PDA

Bekijk de volledige versie : ik heb contact met mensen uit een ander demensie


raxhel
6 May 2002, 16:26
hey mensen



ik zie mensen uit een ander leven ik zie dus geesten enzo
ik zie ze niet altijd maar als ik huil ofzo voel ik altijd dat iemand me door mijn haren streeld ofzo....tis een hele mooie gedachte alleen als ik ´s nachts naar de wc ga ofzo en ik zie dan iemand dan iz het nog al eng......verklaar me niet voor gek please ik wil graag sirieuse reacties a.u.b.



what would you do?

-x-:*

smaragdje
6 May 2002, 16:33
ik zou er gewoon mee leren om gaan..

Ik heb namelijk regelmatig dat mijn overleden opa snachts tegen me praat en dingen komt melden.. En in december iets voor de kerstdagen kwam hij om te zeggen dat mijn oma dood gaat... in de nacht van 25 op 26 december gaat mijn oma dood..

Ik ben er mee om leren gaan omdat dit vaker gebeurt.. Niet dat er elke keer wordt vermeld dat er iemand die ik ken doodgaat. maar ook dat hij gewoom zomaar langkomt en allerlei dingen vraagt over mij en de rest van de familie.. en ik zie mijn opa dan ook gewoon..

raxhel
6 May 2002, 16:37
Originally posted by smaragdje
ik zou er gewoon mee leren om gaan..

Ik heb namelijk regelmatig dat mijn overleden opa snachts tegen me praat en dingen komt melden.. En in december iets voor de kerstdagen kwam hij om te zeggen dat mijn oma dood gaat... in de nacht van 25 op 26 december gaat mijn oma dood..

Ik ben er mee om leren gaan omdat dit vaker gebeurt.. Niet dat er elke keer wordt vermeld dat er iemand die ik ken doodgaat. maar ook dat hij gewoom zomaar langkomt en allerlei dingen vraagt over mij en de rest van de familie.. en ik zie mijn opa dan ook gewoon..


het is mooi maar toch eng ik heb dat ook heel vaak.... ik gaf m´n zelf vaak de schuld als er iemand dood ging van had ik dat maar niet ged8 ofzo.... maar ik heb geleert dat ik dat absoluut nie moest doen :*

smaragdje
6 May 2002, 16:41
moet je inderdaad ook niet doen.. En eng is het wel.. Maar na een bepaalde tijd kom je daar over heen en is het niet echt eng meer..

Nightwolf
6 May 2002, 17:00
zulke ervaringen moet je idd accepteren en mee leven....sommige kun je zelfs gebruiken om anderen te helpen....maar dan weet ik nie wat ze dan tegen je zeggen :?

Melch
6 May 2002, 22:53
En in december iets voor de kerstdagen kwam hij om te zeggen dat mijn oma dood gaat... in de nacht van 25 op 26 december gaat mijn oma dood..


Brrrrrrrrrrrrr doe ff relext...

Aristootjuh
10 May 2002, 23:33
Hmmmm, weten jullie wel dat ik vroeger zooooo graag geesten wou zien?? Ik geloof erin, en soms smeek ik ze gewoon tevoorschijn te komen!! Gewoon, zodat ik weet dattik nie gek ben! Stupid, I know...

Melch
11 May 2002, 13:26
Very stupid, we know ;)

Fade of Light
11 May 2002, 16:26
hmm in het andere topic stond dat je vroeger verkracht was....Daar krijg je natuurlijk een psychische klap van.
Het lijkt erop (iig het zou kunnen! ben geen psycholoog/chiater) dat je een persoon zoekt om je uit nare situaties te halen. Iemand tegen wie je jouw verhaal kunt vertellen, zonder hte te vertellen. Oftewel, je 'verzint' een geest, die weet precies wat er in jouw omgaat en helpt je door moeilijke tijden. Dit kan komen door een psychische klap die ik in het begin noemde.

Maargoed, daarvoor moet je bij een psycholoog zijn...

Aristootjuh
12 May 2002, 16:35
Originally posted by Melch
Very stupid, we know ;)

en bedankt hoor ...:)

Melch
14 May 2002, 14:13
en bedankt hoor ...

Graag gedaan ;)

Miss_Sweetgirl
15 May 2002, 17:49
ik heb wel es een vootgevoel, zo had ik ook dat ik tegen m'n ouders zei dat we weer es langs m'n oma moesten gaan en paar dagen later werd ze heel ziek een week later was ze dood

Miss_Sweetgirl
15 May 2002, 17:50
Originally posted by Miss_Sweetgirl
ik heb wel es een voorgevoel, zo had ik ook dat ik tegen m'n ouders zei dat we weer es langs m'n oma moesten gaan en paar dagen later werd ze heel ziek een week later was ze dood

Bebsy
15 May 2002, 18:15
ik begrijp dat het eng is..:( ik wil niet echt in jou schoenen staan

Aristootjuh
15 May 2002, 20:12
Jah, dat had mijn vriendin duz ook! Zij ( als klein kotertjuh ) was gek op der oma en ze vertelde me dat ze ook een raar voorgevoel had op de sterfdag van der oma, wat duz bleek te kloppen... Op de begravenis begon ze opeenz een onbekend ( voor haar dan ) liedje te neuriën wat over de hemel enzo ging...
Ze kan hetzelf nie eenz verklaren.

