PDA

Bekijk de volledige versie : heeft de popmuziek dan echt geen inspiratie meer?


nevaeh1987
29 April 2002, 11:41
oh... ik irriteer me er echt mateloos aan! Al die popsterren die de mooie rustige nummers in een trancenummer om gaan zetten... grr, kunnen ze dan echt helemaal niks nieuws bedenken?
Een paar voorbeeldjes:
mad'house - like a prayer
mad'house - holidays
hard to say I'm sorry - geen idee wie et zingt
break ya neck - busta blablabla... <-- rhcp
westlife - uptown girl (okee oud... maar toch)
jody bernal - dreams
brandy - paradise
total eclips of the heart - geen idee
hula girl - hands up

zo kunnen we nog wel ff doorgaan...
Grrrrrrrrrrr, schrijf je eigen teksten! Maak je eigen muziek, ga niet een halve cd van andere mensen zitten rippen.

Ti_Mu84
29 April 2002, 11:45
mij maakt ut nie zo veel uit, ik zing net zo vrolijk mee hoor! :)

anemic
29 April 2002, 16:59
ik luister alleen punk hardcore en emo
nooit in pop verdiept voor zover dat kan

Bird Of Prey
29 April 2002, 17:37
tja...er word al jarenlang gecoverd, dus je kon idd nog wel ff doorgaan jah

tis trouwens niet zo dat t echt puur iets is van(af) de jaren '90, zelfs in de jaren '70 en '80 werd er al gecoverd

hoe vaak liedjes zoals Killer, ooit door o.a Seal en George Michael is gecoverd, en The Beat goes on, voor t laatst door Britney Spears is gecoverd, zijn gecoverd...

echt...als je je daaraan stoort kun je het beste geen muziek meer aanzetten, want in alle muzieksoorten word hedendaags, en dus ook al vroeger, gecoverd

nevaeh1987
29 April 2002, 17:47
mjah dat weetik wel... ik luister ook [bijna] nooit popmuziek... maar in bands zoals... uhm, nightwish, wt, af, morning, wings of fury, the sins of thy beloved ensow... benk toch echt nog nooit (oke, misschien 1 of 2 keer) een cover tegen gekomen...

ik stoor me er wel aan dat as je de tv aanzet, je 3 op de 10 keer een cover ziet.

Bird Of Prey
29 April 2002, 17:54
Originally posted by nevaeh1987
mjah dat weetik wel... ik luister ook [bijna] nooit popmuziek... maar in bands zoals... uhm, nightwish, wt, af, morning, wings of fury, the sins of thy beloved ensow... benk toch echt nog nooit (oke, misschien 1 of 2 keer) een cover tegen gekomen...

ik stoor me er wel aan dat as je de tv aanzet, je 3 op de 10 keer een cover ziet.

tja...Alien Ant Farm met Smooth Criminal, ook weer een cover, toch wel een redelijk voorbeeld

Sheila
29 April 2002, 18:16
Heel veel word idd gecoverd, andere liedjes zijn ook vaak voor de helft wel overgenomen..

nevaeh1987
29 April 2002, 18:40
Originally posted by Bird Of Prey


tja...Alien Ant Farm met Smooth Criminal, ook weer een cover, toch wel een redelijk voorbeeld

ik bedoelde af = after forever ;)

Nightwolf
29 April 2002, 18:46
klopt wel wat je zegt.....laatste tijd luister ik zelden nog naar pop |:(

nevaeh1987
29 April 2002, 18:51
Originally posted by Direwolf
klopt wel wat je zegt.....laatste tijd luister ik zelden nog naar pop |:(

nou is het nightwish :p as je nog wat nummers nodig hebt hoor ik het wel he :)

Nightwolf
29 April 2002, 18:53
hoe weet je dat? O-)

ik wil eigenlijk wel wat nummers hebben ja :] :p

nee maar serieus ff......ik vraag t dan wel aan je zoals altijd :+

Nightwolf
29 April 2002, 18:56
Originally posted by nevaeh1987


nou is het nightwish :p as je nog wat nummers nodig hebt hoor ik het wel he :)

ik luister trouwens niet alleen Nightwish lieve meid ;)

Bierfles007
29 April 2002, 20:24
BOEIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jullie denken echt .. Trance, Techno etc. = SHIT
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook, maar dat is ONZIN, Kijk maar, elke tent die je binnenstapt, je hoort ALTIJD wel dat soort muziek ... en dat zal ook wel altijd zo blijven, Trance/Techno/Hardhouse = FUTURE ..

