PDA

Bekijk de volledige versie : Ajax supporters


Maniacs
25 April 2002, 09:21
Weet je waar ik op kots, ja op AJAX supporters. 5 seizoenen zit er g1 hond daar in die betonnen roestbak van hen, en nu staan ze een beetje redelijk in de competitie en nu is het Ajax voor en Achter. En dan nog iets , dat ze die utreg supporters terug hebben gestuurd vanwege die spreekkoren, Bullshit. De Utreg supporters hadden ervoor kunnen zorgen dat ze een thuiswedstrijd speelden ipv een uitwedstrijd , schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

<<- MvV mAaStRiChT , PrIdE oF tHe SoUtH ->>

Fade of Light
25 April 2002, 11:17
jullie voetbalboeren zijn bijna allemaal even dom he.....jij bent weer een mooi stereotype

Maniacs
25 April 2002, 11:59
Wablief , noem je me stom ? Hahaha , de opleiding die ik nu doe, kun jij nog niet halen al was je IQ 10 x zo groot.
En ik heb gelijk , BOER .

<<- 111 % anti Ajax , RKC , Fortuna , Roda en FcL ->>

boertje
25 April 2002, 11:59
ben jij zo'n kneus die naar voetbal komt om te rellen???


tnhx, dankzij jullie soort durft mijn neefje niet meer naar ADO Den Haag......

Maniacs
25 April 2002, 13:05
Nee boertje , ik kom naar t voetbal kijken om het spelletje. Waar staat trouwens dat ik voor te rellen kom ??

Plankje
25 April 2002, 13:28
*** dit mag wel worden verwijderd, maja ik heb geen rechten he :S

MilkyWayz
25 April 2002, 13:51
Originally posted by Maniacs
Weet je waar ik op kots, ja op AJAX supporters. 5 seizoenen zit er g1 hond daar in die betonnen roestbak van hen, en nu staan ze een beetje redelijk in de competitie en nu is het Ajax voor en Achter. En dan nog iets , dat ze die utreg supporters terug hebben gestuurd vanwege die spreekkoren, Bullshit. De Utreg supporters hadden ervoor kunnen zorgen dat ze een thuiswedstrijd speelden ipv een uitwedstrijd , schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

<<- MvV mAaStRiChT , PrIdE oF tHe SoUtH ->>

tijd om op het voetbal te letten en niet op de supporters

boertje
25 April 2002, 14:26
er staat niet dat je gaat rellen maar je lult wel met het zelfde niveau als die nep supporters

Forza_vitess
25 April 2002, 14:55
hij heef gelijk, godverdomme eerst moge die utrecht supporters nie kome, en nu gaan ze den bosch supporters ook al weren! wat een mietjes


Toen er grote relle ware bij Nek-Vites , ginge ze ook twijfele of er nog wel uit supporters moeste kome bij Vites-NEk, nou ze hebbe er alles aan gedaan, dat het kon, en het is gelukt ook! geen problemen

BWM
25 April 2002, 15:19
schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

==> geen relschopper he???

Voetbal=kutspelletje door die hooligans...

(en zonder was er ook al geen flikker aan)

~My 2 cents...

DutchECK
25 April 2002, 15:50
Goed, een Ajax-supporter is toevallig voor een andere club dan jij. BOEIUH!

Je zegt wel dat je een hogere opleiding dan Fade of light:
1: Je weet niet wat voor opleiding Fade of light doet.
2: Je taalgebruik en het feit dat je reageert op een flame getuigt niet van een bijster hoge opleiding...

Banaan
25 April 2002, 17:00
de enige die hier relle mag bouwe zijn de echte voetbal fans :D

rockyj
25 April 2002, 17:04
Al die boeren zijn jaloers op Ajax. Het is gewoon een feit, Ajax is en blijft de beste!!

