PDA

Bekijk de volledige versie : wie nog meer?


mirre
9 May 2002, 18:43
misschien een beetje persoonlijke vraag, maar wie hier is er nog meer iets van verkracht/ sexueel misbruikt of aangerand? en hoe was dat/ hoe hebbe jullie dat verwerkt/ hoe denken jullie nu terug op die tijd?:?

liesjuhh
9 May 2002, 21:10
hey meissie....
mij beste vriendin (15 jaar) is eerst missbruikt en daarna verkracht! door een jonge uit haar eigenklas....ik hoorde da pas later van haar...ze is door hem blijve zitte en heeft het erg moeilijk gehad...haar ouders weten eht nie....en ze heeft nooit een klacht ingedient....ma lieve meid ik zweer eht als het bij jou is gebeurd of ooit nog gebeurt....geef asjeblieft die gene aan ook al zegt die dat die jou dan wa aan doet!! als hij aan is gegeven door jou doet hij jou egt niks....der zullen denk ik heeeeeeeel veel mensen achter je staan!!!

ik had er ook moeilijk mee da mijn lieve vriendin verkracht en missbruikt is....het is moeilijk te begrijpen en dan nog wel door de vriend van een vriendin van haar...en hij zat bij haar in de klas...egt nie begrijpelijk...

ma goed meld die gene egt aan bij de politie als het is gebeurt bij wie dan ook...is egt mijn raad voor iedereen anders maakt die je leven alleen nog ma kapoter!!

liefs liesjuh

sweety_pauwtjuhh
9 May 2002, 21:18
verkracht, nog niet verwerkt en dat zal me ook niet lukken, als ik dr aan denk dan voel ik me weer een paar dagen zwaar klote maar goed je moet dr mee leven (ook al is dat moeilijk en wil ik dat nog steeds niet) ...

Cinny
9 May 2002, 22:07
Ik heb ff ingelogd op mn andere naam, want ik ga dit niet vertellen terwijl er misschien mensen zijn die mij kennen!

Ik ben toen ik klein was een jaar of zeven weet het niet meer precies misbruikt door mijn eigen broer, ik heb dat lang niet van me af kunnen zetten maar nu heb ik me er bij neer gelegd en et stomme is is dat ik nog verschikkelijk goed met em kan op schieten want hij is daarvoor zelf verkracht, ik heb m er gewoon op een gegven moment bij neer gelegd!

ventieldopje
13 June 2002, 20:17
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
verkracht, nog niet verwerkt en dat zal me ook niet lukken, als ik dr aan denk dan voel ik me weer een paar dagen zwaar klote maar goed je moet dr mee leven (ook al is dat moeilijk en wil ik dat nog steeds niet) ...

ej
je moet het wel verwerken
ga desnoods met een vriend(in) praten
als jij het je niet een plek geeft, blijf je er mee zitten
en later als je ouder ben wete je niet wat de gevolgen daar van zijn
geloof me ik heb het ook meegemaakten als je het nu niet een plek geeft, zit je er later echt mee

succes!!

lieve colafles
14 June 2002, 12:05
Originally posted by liesjuhh
hey meissie....
mij beste vriendin (15 jaar) is eerst missbruikt en daarna verkracht! door een jonge uit haar eigenklas....ik hoorde da pas later van haar...ze is door hem blijve zitte en heeft het erg moeilijk gehad...haar ouders weten eht nie....en ze heeft nooit een klacht ingedient....ma lieve meid ik zweer eht als het bij jou is gebeurd of ooit nog gebeurt....geef asjeblieft die gene aan ook al zegt die dat die jou dan wa aan doet!! als hij aan is gegeven door jou doet hij jou egt niks....der zullen denk ik heeeeeeeel veel mensen achter je staan!!!



liefs liesjuh

zoiets had ik ook...

Bebsy
14 June 2002, 14:22
eigelijk wil ik er liever nooit meer over praten.. ik heb geen klacht in gediend want de politie doet er toch niks tegen alleen als je erbij vermoord word.. sorry zo denk ik nou eenmaal over de politie.. en wat had hij dan gekregen een paar maanden.? daar heb ik toch niks aan.. hij leert het echt niet af hoor.. ik heb wel naar dat ie het voor de 2de keer bij me probeerde (aanranding dus) het bij me op school gezegd, en ze hebben hem eraf getrapt. hij heeft me daarnaar nog een half jaar lastig gevallen (gestalkt heet het dacht ik) en toen ik het eindelijk tegen me beste vriendin vertelde. en zij uiteraad boos werd op hem is ie nooit meer in me buurt geweest.. mischien heeft me vriendin wel gedreigd maar dat weet ik echt niet.. maar ik ben wel blij dat ik hij er nooit meer achter me aan komt.. ik was daarnaar ook steeds bang als ik hem perongeluk in de stad ofzo tegenkwam.. hij heeft wel een keer samen nog met ze broer me bedreigd via de telefoon en dat was gelukkig de laatste keer dat ik hem heb gesproken.. en dat is ongeveer ander half jaar geleden.. ik zie hem nog weleens maar hij durft niks tegen me te zeggen of anders heeft die me vriend achter zich aan..
die weet het inmiddels ook al uiteraad.. en me beste vriendin en verder niemand die weten hoe het is gebeurd en hoe ik me voelde enzo.. en ohw ja nu jullie ook..


maar ik het in tussen tijd geaccepteerd.. ik ben verder gegaan met leven... en het voelt heerlijk...

ik wou even de meisjes sterkte wensen die het er moeilijk mee hebben.. ik begrijp jullie heel goed..
:'(

Bebsy
14 June 2002, 14:24
......

devilboy
15 June 2002, 16:30
de beste vriendin van een meisje dat ik ken werd ook verkracht.
ze heeft er lang mee rondgelopen voor ze het zei tegen iemand.
ze heeft dit schooljaar ook niet afgemaakt wegens psychische problemen.ze gaat nu naar een psychiator maar dat helpt niet echt.de enige steun waar ze iets aan heeft is aan haar beste vriendin.die praat soms uren aan een stuk met haar en het gaat nu al wat beter met dat meisje.
ze heeft eindelijk (na 3jaar) heel het verhaal kunnen vertellen.

ik wil gewoon zeggen:wacht niet om hulp te zoeken.zeg het tegen je beste vriendin, ouders om het even wie.
maar zoek hulp, alles komt uiteindelijk wel goed, hoe lang het ook zal duren

Melch
15 June 2002, 19:12
Eej shit weet je!

