PDA

Bekijk de volledige versie : Racisme??


patrick
13 May 2002, 21:59
Ik word echt strontziek van deze samenleveing en maatschappij, allemaal met dat gezeik over dat racisme en die buitenlanders enzo. Ze zijn het toch gvd ook, jullie moeten eens allemaal wakker worden wat er gebeurd. Ik hoef ze maar aan te kijken en je heb al bonje. Sommige wonen al een paar jaar in Nederland en spreken nog geen fatsoenlijk woord Nederlands, nou oprotten dan, dan hoor je hier niet. Je leest dagelijks kei harde feiten over crimineel gedrag dat word gepleegd door buitenlanders, imigranten of hoe je zo ook noemt. En als je dat zegt, dan ben je een racist!!! Echt een onzin, iemand zoals Pim heeft de bevolking en de politiek gewoon wakker gemaakt. Waarom denk je dat ie zowie voor zijn dood al veel zetels kreeg. Hij zij wat veel mensen dachten. Ik word er echt allemaal ziek van, en dat er dan ook nog mensen zijn die hun verdedigen. Ik zeg niet dat het ze allemaal zijn, maar een groot gedeelte wel en die verpesten het voor de rest! En dan krijg ik natuurlijk weer te horen dat ik een racist ben. Maar wat wat ik hier heb getypt zijn gewoon kei harde feiten!!

WAKKER WORDEN!!!
:[ :[

DarkAngel
13 May 2002, 22:06
Originally posted by patrick
En dan krijg ik natuurlijk weer te horen dat ik een racist ben.


Ben je ook

dit is niet gemeend, zo wat duidelijker??

patrick
13 May 2002, 22:10
En zeg dan ook waarom, jullie zijn veels te naief

DarkAngel
13 May 2002, 22:16
Originally posted by patrick
Zeg dan ook waarom, en onderbouw dat.
Jullie zijn ook altijd gelijk op je teentjes getrapt he

Nee hoor ik vond dat je erom vroeg!
ik ben zelf ook buitenlands, ik spreek gewoon Nederlands, ben nog nooit in aanraking geweest met de politie alleen om aangifte te doen dan!
Vind je het dan gek dat ik snel op mijn teentjes ben getrapt als het om dit onderwerp gaat!

BlueWolf
13 May 2002, 22:18
Ik ben er eens mee dat de 'buitenlanders' veel problemen met zich mee brengen, en dat is geen racisme maar een feit.

Ze zouden zich beter gewoon onder de bevolking mengen en leven zoals elke andere nederlander/belg maar neen, ze gaan zich groeperen.

En als je eens iets tegen ze durft te zeggen dan ben je al meteen racist, alhoewel je net hetzelfde zou gezegd hebben tegen een nederlander of whatever.

Er zijn natuurlijk goede en slechte ..

BlueWolf
13 May 2002, 22:21
Originally posted by DarkAngel



ik spreek gewoon Nederlands, ben nog nooit in aanraking geweest met de politie alleen om aangifte te doen dan!
Originally posted by patrick
Sommige wonen al een paar jaar in Nederland en spreken nog geen fatsoenlijk woord Nederlands, nou oprotten dan, dan hoor je hier niet.Originally posted by DarkAngel


Je bent ook een racistOriginally posted by Blue Wölf
En als je eens iets tegen ze durft te zeggen dan ben je al meteen racist, alhoewel je net hetzelfde zou gezegd hebben tegen een nederlander of whatever.


Hij had het niet tegen jou, er zijn meerdere 'soorten' buitenlanders .. en zoals ik al zei .. je zegt 1 woord en ze zeggen al dat je racist bent ... :p

DarkAngel
13 May 2002, 22:22
Originally posted by Blue Wölf
Ik ben er eens mee dat de 'buitenlanders' veel problemen met zich mee brengen, en dat is geen racisme maar een feit.

Ze zouden zich beter gewoon onder de bevolking mengen en leven zoals elke andere nederlander/belg maar neen, ze gaan zich groeperen.

En als je eens iets tegen ze durft te zeggen dan ben je al meteen racist, alhoewel je net hetzelfde zou gezegd hebben tegen een nederlander of whatever.

Er zijn natuurlijk goede en slechte ..

Kijk zoals jij het zegt dan vind ik je geen racist, maar bij die patrick heb ik het idee dat die alle buitenlanders bedoeld en dat kan ik niet hebben!

Maar ik zou denk ik liever willen dat het er soms even bij gezet wordt dat ze niet allemaal zo zijn, want daar kan ik echt niet tegen ik voel me dan gelijk aangevallen......

