PDA

Bekijk de volledige versie : ik weet het niet meer


suuzke
6 May 2002, 09:42
Hallo allemaal,

IK zit enorm met mezelf in de knoop en daarom schrijf ik hier maar een stukje.
Ik hoop op veel reacties die me verder kunnen helpen.
Hier schrijf ik 1 van mijn problemen neer waar ik nu mee worstel de rest komt misschien nog wel.

Het probleem begon aan het begin van het vorige trimester toen we een andere leraar kregen.
Deze leraar was niet echt jong hij is namelijk 31.
Hij is ook niet echt knap zoals je misschien dan wel zou denken.
Toch had hij iets speciaals waardoor de aandacht die ik aan de lesstof zou moeten besteden steeds naar hem ging.
Hoe hij lacht, hoe hij praat, hoe hij nonchalant door zijn haar streelt.
Ik was tot over mijn oren verlieft geworden op deze man.
Nu in dit trimester hebben we geen les meer van hem, onze oude leraar is terug.
Toch omdat ik een leerjaar overgeslagen heb krijg ik nog bijles van hem (omdat ik het zelf wil).
Ik blijf steeds maar manieren verzinnen om hem te blijven zien enz enz.
Hij geeft nog wel gewoon les bij ons op school maar niet meer aan onze klas. Nooit meer aan onze klas.
Ik weet neit wat ik moet doen, ik denk iedere dag aan hem en heb zelfs een gedicht geschreven.
Het gedicht staat hieronder:


Wat ik voel?
Wat ik hiermee bedoel?
Ik weet het niet meer
Mijn hart voelt aan als teer
Ik ben gevallen voor een leraar
Ja ik weet het ’t klinkt raar

Wat te doen?
Wat te zeggen?
Geen oplossing te vinden
Waarom ik me aan zo iemand wil binden
Binden?
Of is dit gewoon mannen verslinden

Ik weet het niet meer
Dit is niet de eerste keer
Ouder en ervarener zijn
Daardoor voel ik me klein

Eer leraar
Een leerling
Is het onmogelijk wat ik wil?
Of moetik gewoon een nieuwe bril
Wat zal hij van mij vinden
Wil hij zich binden?

Wat wil hij
Wat wil zij
Kan het iets worden
Of zie ik niet de borden
Dat alles een grote droom is
Ook al was het dan toch een hele belevenis

Ik wil het weten
Ik wil het horen
Uit zijn mond
Is dit wel gezond
Wat hij vind
Van mij zo’n kind


Ik zal het nooit weten
Hoe hij me zou meten
Op zijn lijst van meisjes
Die met hem gingen op schoolreisjes

Ach ja laat ook maar
Ik ben na dit trimester toch klaar
Dan is het afgelopen
En doe ik niet meer zo bezopen


Zo dacht ik erover, maar het is me niet gelukt!
Als iemand iets hierover weet of heeft dit ook meegemaakt??
Reageer dan please of stuur een mail naar:
suuzke@dolfijn.nl

DutchECK
6 May 2002, 11:04
Ik kan alleen een 'zakelijke' kant geven, ik heb zelf nog nooit meegemaakt. Ik weet alleen dat het verboden is voor een leraar om een relatie te beginnen met een leerling (toch?), omdat de leraar een automatische machtpositie heeft. Het is dus praktscih onmogelijk om een relatie te beginnen met die leraar...

linkingirl
6 May 2002, 11:30
heej,

dat gedicht wat je hebt geschreven, vink heeel mooi!!!
ik zou hem wel inlichten van je gevoelens!!! dan kunnen jullie er samen over praten, ik weet dat dit heeeeeel moeilijk is, maar je kunt wel tegen hem blijven doen alsof er nix aan de hand is, maar ik denk dat hij ook wel een keer wat gaat denken!!!!
het is inderdaad wel verboden als een leraar wat met een leerling begint,dus het kan niet ECHT iets worden....
het is heel kut om te zeggen, maar probeer hem te vergeten!!! en praat er met hem over!!!!

succes

-xxx-
mij

Melch
6 May 2002, 11:39
Zoek hulp hehehehehe :]

suuzke
6 May 2002, 11:59
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie reactie!!!

