PDA

Bekijk de volledige versie : tis nooit goed he...


Rijntje
19 April 2002, 14:03
hebbie ene overspannen moeder die verrekt van de pin in de rug (weten ni waarom) en een pa met een gebroken rug. loop je je poten uit je lijf, doe je alles (ondanks dat je zelf al je pezen in je poot heb ontstoken en dus ni zo goed ken lopen)en dan is het nog niet goed.

lopen ze je nog af te kraken, en is alles wat je voor ze doet fout:

voorbeeltje:

me pa, zn hele romp zit nu in hetgips. zn telefoon gaat en die ligt naast (een vrij lage ) bank nu moest ie van de andere kant van de kamer daraheen om de telefoon te pakken. ik was boven. hoor ik ineens ene knal en kijhard ahhhhhh me pa gevallen. dus ik snel naar beneden en help um voor zover dat kan (me pa weegt 115 maar met dat gips...you dont want to know) recht overeind. word ie me boos!!!! en je hoort tog dat de telefoon gfaat waarom zit je dan ook boven je wete dat we ziek zijn

het is werkelijk waar nooit goed want zo gaat het dus al vanaf dat hij thuis is


ik ben blij dat ie were thuis is maar ik wete niet of ik dit zo lang vol ga houden want over me moeder wil ikn iet eens meer beginnen...

LoeLoe
19 April 2002, 14:07
Nopu jah als het aan mij lag..zou ik ze links laten liggen..

appelshampoo
19 April 2002, 16:01
Hmmz, echt k*t voor je..... heel veel sterkte en liefs meid _XxX_

DutchECK
21 April 2002, 12:38
Ik weet niet zeker of dit een goede tip is, maar goed:
vraag 'Is 't niet goed?'. Als het antwoord 'nee' is, dan zeg je 'dan kun je vast zelf beter, zoek het maar uit'. Beginnen ze te stamelen 'ja, ehhh, nee ehhh', dan zien ze in dat ze je nu toch echt ff nodig hebben.

Plankje
21 April 2002, 15:10
Originally posted by DutchECK
Ik weet niet zeker of dit een goede tip is, maar goed:
vraag 'Is 't niet goed?'. Als het antwoord 'nee' is, dan zeg je 'dan kun je vast zelf beter, zoek het maar uit'. Beginnen ze te stamelen 'ja, ehhh, nee ehhh', dan zien ze in dat ze je nu toch echt ff nodig hebben.
*** dat zou ik dus nooit doen, want zelfs als me pa ziek is dan is ie nog in staat om me keihard te meppen

LoeLoe
21 April 2002, 15:20
Originally posted by RickClan

*** dat zou ik dus nooit doen, want zelfs als me pa ziek is dan is ie nog in staat om me keihard te meppen

Mee eens..

MilkyWayz
21 April 2002, 17:12
je moet ook bedenken dat ik voor je ouders ook een moeilijke tijd is. Probeer je er gewoon niks van aan te trekken. Ouders zeuren altijd, dat houdt gewoon niet op, maar je doet je best, en dat weten je ouders ook wel.
En wat loeloe zei, over je ouders gewoon links laten liggen, dat vind ik toch wel hard. Het zijn je ouders, ook al heeft niet iedereen een goede band met zijn/haar ouder(s), bedenk wel dat ze om je geven, ook al is dat niet altijd even duidelijk.
Maarjah, probeer het gewoon te negeren, en dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar reageer er niet op en probeer je gewoon rustig te houden. Het gaat wel over.
succes en sterkte iig :)

DutchECK
21 April 2002, 20:09
Originally posted by RickClan

*** dat zou ik dus nooit doen, want zelfs als me pa ziek is dan is ie nog in staat om me keihard te meppen

Dan zou ik het idd ook niet doen nee :)

xta-rulezzz
7 June 2002, 12:15
Originally posted by RickClan

*** dat zou ik dus nooit doen, want zelfs als me pa ziek is dan is ie nog in staat om me keihard te meppen

MEPPEN?!?!?! wht tha fuck.................????????? nehe tog..

xta-rulezzz
7 June 2002, 12:18
Originally posted by MilkyWayz
je moet ook bedenken dat ik voor je ouders ook een moeilijke tijd is. Probeer je er gewoon niks van aan te trekken. Ouders zeuren altijd, dat houdt gewoon niet op, maar je doet je best, en dat weten je ouders ook wel.
En wat loeloe zei, over je ouders gewoon links laten liggen, dat vind ik toch wel hard. Het zijn je ouders, ook al heeft niet iedereen een goede band met zijn/haar ouder(s), bedenk wel dat ze om je geven, ook al is dat niet altijd even duidelijk.
Maarjah, probeer het gewoon te negeren, en dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar reageer er niet op en probeer je gewoon rustig te houden. Het gaat wel over.
succes en sterkte iig :)

mee eens! mij moeder weet ook altijd wel iets fouts aan mij te vinden.. zo denk ik dan op dat moment.. maar ik weet wel dat ze het moeiluk heeft.. en dat probeer ik het te negeren en er zoveel mogelijk voor haar te zijn.. maar je moet je niet helemaal uitsloven om dan alsnog te horen dat het fout is.. gewoon je best doen.. meer kan je niet doen. Je kan ook met je ouders er ff over praten. Dat je het niet tof vind hoe het nu gaat. Maar dat je er echt alles aan doet om het goed te doen. Misschien helpt het. Ze zullen je dan wel beter begrijpen. sterkte!!!
KuZ