Dus ik weet niet waarom maar heb de behoeft om even sorrie te zeggen.
Dus.... sorrie

DarkAngel
13 May 2002, 22:24
Originally posted by patrick
En zeg dan ook waarom, dit is mijn mening maar ik denk echt dat de samenleving kapot gaat aan mensen zoals jou (niet persoonlijk) Jullie zijn veels te naief

Zeg dan niet aan jou als het niet persoonlijk is bedoeld :[

DarkAngel
13 May 2002, 22:29
zeg gelijk ook ff welke buitenlanders je bedoeld! Dan weet ik iniedergeval of je ook mij bedoeld

patrick
13 May 2002, 22:30
Maar ik heb ook in mijn tekst gezegd dat dat niet voor allemaal geld. Maar het was echt niet persoonlijk bedoeld.

DarkAngel
13 May 2002, 22:36
:[ :[ :[ :[

DarkAngel
13 May 2002, 22:59
Originally posted by patrick
En zeg dan ook waarom, jullie zijn veels te naief

Waarom ben ik nou weer naief????
En post gewoon een nieuw bericht ofzo! En edit niet telkens 1 en het zelfde bericht!!!

zeg dan ook niet jullie je weet nog geen eens uit welk land ik oorspronkelijk kom

Kampie
13 May 2002, 23:14
Originally posted by patrick
WAKKER WORDEN!!!
:O

Fallen_Engeltje
14 May 2002, 15:53
Nou darkangel je hebt voor een gedeelte ook geleijk, want niet alle buitelanders, of ja allochtonden, zijn vervelend en agressief, maar de gene die het zijn verpestte het voor de andere; normaal gedragende nederlands sprekende allochtonen.
Want ik ben zelf een keer een bloedneus geslagen aleen omdat ik zei tege een marokaas mens (even oud als mij he) dat ze rustig moest doen, omdat ze ruzie aan et schoppe was, en dan mijn broer die is in elkaar geeslagen 4 jaar gelden door een paar turken, en mijn broer is absoluut geen ruziemaker! En die allochtonen verpestten het gewoon voor de andere, maar het is ook zo dat we meteen racist worden genoemd, zelfs als ik dit bijw.v.spreken bij nederland 2 zeg of wat dan ook ben ik al een racist!

DarkAngel
14 May 2002, 18:40
Originally posted by Fallen_Engeltje
Nou darkangel je hebt voor een gedeelte ook geleijk, want niet alle buitelanders, of ja allochtonden, zijn vervelend en agressief, maar de gene die het zijn verpestte het voor de andere; normaal gedragende nederlands sprekende allochtonen.
Want ik ben zelf een keer een bloedneus geslagen aleen omdat ik zei tege een marokaas mens (even oud als mij he) dat ze rustig moest doen, omdat ze ruzie aan et schoppe was, en dan mijn broer die is in elkaar geeslagen 4 jaar gelden door een paar turken, en mijn broer is absoluut geen ruziemaker! En die allochtonen verpestten het gewoon voor de andere, maar het is ook zo dat we meteen racist worden genoemd, zelfs als ik dit bijw.v.spreken bij nederland 2 zeg of wat dan ook ben ik al een racist!
Ik vind jou dus geen racist, dat komt omdat jij DUIDELIJK zegt dat niet alle alochtonen slecht zijn.

Maar mensen zijn vaak stomverbaasd als ze te horen krijgen dat ik buitenlands ben, je ziet het niet aan me ik ben ook niet turks of marokaans. Ik ben gewoon nederlands opgevoed en mijn vader ook. Maar oorspronkelijk ben ik niet nederlands. Toch maak ik me boos als er niet duidelijk vermeld wordt dat ze niet allemaal zo zijn, als je dat erin zet vind ik je geen racist.

Maar je moet je wel indenken dat nederlanders ook erg kunnen zijn.

The6thgate
14 May 2002, 20:08
Originally posted by DarkAngel

Ik vind jou dus geen racist, dat komt omdat jij DUIDELIJK zegt dat niet alle alochtonen slecht zijn.

Maar mensen zijn vaak stomverbaasd als ze te horen krijgen dat ik buitenlands ben, je ziet het niet aan me ik ben ook niet turks of marokaans. Ik ben gewoon nederlands opgevoed en mijn vader ook. Maar oorspronkelijk ben ik niet nederlands. Toch maak ik me boos als er niet duidelijk vermeld wordt dat ze niet allemaal zo zijn, als je dat erin zet vind ik je geen racist.