Banaan
25 April 2002, 17:21
Originally posted by rockyj
Al die boeren zijn jaloers op Ajax. Het is gewoon een feit, Ajax is en blijft de beste!! ik ben PSV fan maar toch vinnik Feyenoord de beste

VanDerBroeck
25 April 2002, 17:30
Originally posted by Maniacs
Weet je waar ik op kots, ja op AJAX supporters. 5 seizoenen zit er g1 hond daar in die betonnen roestbak van hen, en nu staan ze een beetje redelijk in de competitie en nu is het Ajax voor en Achter. En dan nog iets , dat ze die utreg supporters terug hebben gestuurd vanwege die spreekkoren, Bullshit. De Utreg supporters hadden ervoor kunnen zorgen dat ze een thuiswedstrijd speelden ipv een uitwedstrijd , schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

<<- MvV mAaStRiChT , PrIdE oF tHe SoUtH ->> bla bla bla, typisch weer de-grote-bek-achter-het-hek mentaliteit. in dit geval dus, een beetje de internet-hooligan uit hangen.
je bent gewoon jaloers omdat dat miezerige cluppie van je in de kelder van 1e divisie speelt en niet BOVENAAN in de eredivisie.
ons bestuur weet tenminste hoe je 12 mei een feessie kan bouwen. eerst bekerkampioen worden en dan de utreggers te grazen namen.
hmm hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat je geen insider bent van het voetbal anders had je de echte reden wel geweten.

appelshampoo
25 April 2002, 18:11
Originally posted by Fade of Light
jullie voetbalboeren zijn bijna allemaal even dom he.....jij bent weer een mooi stereotype ik zeg het nie vaak maar:

GO FADE OF LIGHT !

Maniacs
26 April 2002, 12:18
Vind het wel grappig , de 1 noemt me een nepsupporter , de andere zeikt over mijn Cluppie.
Hoe kan ik nou een Nepsupporter zijn, als ik naar alle thuis en de meeste uitwedstrijden van mn club ga kijken, daar kunnen sommigen nog heel wat van leren. En het is toch zo, bij Ajax zitten al1 Ass Kissers op de tribune. De enigste echte daar is de F-Side, hun gaan altijd. Dus VanDerBroeck en al die andere neppers , niet over andere supporters zeiken, terwijl jullie zelf zo'n vette meelopertjes zijn.

<<- Everybody Hates us , but WE don't CARE ->>

* Mvv 4 EvEr *

Bird Of Prey
26 April 2002, 16:24
tja...reageer t maar weer af op de 'joden', dat word al 5000 jaar gedaan, dus wat maakt deze keer dan uit he?

ach...beetje jammer dat je je frustraties van je eigen voetbalclub moet afreageren op een groep mensen van een andere voetbalclub, i rest my case...

Maniacs
26 April 2002, 17:42
Ik zeg maar zo ik zeg maar nix

Fade of Light
26 April 2002, 19:23
Maniac is zo'n thuisreller, die achter de TV lezuen zit te roepen, strak hoor.....maargoed zoals al eerder is gezegd 'jouw replies tonen een niet zo'n hoog intelligentieniveau aan'

"De enigste echte "
"hun gaan altijd"
"jullie zelf zo'n vette meelopertjes zijn"

Nederlands was zeker je beste vak?

Maargoed.....ga maar door, want dan mogen jullie voortaan niet meer bij de wedstrijden zijn, wees maar trots!

VanDerBroeck
26 April 2002, 21:09
Originally posted by Maniacs
Vind het wel grappig , de 1 noemt me een nepsupporter , de andere zeikt over mijn Cluppie.
Hoe kan ik nou een Nepsupporter zijn, als ik naar alle thuis en de meeste uitwedstrijden van mn club ga kijken, daar kunnen sommigen nog heel wat van leren. En het is toch zo, bij Ajax zitten al1 Ass Kissers op de tribune. De enigste echte daar is de F-Side, hun gaan altijd. Dus VanDerBroeck en al die andere neppers , niet over andere supporters zeiken, terwijl jullie zelf zo'n vette meelopertjes zijn.

