!


arachnafiel
14 April 2002, 20:42
Ik heb het zo gehad met die kutdingen. Ze kosten bakken vol geld, en presteren niks. Geluidskwaliteit is niet al te best, en bijzonder mooi zijn ze ook niet. Degene die betaalbaar zijn, zijn nog steeds duur, maar vooral vol met de meest nutteloze functies ooit. SMS ok, gewoon bellen OK. SMS chat???? Wat een belachelijke uitvinding. Ringtones???? Nu is mijn leven compleet. Ik hoor mijn favoriete muziek, correctie, melodietjes in piepjes uit een kleine luidspreker. En je bent ook al weer niet stoer als je geen Nokia hebt. Gelukkig zijn er andere bedrijven die tegenwoordig ook 'stoere' telefoons maken(Samsung A300(d8 ik), Sony-Ericsson T68). Die telefoons zijn eigenlijk allemaal afgeleid van het concept van Nokia. Zet maar veel grappige maar nutteloze functies op de dingen, dan kan je tegen anderen opscheppen, en ons veel geld geven.
Weet iemand wat Jog-Dial is(Sony uitvinding geloof ik)? Het is een heeeel duur woord voor een draaischijfje aan de zijkant van je telefoon.
Logo's??? Dit zijn plaatjes die je op het schermpje van je telefoon kan weergeven. Wat precies is de bedoeling hiervan? Het is mij onduidelijk, behalve dat natuurlijk de bedrijven er geld voor krijgen.

Specificaties Nokia 3410:
- Games and application download via Java™ technology
- WAP push(geen idee wat dat is)
- picture editor(yess, plaatjes maken op mn mobiel)
- 5 games(hmm, nix veranderd, Snake 3 misschien?)
- 3D screen saver (screen savers zijn bedoels inbranden tegen te gaan. Dat doen mobiele telefoons niet)

De daadwerkelijke techniek is niet veranderd. De nieuwe telefoon is iets groter, iets lichter, en de batterij gaat net zo snel op.
Het model is ongeveer hetzelfde als de 3310/3330. De 3510 is ook hetzelfde ongeveer, behalve dat de toetsen nogal vreemd verspreid over het toestel zitten.

Naja, ik geloof dat ik het verder niet meer hoef uit te leggen, anders wordt het alleen maar nog langer.

arachnafiel
14 April 2002, 20:44
Oh, de nieuwe 3510 heeft ook nog Polyphonic Ringtones. Dat zijn dus iets beter klinkende piepjes als je gebeld wordt. Fijn.

xearo
14 April 2002, 20:47
over nutteloze dingen in een telefoon, ik heb er een mp3speler in:] , en die gebruik ik vaak, dus niet nutteloos

arachnafiel
14 April 2002, 20:52
Een mp3 speler is een ding, je kan er iets mee. Ik heb ook een MP3 speler in mn telefoon(Ericsson R380s). Het gaat om de nutteloze dingen als MMS en logo's.

Promo
28 April 2002, 17:56
Piepert dat noem je klagen hou alstjeblieft op met dat ziellige gedrag en ga ergens anders gek doen:[

P.S. NOKIA RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]

Kampie
29 April 2002, 12:58
Originally posted by Promo
P.S. NOKIA RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]
Nou ja.... misschien een lichte vorm van.. er zijn er betere maar de gebruiksvriendelijk heid is wel optimaal.... al die onzin dingen vinnik ook maar nix....

Mijn eigen telefoon is een 3310 en ik w8 op de 1e nokia met Imode :) Als die niet te duur is :]

Bird Of Prey
29 April 2002, 17:40
Originally posted by Kampie

Nou ja.... misschien een lichte vorm van.. er zijn er betere maar de gebruiksvriendelijk heid is wel optimaal.... al die onzin dingen vinnik ook maar nix....

Mijn eigen telefoon is een 3310 en ik w8 op de 1e nokia met Imode :) Als die niet te duur is :]

een I-mode telefoon kost € 299, en dan heb je geloof ik t duurste abonnement van iets van € 50 per (2) maand(en) oid, en dan komt er nog iets van € 2 per dienst bij, en die I-mode telefoons schijnen batterijen te vreten

Bird Of Prey
29 April 2002, 17:45
oftewel, geef mij maar een comp en dan een mobieltje met hooguit een bel- en SMS-functie, een MP3-speler is idd dan ook nog wel handig, ik vergeet me horloge soms, dus een klokje is dan ook nog wel handig en een paar beltonen zijn genoeg

voor de rest hoef ik al die poo-hah niet

Peer
2 May 2002, 00:27
een mobieltje met hooguit een bel- en SMS-functie


daar is dat ding toch voor bedacht??? :?

