PDA

Bekijk de volledige versie : omschakeling TMF naar MTV


Bird Of Prey
3 May 2002, 23:43
ik vind dat zo'n flauwekul, die verplaatsing van TMF naar MTV, de kijker kan nu op TMF bepalen wat er te draaien komt, dat kon ook al met CyberChoice in de nacht en op The Box de hele dag door

oftewel, stuur die Jeroen Post en die bimbo van een Renee ook maar naar MTV (hoewel, stuur Renee eerder maar naar de kleuterschool...) en laat TMF maar uit de lucht gaan voor een nuttig kanaal, Eurosport ofzow, want TMF is nu mijns inziens totaal overbodig geworden

Melch
3 May 2002, 23:46
Boeie!

Zolang ik maar muziek en jackass kan kijken vind ik alles best ;)

Bird Of Prey
3 May 2002, 23:48
Originally posted by Melch
Boeie!

Zolang ik maar muziek en jackass kan kijken vind ik alles best ;)

nou...Jackass blijft toch op MTV, enne...ze stoppen er toch mee en voor de rest word t allemaal al herhaald

maar goed...TMF is dus overbodig

Bird Of Prey
3 May 2002, 23:48
net zoals die buitenlandse zenders zoals Rai-Uno, TRT-INT en TV5, al mensen hier in Nederland komen wonen zie je ze toch al gauw met een satellietschotel...

Melch
3 May 2002, 23:59
Ennuh, als ik een clip wil zien, download ik m wel (kazaa/winmx/morpheus enz) :)

Bird Of Prey
4 May 2002, 00:07
daarom :)

ik denk dat er ook wel filmpjes van Jackass zijn down te loaden...

t zal vast nog wel ns op videoband uitgebracht zal worden denk ik, onder de titel 'The best of...' ;) :)

The Phit
4 May 2002, 00:07
Originally posted by Bird Of Prey
net zoals die buitenlandse zenders zoals Rai-Uno, TRT-INT en TV5, al mensen hier in Nederland komen wonen zie je ze toch al gauw met een satellietschotel...

Bij Rai-Uno hebben ze lekkere wijven.:7

Bird Of Prey
4 May 2002, 00:08
Originally posted by the Phit


Bij Rai-Uno hebben ze lekkere wijven.:7

is ook op i-net wel te vinden ;) :D

Ar-Tuur
4 May 2002, 10:36
Originally posted by Bird Of Prey
net zoals die buitenlandse zenders zoals Rai-Uno, TRT-INT en TV5, al mensen hier in Nederland komen wonen zie je ze toch al gauw met een satellietschotel...

hehe klopt ja, de Turken die ik ken vinden dat TRT-INT maar een matige zender.. :)

MilkyWayz
4 May 2002, 11:28
Ja ik snap er ook helemaal niks meer van, ik vind het ook zo'n totale onzin dat ze bij elkaar zijn gegaan, ik snap ook nie waarom, maargoed...
En ik ben het wel met je eens, haal tmf dan maar gewoon weg, want er is volgens mij geen ene hond die er nog naar kijkt

appelshampoo
4 May 2002, 15:42
Originally posted by Bird Of Prey
ik denk dat er ook wel filmpjes van Jackass zijn down te loaden...
jah doe ik vaak :) !

LoeLoe
4 May 2002, 16:22
Ik vind het maar nep zo maar goed..

AmbyPur
4 May 2002, 16:40
ik vind het maar stom allemaal maar tmf moet wel op tv blijven anders heb ik nix meer te kijken :{

Bird Of Prey
4 May 2002, 16:53
Originally posted by AmbyPur
ik vind het maar stom allemaal maar tmf moet wel op tv blijven anders heb ik nix meer te kijken :{

ontvang jij geen MTV en/of The Box dan? :?

Zo niet zullen ze waar jij woont wel weer andere vage zenders hebben waar geen enkel normaal mens naar kijkt, zo hebben we in Amsterdam Arte bijvoorbeeld

Euronews is ook zo'n goed voorbeeld, we hebben al CNN en en het belangrijkste buitenlandse nieuws is, als je t niet op internet opzoekt, wel in de kranten te lezen of op de journaals op diverse zenders te zien

Fade of Light
4 May 2002, 18:11
bestaat wet&wild nog?

Bird Of Prey
4 May 2002, 21:09
weet niet, volgens mij wel, voor zover ik weet zijn alle programma's van TMF ook meegegaan naar TMF (op CyberChoice na dan)

!Y!US!C!30X
5 May 2002, 00:00
Ik kijk nu haast nooit meer naar TMF,
Ze zenden nu ook helemaal geen goede muziek meer uit.
Als die clips die ze uitzenden nog een beetje goed waren okey.
Maar dat is het dus niet, dus voor mij alleen nog MTV en The Box:D

Tootje
6 May 2002, 09:43
Wij hebben nu zo'n vage witten streep onder in beeld, het zt er altijd, en ik word der gek van. Jah, goed heeft helemaal nix met die omschakeling tmf naar mtv uit te staan, maar is wel toevallig dat het der sinds die tijd zit en alleen op mtv. of tmf wtf

Sans
12 May 2002, 13:29
Originally posted by Tootje
Wij hebben nu zo'n vage witten streep onder in beeld, het zt er altijd, en ik word der gek van. Jah, goed heeft helemaal nix met die omschakeling tmf naar mtv uit te staan, maar is wel toevallig dat het der sinds die tijd zit en alleen op mtv. of tmf wtf je tv eens een flinke ram geven....werkt altijd;)

Headliner
16 May 2002, 13:47
Ja, ik heb tmf van mijn tv gegooid en omroep flevoland staat er nu 2 keer op :D .. was een foutje :{

PS: hoe komen jullie aan The Box? die ken ik hier niet ontvangen? |:(

Bird Of Prey
16 May 2002, 15:52
Originally posted by SiCkO
Ja, ik heb tmf van mijn tv gegooid en omroep flevoland staat er nu 2 keer op :D .. was een foutje :{

PS: hoe komen jullie aan The Box? die ken ik hier niet ontvangen? |:(

hhmm...doet UPC hier toch wel iets goed :D

ik denk dat The Box vooral word uitgezonden in de grote steden en de kleine omgeving, omdat er in die gebieden veel word aangevraagd en The Box dus winstgevend kan draaien

Headliner
16 May 2002, 19:08
Originally posted by Bird Of Prey




ik denk dat The Box vooral word uitgezonden in de grote steden en de kleine omgeving, omdat er in die gebieden veel word aangevraagd en The Box dus winstgevend kan draaien

In de randstad dus .. daar hoort Almere ook bij
Misschien kan ik hem wel ontvangen, maar ik heb hem iig niet op mijn tv staan, ik zoek vanavond nog wel een keer goed :)

monolo
19 May 2002, 17:04
:( weeeeeeeeeee we hebben helemaal geen leuke muziekzenders nu meer :( het enige leuke van mtv is nu f00ked door kuttmf en tmf is zooooo grappig nu, wat hebben ze, 20 clips ofzo in totaal? ben jalours op andere landen die mtv2 hebben ...beetje alternatieve clips grrrrrrr hihi

!Y!US!C!30X
19 May 2002, 19:57
The Box is de enige zender die niet alleen maar hetzelfde uitzenden maar ook wat variatie heeft...