<<- Everybody Hates us , but WE don't CARE ->>

* Mvv 4 EvEr *
ahhh, hij komt ook 1 keer in een stadion, meteen grote bek. jammer hoor. als je zon harde bent, doe je niet zo kneuzerig hier.
wel leuk dat je meteen vooroordelen hebt over nepperds en meeloper. hehehe.
nou jung, je bekijkt het maar met je flut clupje. veel plezier dit jaar nog, volgend jaar bestaat die toch niet meer.
oja mensen met zo'n laatste zin (Everybody Hates us , but WE don't CARE) neem ik allang niet meer serieus.

Kampie
26 April 2002, 21:15
Originally posted by Maniacs
<<- Everybody Hates us , but WE don't CARE ->>
^^^^^^^^^^
Is de slogan van de hooligans.. en dat zijn de mensen van de rellen....

(Zo te lezen lijk jij mij ook wel zo een van: Hamass Hamass, alle Joden aan't gas.... SJIEZ DAT JE DAT UBERHAUBT IN DE MOND DURFT TE NEMEN, sjiez)

:[ :[ :[ :[ :[

Superjood
26 April 2002, 21:28
wat ben je dan voor sukkerl je maniacs. ik ben echt wel een echte fan, heb trouwens ook een uitkaart+ scc. maar heb dit seizoen wegens omstandigheden weinig wedstrijden bezocht. maar die vanderbroeck heeft alles bezocht op de uefa cup wedstrijden na. ALLES THUIS, ALLES UIT. ikweet niet waar jij het lef vandaan haalt zo iemand een nepperd te noemen. maar om even bij dat onderwerp te blijven. jij bent zeker wel zo een gefrustreerd supportertje die bij zijn eigen club, niks te vieren heeft, en nu even met zijn grote bek achter zijn pc andere clubs gaat lopen afzeiken. als jij de achtergrond kent weet je wel beter. de ajaxsupporters vinden het ook bullshit wat er gebeurde met die utregsup. maar wat doen zij er aan? als zo een doorgedraaid burgemeestertje zo een beslissing neemt, kunnen wij er weinig aan doen

The Phit
26 April 2002, 22:31
Originally posted by Maniacs
Weet je waar ik op kots, ja op AJAX supporters. 5 seizoenen zit er g1 hond daar in die betonnen roestbak van hen, en nu staan ze een beetje redelijk in de competitie en nu is het Ajax voor en Achter. En dan nog iets , dat ze die utreg supporters terug hebben gestuurd vanwege die spreekkoren, Bullshit. De Utreg supporters hadden ervoor kunnen zorgen dat ze een thuiswedstrijd speelden ipv een uitwedstrijd , schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

<<- MvV mAaStRiChT , PrIdE oF tHe SoUtH ->>

LOL Hehehe, Dit ventje heeft geen idee waar hij over praat volgens mij. Gasten als jou zouden ze niet mogen laten stemmen.:{

Superjood
26 April 2002, 22:55
Originally posted by Maniacs
Ik zeg maar zo ik zeg maar nix
je bent toch een echte sup. moet je niet je cluppie steunen tegen veendam? ze spelen uit en je zit nog internet om 18.50 ??

Maniacs
27 April 2002, 09:13
Heei Leiderdorp , loop met een voet in het gips , en dan is het wel ver naar het noorden he ?? :)

En ik scheer niet alle Ajax supporters over 1 kam, ik kan die Ajaxcieden niet uitstaan ( en dat zijn er heel veel ) , waar je 4 jaar nix van hoort en nu ineens de Grootste AJAX fans zijn. Ik geloof jullie wel, dat er hier een paar DIEHARDS zitten, maar er zitten ook heeeeeeeeeeel wat nepperts tussen.

En hoe jullie mij noemen zal me g1 zier interesseren, maar ik steun MVV door dik en dun ( behalve met 1 poot int gips :) )
Ook degenen die zeggen dat ik wat gefrusteerd mijn agressie uit op mn pc tje omdat mn club nix presteert vind ik echt triest, mag je als echte supporter hier dan geen Mening geven ? Na ja zal wel.