Wanneer ik zou weten wie een vriendin of vriend (kan ook!) verkracht heeft, of aangerand, dan zoek ik die persoon op, en blijf ik net zo lang slaan tot die persoon niet meer opstaat! EN IK LUL NIET! En wanneer iemand aan mijn vriendin of familie komt, maak ik ze dood, ik lul niet, ik zweer het op alles wat me lief is... En ik weet, dat het me nog zou lukken ook, ik weet het zeker, ik weet het zeker...........

rmd
21 June 2002, 08:12
Originally posted by Melch
Eej shit weet je!

Wanneer ik zou weten wie een vriendin of vriend (kan ook!) verkracht heeft, of aangerand, dan zoek ik die persoon op, en blijf ik net zo lang slaan tot die persoon niet meer opstaat! EN IK LUL NIET! En wanneer iemand aan mijn vriendin of familie komt, maak ik ze dood, ik lul niet, ik zweer het op alles wat me lief is... En ik weet, dat het me nog zou lukken ook, ik weet het zeker, ik weet het zeker...........

Ik ben het mee eens ik zou het ook doen voor zo iets wil ik wel gerust in het gevangenis zitten

Plankje
21 June 2002, 11:18
move --> sexualiteit

klootzak
24 June 2002, 22:56
Originally posted by Melch
Eej shit weet je!

Wanneer ik zou weten wie een vriendin of vriend (kan ook!) verkracht heeft, of aangerand, dan zoek ik die persoon op, en blijf ik net zo lang slaan tot die persoon niet meer opstaat! EN IK LUL NIET! En wanneer iemand aan mijn vriendin of familie komt, maak ik ze dood, ik lul niet, ik zweer het op alles wat me lief is... En ik weet, dat het me nog zou lukken ook, ik weet het zeker, ik weet het zeker...........

Je lult niet, je ijlt wel.

eclipse
25 June 2002, 10:45
Originally posted by Melch
Eej shit weet je!

Wanneer ik zou weten wie een vriendin of vriend (kan ook!) verkracht heeft, of aangerand, dan zoek ik die persoon op, en blijf ik net zo lang slaan tot die persoon niet meer opstaat! EN IK LUL NIET! En wanneer iemand aan mijn vriendin of familie komt, maak ik ze dood, ik lul niet, ik zweer het op alles wat me lief is... En ik weet, dat het me nog zou lukken ook, ik weet het zeker, ik weet het zeker...........

Als iemand mijn zus ofzo verkracht dan sloop ik um klaar

Mr.Master
25 June 2002, 19:44
idd Melch. Als iemand aan een van de meiden komt waar ik mee omga, dan mep ik hem op zijn minst voor de rest van zijn leven in een rolstoel. Mocht hij aan mijn toekomstige vriendin komen dan is hij dood

LifeSucks
26 June 2002, 10:04
daarom altijd tege je ouders ook zegge want bij mijn nichtje was het ook gebeurd en die had het tege haar vader gezegd.

en voor de aanklacht heeft men oom em eerst lens geslage :+

The Phit
26 June 2002, 10:32
Originally posted by Mr.Master
idd Melch. Als iemand aan een van de meiden komt waar ik mee omga, dan mep ik hem op zijn minst voor de rest van zijn leven in een rolstoel. Mocht hij aan mijn toekomstige vriendin komen dan is hij dood

hehehe, zo denk ik er ook wel over.:]

Maar als ik deze topic doorlees lijkt het er wel op of heel nederland weleens sexueel is misbruikt.:{

Little Angel
26 June 2002, 13:14
Nou, er zijn meer mensen sexueel misbruikt dan de meeste mensen denken. Ik denk echt dat iets van 1 op de 5/6/7 mensen sexueel is misbruikt. Maar omdat die mensen er hun hele leven een trauma aan over houden(sommige dan, duurt in ieder geval lang voordat je eroverheen bent) praten ze er bijna nooit over en het liefst denken ze er niet eens over, zou ik ook niet willen. Daarom weten mensen dat niet en denken ze gewoon dat er niks aan de hand is.

Maar echt serieus, er worden veel meer mensen sexueel misbruikt dan je denkt.......dan iedereen denkt.......

Echt heel triest is dit, wat denken die mensen eigenlijk ook zelf als ze zo'n meisje/jongen gaan verkrachten. Wat voor zieke gedachtengang moet je hebben om dat bij iemand aan te doen?
Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen doen......:[

Melch
26 June 2002, 15:21
Maar als ik deze topic doorlees lijkt het er wel op of heel nederland weleens sexueel is misbruikt.

Nah lijkt me niet... Ik denkt dat minimaal de helft het zowiezo niet durft te vertellen, en dat er ook plp zijn die een keer aan hun tiet zijn geraakt en meteen trauma's voor het leven hebben...

Maar er zijn ook echt serieuse problemen hierdoor, for real...