PDA

Bekijk de volledige versie : ben moej


Rijntje
23 April 2002, 17:24
en kan ni slapen...al 3 dagen ni *zucht* waas blijft klaas vaak of het zandmannetje nou

Ti_Mu84
23 April 2002, 19:44
ahhhh en dat op je SCHIJNverjaardag :)

slaap kindje slaap,
daar buiten loopt een schaap,
een schaap op witte voetjes,
die drinkt zijn melk zo zoetjes...
enz.

:):):):)

DutchECK
24 April 2002, 11:50
Ik ken dat gevoel:
je wilt :Z, maar je bent :{ en daar kan je wel om :'(

Linnea
24 April 2002, 13:40
Heb ik af en toe ook wel eens last van, tip: ga muziek luisteren waar je lam van word, en niet gaan lezen, want dan kom je de volgende morgen erachter dan je nog steeds neit in slaap bent gevallen, en dat je boek uit is:( het is heel moeillijk. Je kan ook keer op keer dezelfde naam zeggen, poos geleden bleef ik de naam van me ex opzeggen (heel raar ik weet het:$) maar het was heel lang en ik bleef het zeggen tot ik het echt niet meer wist en dukkelde in slaap (moe tje het wel zachtjes zeggen)
nou suc6 en anders:'( kan ik je ook niet meer helpen.
Jo,

Miss_Sweatgirl
24 April 2002, 17:37
Dat heb ik nou eigenlijk nooit ,Ik heb eigenlijk eerder dat ik meer slapen!!!!!!

!Y!US!C!30X
27 April 2002, 22:07
Ach ik lijd al jaren aan slaaploosheid, is vrij simpel op te lossen,
Ga gewoon een avond om half 3 ofzo na bed dan slaap je zo :z
En dan er weer vroeg uit dan slaap je die nacht erna ook wel weer goed, zo doe ik het altijd

Bird Of Prey
27 April 2002, 23:19
hhmm...mschien lukt t om naar dat tel sell te kijken, das zo saai dat je zo in slaap bent :)

Ti_Mu84
27 April 2002, 23:57
haha ik kan je eigenlijk geen advies geven... ik lig elke avond ruim een uur te draaien voordat ik kan slapen :s

Little Angel
28 April 2002, 09:38
Had ik ook altijd. Maar ik had altijd kouwe voeten, klinkt raar kweet het. Dus nu zorg ik dat ik warme voetjes heb als ik ga slapen en :Z je zo!!!!!:D