* Mvv TILL I DIE * http://www.plauder-smilies.de/devil/firedevil.gif

The Phit
27 April 2002, 10:03
Originally posted by Maniacs
Heei Leiderdorp , loop met een voet in het gips , en dan is het wel ver naar het noorden he ?? :)

En ik scheer niet alle Ajax supporters over 1 kam, ik kan die Ajaxcieden niet uitstaan ( en dat zijn er heel veel ) , waar je 4 jaar nix van hoort en nu ineens de Grootste AJAX fans zijn. Ik geloof jullie wel, dat er hier een paar DIEHARDS zitten, maar er zitten ook heeeeeeeeeeel wat nepperts tussen.

En hoe jullie mij noemen zal me g1 zier interesseren, maar ik steun MVV door dik en dun ( behalve met 1 poot int gips :) )
Ook degenen die zeggen dat ik wat gefrusteerd mijn agressie uit op mn pc tje omdat mn club nix presteert vind ik echt triest, mag je als echte supporter hier dan geen Mening geven ? Na ja zal wel.



Verkoop toch eens ergens anders je slappe praatjes jong.:r

Superjood
27 April 2002, 10:56
Originally posted by Maniacs
Heei Leiderdorp , loop met een voet in het gips , en dan is het wel ver naar het noorden he ?? :)

En ik scheer niet alle Ajax supporters over 1 kam, ik kan die Ajaxcieden niet uitstaan ( en dat zijn er heel veel ) , waar je 4 jaar nix van hoort en nu ineens de Grootste AJAX fans zijn. Ik geloof jullie wel, dat er hier een paar DIEHARDS zitten, maar er zitten ook heeeeeeeeeeel wat nepperts tussen.

En hoe jullie mij noemen zal me g1 zier interesseren, maar ik steun MVV door dik en dun ( behalve met 1 poot int gips :) )
Ook degenen die zeggen dat ik wat gefrusteerd mijn agressie uit op mn pc tje omdat mn club nix presteert vind ik echt triest, mag je als echte supporter hier dan geen Mening geven ? Na ja zal wel.

* Mvv TILL I DIE * http://www.plauder-smilies.de/devil/firedevil.gif
hebben ze daar dan geen invalideplaatsen in dat stadion? je kan toch ook gewoon met krukken lopen. kan je trouwens leuk fakkels mee naar binnen smokkelen

Fade of Light
27 April 2002, 13:19
Originally posted by Maniacs
* Mvv TILL I DIE *

Dan zou ik nog maar ff van je club genieten

Maniacs
27 April 2002, 15:04
Invalideplaatsen, daar ga jij maar lekker zitten stumperd. :r
En met een poot in t gips ga je eg wel g1 voetbal kijken he.


Mvv TILL I Die

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Superjood
27 April 2002, 15:51
Originally posted by Maniacs
Invalideplaatsen, daar ga jij maar lekker zitten stumperd. :r
En met een poot in t gips ga je eg wel g1 voetbal kijken he.


Mvv TILL I Die

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
je bent een echte supporter of niet

Maniacs
27 April 2002, 17:32
Originally posted by Leiderdorp 651

je bent een echte supporter of niet http://www.plauder-smilies.de/rough/behead.gif

Promo
28 April 2002, 17:52
:[ Nee ik vind die hele ajax maar zielig laat ze alstjeblieft ophouden met dat gejank en die kutkankerzooisuporters!!!!!!!:o

boertje
28 April 2002, 19:08
MVV till I die??

hahahaha mijn god, hoe laag kan iemand zinken..
doe iets met je leven....

Maniacs
29 April 2002, 09:49
Originally posted by boertje
MVV till I die??

hahahaha mijn god, hoe laag kan iemand zinken..
doe iets met je leven....

Fuk U stinkboer, ga eerst maar us ff een echt beroep leren ipv achter de trekker aan lopen.
i.d.d MVV TILL I DIE

Sukkers:[

anemic
29 April 2002, 11:30
ik vind voetbalsupporters echt geen leven hebben
en maniacs suc6 met je leven|:(

anemic
29 April 2002, 11:31
oowjah en volgens mij wil ook niemand op je pol stemmen...