Waarom denk je dat veel popartiesten hun nummer gemixed willen hebben door de beste Dj's ?? Omdat er veel publiek mee te scoren natuurlijk! dat is gewoon SLIM ..

voorbeeldje:

Sarah McLachlan - Silence was eerst ook een simpel rustig nummertje, nergens te vinden in de hitlijsten, het werd overgenomen door ene Delerium (nu is het Delerium ft. S. Mclachlan - Silence) en ineens was het een wereldhit ... toeval ? :{
Het nummer was weer een beetje vergeten maar toen werd het nog een paar keer ge-remixed, O.M door Dj Tiesto en het blijft nog altijd een wereldhit

Dusse .. kom AUB niet meer zeuren dat Trance etc. dikke shit is, want als je er zo over denkt, dan heb je duidelijk geen verstand van muziek

Ik heb gesproken :7

PS: Download Delerium ft Sarah Mclachlan - Silence maar, echt een wereldnummer 8-)

Little Angel
30 April 2002, 18:57
Als de nummers er beter op worden maakt het mij niet uit hoor!!!O-)

nevaeh1987
30 April 2002, 19:00
Originally posted by Little Angel
Als de nummers er beter op worden maakt het mij niet uit hoor!!!O-)


dat worden ze dus meestal niet... vind ik

Little Angel
30 April 2002, 19:06
Tja, maar Smooth Criminaal is toch wel better geworden vind ik.... Maarja, ieder zijn eigen mening!*)

The6thgate
30 April 2002, 19:34
Originally posted by Little Angel
Tja, maar Smooth Criminaal is toch wel better geworden vind ik.... Maarja, ieder zijn eigen mening!*)
jah vinnik ook wel...maar trance rulez!:)

Little Angel
30 April 2002, 20:09
Originally posted by the6thgate

jah vinnik ook wel...maar trance rulez!:)

Dat ook natuurlijk!!!!!!*)

dark-annetje
2 May 2002, 11:23
achjaa er valt nie veel aan te doen.
misschien dat het ooit nog een stopt of dat het verboden wordt!

covers sux!!!!!!!!!!!

AmbyPur
2 May 2002, 15:53
ik wil net zeggen ze kunnen beter hun tijd steken in het schrijven van nieuwe MOOIE liedjes ipv die liedjes proberen te coveren wat toch niet lukt......

FRSH
2 May 2002, 16:22
k luister niet naar die troep, tenzij ik het leuk vind weetje.Meer into UK underground 2step/bubbling en speed garage.. Underground hip hop is ook vet, vetter dan die commercieele zooi

FRSH
2 May 2002, 16:24
Originally posted by TDD
BOEIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jullie denken echt .. Trance, Techno etc. = SHIT
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook, maar dat is ONZIN, Kijk maar, elke tent die je binnenstapt, je hoort ALTIJD wel dat soort muziek ... en dat zal ook wel altijd zo blijven, Trance/Techno/Hardhouse = FUTURE ..

Waarom denk je dat veel popartiesten hun nummer gemixed willen hebben door de beste Dj's ?? Omdat er veel publiek mee te scoren natuurlijk! dat is gewoon SLIM ..

voorbeeldje:

Sarah McLachlan - Silence was eerst ook een simpel rustig nummertje, nergens te vinden in de hitlijsten, het werd overgenomen door ene Delerium (nu is het Delerium ft. S. Mclachlan - Silence) en ineens was het een wereldhit ... toeval ? :{
Het nummer was weer een beetje vergeten maar toen werd het nog een paar keer ge-remixed, O.M door Dj Tiesto en het blijft nog altijd een wereldhit

Dusse .. kom AUB niet meer zeuren dat Trance etc. dikke shit is, want als je er zo over denkt, dan heb je duidelijk geen verstand van muziek

Ik heb gesproken :7

PS: Download Delerium ft Sarah Mclachlan - Silence maar, echt een wereldnummer 8-)

WHAHAHAH trance future? Trance gaat dood, het was leuk maar gaat nu kapot. Hip hop komt weer terug en steeds meer 2step. EN JE post slaat nergens op, als ik vind dat trance kut is, vind ik dat. Das mijn mening. En ik heb wél verstand van muziek want ik heb tenminste een eigen stijl. fok it zeg

AmbyPur
3 May 2002, 11:02
Originally posted by indolicious


WHAHAHAH trance future? Trance gaat dood, het was leuk maar gaat nu kapot. Hip hop komt weer terug en steeds meer 2step. EN JE post slaat nergens op, als ik vind dat trance kut is, vind ik dat. Das mijn mening. En ik heb wél verstand van muziek want ik heb tenminste een eigen stijl. fok it zeg

ik wil net zeggen, volgens mij klopt het ook niet helemaal :{ ik heb meer het idee dat punkrock een beetje erg aan het 'in' komen is :? :{

appelshampoo
3 May 2002, 12:47
Trance sucks ! mmhz en wat ambypur zegt: Punkrock is (jammergenoeg) veel populairder aan het worden. Wannabeez sucks !

Pai
3 May 2002, 13:02
yup

wannabeez suck big time!

maar laat maar lekker overwaaien, de massa vind vast wel een nieuw genre om helemaal op te gebruiken


--Quote of the day!

-Ohayo!
+Ohayo
-Genki
+.....Koishiteru...
-Nani?
+genki-yo!!!!!

Maniacs
3 May 2002, 15:41
Hardhouse rulez --> cOSMIC gATE , JP , tOM hARDING

Softtrance sukttttt

N.N.N.
11 May 2002, 22:03
mensen, pop zuigt. trance zuigt. hiphop zuigt al helemaal. mijn mening. respecteer die, of doe het niet en ga er heel kinderachtig op reageren.(het liefst t laatste, kan ik ook weer even lachen)