PDA

Bekijk de volledige versie : Welke Lijsttrekker zou er een goede minister president zijn?


zwarma
4 May 2002, 11:55
De meeste vallen af omdat ze teveel naar eigen belangen zouden handelen (Melkert, Rosenmoller, Balkenende) Pim kan je niet in een keer aan het roer zetten daar weten we nog net genoeg van, Dijkstal is wel een type Kok, maar zou er volgens mij overspannen van raken. Blijft vervolgens weinig over, ik vind de graaf wel iemand die het zou kunnen.
of we moeten een wiegel of bolkestein naar voren schuiven.

The6thgate
4 May 2002, 11:57
ik zou het echt niet weten, je zou eerst een fatsoenlijk overzicht moeten hebben met de plannen die iedereen heeft.
*regel verwijderd, ogen geopend*:p

zwarma
4 May 2002, 12:05
Originally posted by the6thgate
ik zou het echt niet weten, je zou eerst een fatsoenlijk overzicht moeten hebben met de plannen die iedereen heeft.
Zolang t maar niet fortuyn wordt:r
Triest mannetje, in iedere post van jouw kunnen we lezen dat je anti fortuyn bent, terwijl zoals je al aangeeft waarschijnlijk niet eens weet waar hij voor staat en alleen afgaat op wat de media over hem vertellen. wat mij altijd opvalt is dat al het negatieve over hem in de krant en nieuws niet overeen komt met wat Pim werkelijk zegt als je daarna het betreffende intervieuw ziet.

ALS HET MELKERT MAR NIET WORD

The Phit
4 May 2002, 12:18
Fortuyn mag het van mij wel worden.:) staat nederland weer eens lekker in het nieuws in het buitenland.
Maar in belang van nederland mag Wiegel het van mij wel worden. De Graaf is idd van een verkeerde partij

Ar-Tuur
4 May 2002, 12:33
Goede vraag inderdaad, ik zou het zo niet weten. Ik zie geen van de lijsttrekkers als toekomstige minister president, als ik zou moeten kiezen dan Thom de Graaf denk ik.. Melkert niet iig.

boertje
5 May 2002, 10:04
Fortuyn absoluut niet, kdenk dat Dijkstal het beste is, al stem ik geen VVD maar GRLNKS.

Fade of Light
5 May 2002, 11:38
Kok was goed.....en nu is er niks maar prut over

appelshampoo
5 May 2002, 12:43
Rosenmuller is denk ik toch de beste, Melkert is flut, Fortuyn tjah.. en de rest :r

!Y!US!C!30X
8 May 2002, 18:46
Vond zelf Fortuyn een goede man ervoor...:'(
maar ach die is er niet meer, zal geen flauw idee hebben wie het anders moet zijn:{ :(

LoeLoe
8 May 2002, 18:55
Geen een als je het mij vraagt..

Banaan
9 May 2002, 11:43
Originally posted by LoeLoe
Geen een als je het mij vraagt.. wou ik net zeggen

Bierfles007
9 May 2002, 11:58
Nou ... voor die hele ellende had ik absoluut voor Fortuyn gekozen .. maar ja .. dan maar Rosenmoller ofzo of Dijkstal

Fallen_Engeltje
9 May 2002, 16:29
Originally posted by Zwarma



ALS HET MELKERT MAR NIET WORD

Helemaal mee eens, dat vind ik wel zo'n gruwelijke kneus!!!!:r

Miss_Sweetgirl
10 May 2002, 14:48
Originally posted by Zwarma
De meeste vallen af omdat ze teveel naar eigen belangen zouden handelen (Melkert, Rosenmoller, Balkenende) Pim kan je niet in een keer aan het roer zetten daar weten we nog net genoeg van, Dijkstal is wel een type Kok, maar zou er volgens mij overspannen van raken. Blijft vervolgens weinig over, ik vind de graaf wel iemand die het zou kunnen.
of we moeten een wiegel of bolkestein naar voren schuiven.
ikweenie ik denk wel dat de lijst van pim wint

mirre
10 May 2002, 14:48
ik denk dat Melkert het absoluut niet moet worden, das zo'n eng ventje
de Graaf en Dijkstal ook niet, die hebben totaal geen inhoud, ze kunnen een half uur lullen en dan nog niks gezegt hebben.
dan houden we Balkenende en Rosenmuller over, en ik zou ze bijden geschikt vinden, ze hebben inhoud, zijn rustig en kunnen de rust denk ik best bewaren, ik denk dat Balkenende nog het best is, hij is wat rustiger dan Rosenmuller.

wat ik nog meer een pro vindt is dat je bij beide(Balkenende en Rosenmuler) kan zien dat ze er lol in hebben, ze doen het niet voor het geld, maar omdat het beroep ze aan het hart ligt, dat kan je van Dijkstal en Melkert niet zeggen

kortom Balkenende

Jolie
10 May 2002, 16:24
Hans Wiegel! :D
Balkenende is in mijn ogen nog een beetje jong en onervaren...en Dijkstal das een beetje euh tja :x

Jolie
11 May 2002, 19:55
oeps, topictitel dus niet helemaal goed gelezen :) hans wiegel is dus geen lijsttrekker :p

Dannn hoop ik toch maar op Balkenende!

Arie-Kanarie
12 May 2002, 00:52
Zolang het maar niet Melkert :r Rosemöller :r Marijnisse :r wordt

dan ga ik denk ik zelf emigreren en wordt ik zelf een allochtoontje in Duitsland of België ofzow :{