Maniacs
29 April 2002, 18:21
Als er een prijs was voor Hersenlozen, verdiende jij de 1ste

Fade of Light
29 April 2002, 18:40
Originally posted by Maniacs


Fuk U stinkboer, ga eerst maar us ff een echt beroep leren ipv achter de trekker aan lopen.
i.d.d MVV TILL I DIE

Sukkers:[

zonder boeren zou jij geen patat hebben, dus hoe je bakkes maar eens op mekaar, daarbij heb jij geen leven, daarbij de meeste wel, daarbij ben jij de hersenloze, zoals eerder aangetoond, en hierbij krijg je de eerste prijs. Daarbij weet ik nog steeds zeekr dat jij een kutkindje zonder schaamhaar bent die een grotere bek heeft dan een blikje coca cola rond is en weet je nauwelijks hoe een voetbalstadion er van binnen uit ziet. en meer woorden maak ik niet aan zo'n kleine stinkerd als jij vuil, want dat verdien jij (en je eventuele holmaatjes die hetzelfde zijn) niet.


P00 on y00

anemic
30 April 2002, 20:24
Originally posted by Fade of Light


zonder boeren zou jij geen patat hebben, dus hoe je bakkes maar eens op mekaar, daarbij heb jij geen leven, daarbij de meeste wel, daarbij ben jij de hersenloze, zoals eerder aangetoond, en hierbij krijg je de eerste prijs. Daarbij weet ik nog steeds zeekr dat jij een kutkindje zonder schaamhaar bent die een grotere bek heeft dan een blikje coca cola rond is en weet je nauwelijks hoe een voetbalstadion er van binnen uit ziet. en meer woorden maak ik niet aan zo'n kleine stinkerd als jij vuil, want dat verdien jij (en je eventuele holmaatjes die hetzelfde zijn) niet.



GOGOGOGO!!! haha lol

MarkNMGN
30 April 2002, 20:36
zonder boeren zou jij geen patat hebben, dus hoe je bakkes maar eens op mekaar, daarbij heb jij geen leven, daarbij de meeste wel, daarbij ben jij de hersenloze, zoals eerder aangetoond, en hierbij krijg je de eerste prijs. Daarbij weet ik nog steeds zeekr dat jij een kutkindje zonder schaamhaar bent die een grotere bek heeft dan een blikje coca cola rond is en weet je nauwelijks hoe een voetbalstadion er van binnen uit ziet. en meer woorden maak ik niet aan zo'n kleine stinkerd als jij vuil, want dat verdien jij (en je eventuele holmaatjes die hetzelfde zijn) niet.







whahahah goed gezegd whaha zoiets zou ik niet kunnen bedenken nouwjah..... kom ook nie uut 't plat'n'land zou k maar zeg'n'

MarkNMGN
30 April 2002, 20:39
Originally posted by Promo
:[ Nee ik vind die hele ajax maar zielig laat ze alstjeblieft ophouden met dat gejank en die kutkankerzooisuporters!!!!!!!:o


tsjah.........................|:( |:(

boertje
1 May 2002, 19:14
Uuuuuh Maniacs, ik weet niet uit wat voor lomp gehucht jij komt maar ik woon en kom uit Den Haag, dus rot jij maar ff lekker op naar dat Maastricht van je, bouw er een muur omheen, doe er een dak op laat je lompe rotbek van je nooit meer zien!


de groeten.

Miss_Sweatgirl
1 May 2002, 19:56
nou jah ieder zijn mening zal ik maar zeggen, maar deze mening is wel erg erg

Maniacs
1 May 2002, 20:09
Originally posted by Fade of Light


zonder boeren zou jij geen patat hebben, dus hoe je bakkes maar eens op mekaar, daarbij heb jij geen leven, daarbij de meeste wel, daarbij ben jij de hersenloze, zoals eerder aangetoond, en hierbij krijg je de eerste prijs. Daarbij weet ik nog steeds zeekr dat jij een kutkindje zonder schaamhaar bent die een grotere bek heeft dan een blikje coca cola rond is en weet je nauwelijks hoe een voetbalstadion er van binnen uit ziet. en meer woorden maak ik niet aan zo'n kleine stinkerd als jij vuil, want dat verdien jij (en je eventuele holmaatjes die hetzelfde zijn) niet.