Maar je moet je wel indenken dat nederlanders ook erg kunnen zijn.
yup, I totally agree.
Is gewoon een bepaalde groep dat altijd negatief 'in the picture' komt, en die verpesten t dan voor de rest. Soms heb ik ook zoiets van, gooi die probleemgasten het land uit of doe er tenminste wat aan. Hoewel er niet veel aan te doen valt denk k:{

Bebsy
16 May 2002, 12:52
Originally posted by patrick
Ik word echt strontziek van deze samenleveing en maatschappij, allemaal met dat gezeik over dat racisme en die buitenlanders enzo. Ze zijn het toch gvd ook, jullie moeten eens allemaal wakker worden wat er gebeurd. Ik hoef ze maar aan te kijken en je heb al bonje. Sommige wonen al een paar jaar in Nederland en spreken nog geen fatsoenlijk woord Nederlands, nou oprotten dan, dan hoor je hier niet. Je leest dagelijks kei harde feiten over crimineel gedrag dat word gepleegd door buitenlanders, imigranten of hoe je zo ook noemt. En als je dat zegt, dan ben je een racist!!! Echt een onzin, iemand zoals Pim heeft de bevolking en de politiek gewoon wakker gemaakt. Waarom denk je dat ie zowie voor zijn dood al veel zetels kreeg. Hij zij wat veel mensen dachten. Ik word er echt allemaal ziek van, en dat er dan ook nog mensen zijn die hun verdedigen. Ik zeg niet dat het ze allemaal zijn, maar een groot gedeelte wel en die verpesten het voor de rest! En dan krijg ik natuurlijk weer te horen dat ik een racist ben. Maar wat wat ik hier heb getypt zijn gewoon kei harde feiten!!

WAKKER WORDEN!!!
:[ :[

ben al wakker. en je hebt GROOT GELIJK KEREL.. en als mensen gaan zeggen blanken doen ook dingen.. dat is inderdaad ook zo maar die gaan meestal allemaal met iligalen om of niet soms.?

Bebsy
16 May 2002, 12:53
Originally posted by DarkAngel


Ben je ook

dit is niet gemeend, zo wat duidelijker??

is ie niet..

Bebsy
16 May 2002, 12:55
Originally posted by DarkAngel


Nee hoor ik vond dat je erom vroeg!
ik ben zelf ook buitenlands, ik spreek gewoon Nederlands, ben nog nooit in aanraking geweest met de politie alleen om aangifte te doen dan!
Vind je het dan gek dat ik snel op mijn teentjes ben getrapt als het om dit onderwerp gaat! lieve meid mensen zijn er alleen om getrapt als het waar is ok.? volgens mij weten sommige mensen niet eens echt wat een racist is

Bebsy
16 May 2002, 12:57
Originally posted by DarkAngel


Kijk zoals jij het zegt dan vind ik je geen racist, maar bij die patrick heb ik het idee dat die alle buitenlanders bedoeld en dat kan ik niet hebben!

Maar ik zou denk ik liever willen dat het er soms even bij gezet wordt dat ze niet allemaal zo zijn, want daar kan ik echt niet tegen ik voel me dan gelijk aangevallen......

Dus ik weet niet waarom maar heb de behoeft om even sorrie te zeggen.
Dus.... sorrie je moet niet aangevallen worden door iemand die je amper kent wat boeit jou zijn mening nou je moet gewoon denken schijt eraan.. ok.? sorry hoor maar het is wel zo

Bebsy
16 May 2002, 13:00
Originally posted by DarkAngel


Waarom ben ik nou weer naief????
En post gewoon een nieuw bericht ofzo! En edit niet telkens 1 en het zelfde bericht!!!

zeg dan ook niet jullie je weet nog geen eens uit welk land ik oorspronkelijk kom


ieder persoon wat in een ander land word geboren in een buitenlander.. niet alle zijn slecht maar sommige wel.. en dat een paar nederlanders zat en omdat we dat vinden hoefen we niet meteen een racisten te zijn..


dit wou ik even zeggen

Bebsy
16 May 2002, 13:02
Originally posted by DarkAngel

Ik vind jou dus geen racist, dat komt omdat jij DUIDELIJK zegt dat niet alle alochtonen slecht zijn.

Maar mensen zijn vaak stomverbaasd als ze te horen krijgen dat ik buitenlands ben, je ziet het niet aan me ik ben ook niet turks of marokaans. Ik ben gewoon nederlands opgevoed en mijn vader ook. Maar oorspronkelijk ben ik niet nederlands. Toch maak ik me boos als er niet duidelijk vermeld wordt dat ze niet allemaal zo zijn, als je dat erin zet vind ik je geen racist.

Maar je moet je wel indenken dat nederlanders ook erg kunnen zijn. ja maar die nederlanders gaan altijd met marokanen om en ik zeg natuurlijk niet allemaal voor dat ik aangevallen word. ;)

Sans
16 May 2002, 19:14
criminele/misdragende enz enz. allochtonen = als DAT er niet is IS er ook GEEN racisme.....

Bebsy
18 May 2002, 16:13
Originally posted by Sans
criminele/misdragende enz enz. allochtonen = als DAT er niet is IS er ook GEEN racisme..... racisme is niet alleen tegen allochtonen ook tegen homo,s enzo noem maar op

Sans
19 May 2002, 22:00
Originally posted by Bebsy
racisme is niet alleen tegen allochtonen ook tegen homo,s enzo noem maar op idd maar we hebben het nu over allochtone nederlanders dus daarom zegk da8{