Aan mij zou ik willen vragen:

Hoe zou jij het aanpakken om het je leraar te vertellen?
In een andere klas heeft hij een keer verteld dat hij een stalker had??
Ik ben bang dat hij dit misschien dan ook wel bij mij doet??

Hoop op reacties!!

Kiss
Suuzke

suuzke@dolfijn.nl

Melch
6 May 2002, 12:04
Gewoon niet vertellen, wat moet hij daar nou mee? Dan weet hij dat zo'n kindje 'verliefd' is, hij heeft z'n eigen leven. Waarschijnlijk is hij getrouwd dus je maakt toch geen kans...

Aan de andere kant, boeie, zeg het gewoon ;)

suuzke
6 May 2002, 20:26
Nee hij is niet getrouwd, en heeft geen kinderen.

Ik weet niet of hij een vriendin heeft?!

Kiss
Suuzke

Meer reacties graaaaaaaag

Peet_lelie
6 May 2002, 21:04
Heej Suus,

Vervelend, Gek, begrijpelijk.
Je bent een leuke meid, bent 18 jaar, en valt voor een leraar.
Kijk, dat kan nu eenmaal gebeuren, maar er zijn genoeg andere,
ook leuke jongens van jou leeftijd(dit zal je al vaak genoeg gehoord hebben, maar ik zeg t nog maar een keer)
Waar je nu voor op school zit is je toekomst, probeer daar heel erg aan te denken, dat is fucking belangrijk, over een paar jaar kijk je terug naar deze tijd en denk je zelf: ja dat was ook wel heel erg gek, dat ik op die man viel, nu is het gewoon nog ff heel erg moeilijk voor je dat is begrijpelijk, maar de toekomst is Veel belangrijker...hier moet je gewoon even doorheen gaan, doorbijten, school afmaken, Toekomst ik kan het niet genoeg zeggen...ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar heb zelf ook wel eens zulke problemen. mijn vader overleed toen ik 7 was, ik was heel erg verdrietig, maar mijn moeder ging door met leven, het was moeilijk voor ons allemaal mijn moeder ik en mijn 2 zussies, maar we hebben ons er doorheen geslagen, en nu heb ik sinds mijn 12e een nieuwe vader die ik ook echt als mijn vader zie.
heel erg gelukkig, door heb heb ik de LTS afgemaakt, ik had afleiding en hoefde niet zoveel meer te denken aan mijn vader, probeer ook zon soort afleiding te zoeken, ga stappen met vriendinnen, wordt een keer dronken, doe eens gek(niet al te gek) en zoek iets waar je je hart in kwijt kunt, dat hoeft niet perse iets van vlees en bloed te zijn, maar denk maar eens aan je zwemmen.ga je daar meer in verdiepen, wat je natuurlijk al veel doet, of zoek iets anders, en nogmaals denk vooral aan je toekomst...Het leven is soms kut, dat weet ik van mezelf, maar laat je niet gek maken door niets of niemand niet, zelfs niet door dit berichtje, zoek je eigen weg, en laat t de goede zijn...

Groeten en suc6 Peter Lelieveld ( van chatten)

bloempjuh
6 May 2002, 21:59
Originally posted by Peet_lelie
..en nu heb ik sinds mijn 12e een nieuwe vader die ik ook echt als mijn vader zie...

Even offtopic dan maar, ik kan je niet PM'en..
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit iemand als vader zal kunnen zien. Omdan mijn vader mijn vader is/was en ik dat echt niet wil ontkennen. Ik ben zijn kind en ik ben daar trots op. Heb jij dat niet?

suuzke
11 May 2002, 13:52
Hoi mensen,

Bedankt voor jullie reacties.

IK heb ook best veel mailtjes gehad en de meeste daarvan vinden dat ik het hem moet vertellen.

Ik wil dat denk ik wel, maar ik durf niet.
Bang voor zijn reactie??

Hoop op meer reacties!!

Kiss
Suuzke