Hahahahaha , ik lach je uit met die varkenskop van je , hahaha. Je bent wel grappig moe ik zeggen , hahahahaha.
De titel voor grootste LOSER gaat naar jou , teletexthooligan. Moe je maar us recht in me gezicht zeggen, achterlijke stinkerd.
Whahahahahaha :x

Fade of Light
1 May 2002, 21:15
Originally posted by Maniacs



Hahahahaha , ik lach je uit met die varkenskop van je , hahaha. Je bent wel grappig moe ik zeggen , hahahahaha.
De titel voor grootste LOSER gaat naar jou , teletexthooligan. Moe je maar us recht in me gezicht zeggen, achterlijke stinkerd.
Whahahahahaha :x

Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik vind het wel grappig worden.
Mooie term voor jezelf 'teletexthooligan', ik ben het niet, ik ben er geen een. Voetbal is leuk om buiten op straat te doen en that's it.

Ik wil het best recht in je gezicht zeggen, zolang jij niks terugzegt, want die knoflooklucht uit jouw bakkes wil ik mezelf besparen.

Maniacs
2 May 2002, 09:28
Originally posted by Fade of Light


Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik vind het wel grappig worden.
Mooie term voor jezelf 'teletexthooligan', ik ben het niet, ik ben er geen een. Voetbal is leuk om buiten op straat te doen en that's it.

Ik wil het best recht in je gezicht zeggen, zolang jij niks terugzegt, want die knoflooklucht uit jouw bakkes wil ik mezelf besparen.

Stumperd , ga je moeder vervelen met die onnozele opmerkingen van je.
Ik kots op je :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Fade of Light
2 May 2002, 10:33
Originally posted by Maniacs


Stumperd , ga je moeder vervelen met die onnozele opmerkingen van je.
Ik kots op je :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

erm, alsof een van jouw opmerkingen eentje was om over naar huis te schrijven

boertje
2 May 2002, 12:59
maniacs is zielig.

wij niet, dus negeren wij hem.


Dag Maniacs.
De groeten aan die andere nep supporters.

Maniacs
2 May 2002, 13:29
Originally posted by boertje
maniacs is zielig.

wij niet, dus negeren wij hem.


Dag Maniacs.
De groeten aan die andere nep supporters.

Is goed Boerenlul, ga maar lekker achter je tractortje aanlopen !!!!
Mzzl :r

The Phit
10 June 2002, 23:17
Ik vin Maniacs wel een stoere jongen.:*

admiral95
11 June 2002, 12:27
Originally posted by Maniacs
Weet je waar ik op kots, ja op AJAX supporters. 5 seizoenen zit er g1 hond daar in die betonnen roestbak van hen, en nu staan ze een beetje redelijk in de competitie en nu is het Ajax voor en Achter. En dan nog iets , dat ze die utreg supporters terug hebben gestuurd vanwege die spreekkoren, Bullshit. De Utreg supporters hadden ervoor kunnen zorgen dat ze een thuiswedstrijd speelden ipv een uitwedstrijd , schijterds dat zijn het. het wordt tijd dat we sommigen van hen us flink te grazen nemen !!!!!

<<- MvV mAaStRiChT , PrIdE oF tHe SoUtH ->>

je bent een stereo typoe dat een stereotype schetst, een echte fan/supporter is altijd aanwezig in voor en tegenspoed ( net als bij de admirals ) doe ik dat ook, ajax is ik ik is ajax en als het dan wat minder gaat naja pech komt vast wel een tijd dat ze weer goed gaan voetballen, maar een goede fan blijft ze club altijd trouw