PDA

Bekijk de volledige versie : iedereen heeft altijd wel wat te zeiken over me


raxhel
6 May 2002, 16:29
hey iedereen heeft wel iets te zeggen over me
ik word er scheid ziek van laat me nou mīn zelf zijn en maak me niet kapot!! zodat ikw eer mijn polsen open snij!:( :( :( :( :( :(




-x-:*

Fallen_Engeltje
6 May 2002, 16:32
Meisje doe is rustig, je gaat meteen over op het ergst, ik weet wat het is om konstant maar gezeik aan je kop te hebben, ik had het op een geven moment ook niet meer, maar dat gaat vanzelf over hoor!!!!

raxhel
6 May 2002, 16:35
Originally posted by Fallen_Engeltje
Meisje doe is rustig, je gaat meteen over op het ergst, ik weet wat het is om konstant maar gezeik aan je kop te hebben, ik had het op een geven moment ook niet meer, maar dat gaat vanzelf over hoor!!!!


ik hoop maar dat ut waar is wat je zegt

Fallen_Engeltje
6 May 2002, 16:40
Je zit er wel ff helemaal door heen he?

raxhel
6 May 2002, 16:41
Originally posted by Fallen_Engeltje
Je zit er wel ff helemaal door heen he?

mīn ouders zeggen steeds had ik je maar niet gemaakt stom kind enzo ik ben hartsikke onzeker....

Fallen_Engeltje
6 May 2002, 16:45
Dat doet pijn dat snap ik, mijn ouders gaven mij ook altijd het gevoel dat mijn broer veel beter was, maar dat is nu een stuk meer verbeterd, mijn broer is nu ook alleen maar in het weekend thuis en over een paar weken gaat ie voor 4 1/2 maand naar amerika, dus maar ach je moet maar zo denken, het gaat wel over hoor. En dat onzekere praat er met mensen over zoals je nu doet dat is heel goed!:)