Het enge is dat ze precies hetzelfde bij haar favo oom had..

linkingirl
16 May 2002, 11:56
heej raxhel, wat maak jij allemaal wel niet mee zeg, zou het misschien kunnen dat je alles verzint??? en aandacht nodig hebt??? vang deze replay niet op als een HAATbericht of wat dan ook, ik vind 't gewoon errrruuuggg zielig......

mij

slapertje
18 May 2002, 20:40
Originally posted by Miss_Sweetgirl


ik ook niet

spacey
19 May 2002, 18:53
Originally posted by linkingirl
heej raxhel, wat maak jij allemaal wel niet mee zeg, zou het misschien kunnen dat je alles verzint??? en aandacht nodig hebt??? vang deze replay niet op als een HAATbericht of wat dan ook, ik vind 't gewoon errrruuuggg zielig......

mij

Ik wil hier ff op reageren.... Ik heb zelf ook veel meegemaakt.
En ik zie ook indd vage persoontjes(geest) als ik me rot voel of verdriet heb. En t is geen verzinsel... maar voor mensen die t niet meegemaakt hebben is t heel on geloofbaar. Dus ga je niet gek voelen meisje......... zoiets is speciaal... zie t maar als n beschermertje iemand die je troost... dan voel je je eigen er wat lekkerder bij.... als je nog vragen heb mag je me meelen.. succes

Sans
19 May 2002, 22:18
Originally posted by linkingirl
heej raxhel, wat maak jij allemaal wel niet mee zeg, zou het misschien kunnen dat je alles verzint??? en aandacht nodig hebt??? vang deze replay niet op als een HAATbericht of wat dan ook, ik vind 't gewoon errrruuuggg zielig......

mij

raxhel
24 May 2002, 16:41
Originally posted by linkingirl
heej raxhel, wat maak jij allemaal wel niet mee zeg, zou het misschien kunnen dat je alles verzint??? en aandacht nodig hebt??? vang deze replay niet op als een HAATbericht of wat dan ook, ik vind 't gewoon errrruuuggg zielig......

mij


lieverd ik ben niet triest hoor ik ga toch niet alles verzinnen al helemaal niet over dit soort onderwerpen.die ikheb meegemaaky

saliha
27 June 2002, 16:46
Originally posted by raxhel



lieverd ik ben niet triest hoor ik ga toch niet alles verzinnen al helemaal niet over dit soort onderwerpen.die ikheb meegemaaky


Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik heb precies hetzelfde en hierboven zei iemand dat het in het begin eng is maar daarna niet meer. Nou diegene heeft het toch echt mis, ik heb het namelijk al vanaf de dag dat ik een kleuter was en ik heb het nog steeds en het word steeds enger.
En ik vind het ook steeds erger, in het begin zat ik er niet mee maar nu wel want ik ben nota bene gewoon bang in mijn eigen huis! Waar is het dan wel veilig?
Eerst hoorde ik ze alleen maar nou zie ik ze ook af en toe.
En dat is echt niet leuk.
Net zoals wat je zelf noemde, je zei dat je het eng vond om naar de wc te gaan in de nacht. Ik ga NOOIT naar de wc in de nacht. (En nu moeten jullie niet denken dat ik dan in me broek pis want dat doe ik niet!)
Ik ga altijd voordat ik ga slapen en anders hou ik het gewoon op.
Ik wens je veel sterkte want ik weet dat je dat wel nodig zult hebben. :(

Cheryl
27 June 2002, 18:32
doet me denken aan de film "the sixt sense"
nie lullig bedoeld ofzo, lijkt mezelf ook eng en nouwja....miskien dat je t gewoon moe accepteren, en dat het dan minder word ofzo, net als met dat jochie in die film.

bAnAnAqUeEn
27 June 2002, 22:43
Originally posted by raxhel
hey mensen



ik zie mensen uit een ander leven ik zie dus geesten enzo
ik zie ze niet altijd maar als ik huil ofzo voel ik altijd dat iemand me door mijn haren streeld ofzo....tis een hele mooie gedachte alleen als ik ´s nachts naar de wc ga ofzo en ik zie dan iemand dan iz het nog al eng......verklaar me niet voor gek please ik wil graag sirieuse reacties a.u.b.



what would you do?

-x-:*

achter mijn toekomst vragen!!! ;)

AngelHeart
15 July 2002, 12:57
Hoi,

Er is meer tussen hemel en aarde, maar heel veel mensen 'willen' het niet zien en daarom verklaren deze mensen andere mensen, die wel onverklaarbare situaties meemaken of meegemaakt hebben, voor gek.

Het is niet vreemd natuurlijk, want het geeft je een vreemd en eng gevoel misschien als je het ervaart. Sta er dan eens bewust bij stil bij deze ervaring en dan ga je misschien anders staan in je 'normale' leventje ;)

Liefs,

Love_Nienke
15 July 2002, 19:44
ik zie soms ook dingen aardappel zakken door de lucht vliegen enzo strontvliegen trouwens ook whhahaa

Plankje
15 July 2002, 20:12
ik sluit m omdat dit een ouwe topic is