Bird Of Prey
2 May 2002, 01:36
oorspronkelijk wel jah...:{

!Y!US!C!30X
5 May 2002, 00:06
Originally posted by arachnafiel
Ik heb het zo gehad met die kutdingen. Ze kosten bakken vol geld, en presteren niks. Geluidskwaliteit is niet al te best, en bijzonder mooi zijn ze ook niet. Degene die betaalbaar zijn, zijn nog steeds duur, maar vooral vol met de meest nutteloze functies ooit. SMS ok, gewoon bellen OK. SMS chat???? Wat een belachelijke uitvinding. Ringtones???? Nu is mijn leven compleet. Ik hoor mijn favoriete muziek, correctie, melodietjes in piepjes uit een kleine luidspreker. En je bent ook al weer niet stoer als je geen Nokia hebt. Gelukkig zijn er andere bedrijven die tegenwoordig ook 'stoere' telefoons maken(Samsung A300(d8 ik), Sony-Ericsson T68). Die telefoons zijn eigenlijk allemaal afgeleid van het concept van Nokia. Zet maar veel grappige maar nutteloze functies op de dingen, dan kan je tegen anderen opscheppen, en ons veel geld geven.
Weet iemand wat Jog-Dial is(Sony uitvinding geloof ik)? Het is een heeeel duur woord voor een draaischijfje aan de zijkant van je telefoon.
Logo's??? Dit zijn plaatjes die je op het schermpje van je telefoon kan weergeven. Wat precies is de bedoeling hiervan? Het is mij onduidelijk, behalve dat natuurlijk de bedrijven er geld voor krijgen.

Specificaties Nokia 3410:
- Games and application download via Java™ technology
- WAP push(geen idee wat dat is)
- picture editor(yess, plaatjes maken op mn mobiel)
- 5 games(hmm, nix veranderd, Snake 3 misschien?)
- 3D screen saver (screen savers zijn bedoels inbranden tegen te gaan. Dat doen mobiele telefoons niet)

De daadwerkelijke techniek is niet veranderd. De nieuwe telefoon is iets groter, iets lichter, en de batterij gaat net zo snel op.
Het model is ongeveer hetzelfde als de 3310/3330. De 3510 is ook hetzelfde ongeveer, behalve dat de toetsen nogal vreemd verspreid over het toestel zitten.

Naja, ik geloof dat ik het verder niet meer hoef uit te leggen, anders wordt het alleen maar nog langer.

Daarom heb ik ook paar dagen geleden een Siemens C45 gekocht..
Zelfde functies bespaarde me wel 30 euro's vergeleken met de Nokia 3330.
En die 2 staan ongeveer gelijk aan elkaar als ik ze zo vergelijk.

Fallen_Engeltje
6 May 2002, 15:09
Een Telefoon is om mee te bellen!!!!!!!!!!!!!!!

Fallen_Engeltje
6 May 2002, 15:11
correctie:Een Telefoon is om mee te bellen!!!!!!!!!!!

diamonde
4 June 2002, 15:23
nokia rulezzz??

Goed, smaken verschillen. Misschien heb ik gewoon pech gehad met mijn nokia's..

De eerste nokia die ik kreeg was een 3210. Die telefoon was echt knudde.. nooit bereik (lag mede aan telfort) en de batterij was in de eerste weken al na een dag leeg in plaats van de bijna 6 dagen die op de verpakking stonden...

De tweede nokia die ik kreeg was een nokia 3310. Ook die telefoon was niet zo super.. ook bij deze telefoon was de batterij snel leeg of hield de telefoon gewoon op zodra je met iemand aan het bellen was... en het berichtengeheugen was waardeloos.. ik kon er maar 2 bewaren!!

Nu heb ik weer een andere telefoon.. inmiddels de 4e in 2 jaar. Het is een siemens... handig, klein en met internet (wat ik nooit gebruik!)

Oh ja, mp3 is niet nutteloos, maar logo's en veel te veel ringtones (van die saaie standaard ringtones) is wel nutteloos!!!

Headliner
4 June 2002, 17:04
Kleurrijk :{


Ik heb zelf nog een 6210 thuis liggen, maar zonder sim-card .. en ja, ik had geen problemen met nokia, alleen die van mij vrat batterijen, ik kon hem altijd na anderhalve dag opnieuw opladen
|:(
maar ik ga toch maar es sparen voor zo'n leuke I-mode :)

klootzak
4 June 2002, 23:58
dat dat nu pas anti nokia is.
ik al vanaf na de 3210 (3210 is overginds een top toestel)

maargoed ik werkte in een telecomwinkel :)

rmd
5 June 2002, 08:10
jog dail is dat wieltje aan de zijkant bij sony ericsson voor in hun menu te gaan tis heel gemakkelijk maar heb liever ook een nokia
heb momenteel den 8250 nokia ( deze model zul je niet vinden in nederlands want het was voor asie bedoelt ) ben heel tevreden over heeft een blauw led verlichting als standard en ga binnenkort de 7650 kopen of P800 van sonyericsson

je moet er echt geluk mee hebben. want vrienden van mij hebben ook een een nokia die hebben er ook veel problemen ermee.

Preatorian
5 June 2002, 08:56
heb momenteel den 8250 nokia ( deze model zul je niet vinden in nederland

8250 is wel degelijk in nederland te vinden, ik heb um zelf ook, je moet alleen weten waar je moet zoeken.



Ringtones???? Nu is mijn leven compleet. Ik hoor mijn favoriete muziek, correctie, melodietjes in piepjes uit een kleine luidspreker.

Je hoeft geen ringtones in je telefoon op te slaan.
Het is geen verplichting ofzo.

rmd
5 June 2002, 09:04
ik bedoel de taal in het nederlands sorry ik weet dat je hem kun kopen op het internet en in sommige winkels in nederland en Belgie

admiral95
5 June 2002, 10:49
de saaie ringtones kun je vervangen door eigen ringtones

klootzak
5 June 2002, 21:09
wist je dat 95% problemen van de 8xxx

series door het aandraaien van schroefjes te verhelpen is ?
het zijn dus gewoon duur verkochte productiefouten.

Siemens X35 hetzelfde, zei het lastiger optelossen.