PDA

Bekijk de volledige versie : mijn broertje word voorgetrokken


raxhel
6 May 2002, 16:12
hey allemaal mijn broertje word ontieglijk voor getrokken
alleen maar omdat hij de enige jongen in de familie izz. en als hij wat doet dan heeft hij dat zogenaamd niet gedaan omdat hij dat nooit zou doen!:[ :[ :[ :[ :[ :[ ik word gek ik krijg ALTIJD DE SCHULD!!



wat zouden jullie doen in dit soort situaties??

-x-:*

ikke87
6 May 2002, 16:21
ik zou er een keer met iemand uit de familie over praten
iemand die jouw vertrouwt, misschien kan deze persoon dan met de rest van de familie praten
misschien heb je een oma of een opa waar je goed mee op kunt schieten, praat dan eens met een van hen

succes

raxhel
6 May 2002, 16:23
Originally posted by ikke87
ik zou er een keer met iemand uit de familie over praten
iemand die jouw vertrouwt, misschien kan deze persoon dan met de rest van de familie praten
misschien heb je een oma of een opa waar je goed mee op kunt schieten, praat dan eens met een van hen

succes


tja dat kan ik doenmaar helpt niet weet ik zeker

smaragdje
6 May 2002, 16:25
niet geschoten is altijd mis...

Ik zou het gewoon proberen.. Werkt het niet tja dan gewoon door blijven gaan tot ze wel luisteren..

miestjen
9 May 2002, 15:23
ik zou het zeker zeggen tegen mijn ouders zij zijn de personen die (normaal gezien ) om je geven . dan moeten ze toch rekening houden met jou ook . heb je het eigenlijk al een keer tegen jeb ouders gezegd misschien weten zij niet wat jij denkt .

veel liefs ik

Ti_Mu84
9 May 2002, 17:14
hij is zeker de jongste thuis?
want de jongste is altijd het lieverdje van de ouders, en de oudste doet altijd alles fout :S

FRSH
12 May 2002, 15:16
een keer goed schoppen :D

Aristootjuh
12 May 2002, 16:52
Ik denk ook dat ut vrij 'normaal' is want bij onz gebeurde het ook wel.. Ik ben de middelste van de drie, maar toch krijg ik allez ( mede doordat ik de grootste bek heb O-) en de stijfkop ben hier )

Maar anderz zou ik ook idd met mijn ouders gaat praten, hopelijk levert dat wat op!

xearo
12 May 2002, 17:05
Originally posted by smaragdje
niet geschoten is altijd mis...

..

precies, schiet je broertje dood en je bent er vanaf:]

Coralie
14 May 2002, 21:13
Gewoon nix aan doen. Ik heb zelf ook een jonger broertje, enigste jongen in het gezin dus ook en die wordt ook weleens een beetje verwend, meer dan m'n zusje en ik, maar dat betekent heus niet dat je ouders minder van je houden hoor! :O