PDA

Bekijk de volledige versie : DRINGEND hulp gevraagd..het gaat om het boek:vetraging van tim krabbe


NolBrouwer
14 May 2002, 20:43
hoi

Ik moet morgen een verslag inleveren alleen nu moet ik (wat ik niet wist) ook nog een stukje herschrijven van ongeveer een half kantje.Maar nu heb ik het boek al weer weggebr8 dus weet ik alles nietr meer precies dus als iemand het boek heeft kan die dan alsjeblieft even(bv het eind van dat boek)herschrijven met een eigen verhaal van ongeveer: 0,5 kantje..??

enorm bedankt!!,
Robbert

Irene!!!!
14 May 2002, 23:04
kun je nie naar de bibliotheek gaan dan? :?
ik heb namelijk nog nooit van dat boek gehoord.. :)

Ar-Tuur
20 May 2002, 17:06
Tss lekker makkelijk, iemand anders een half kantje vol laten schrijven. Denk niet dat je iemand zo gek krijgt dat voor je te doen hier... ik zou zeggen zoek zelf even een samenvatting of recensie oid, dan herinner je het wel weer. :{

Ti_Mu84
20 May 2002, 20:01
Originally posted by NolBrouwer
hoi

Ik moet morgen een verslag inleveren alleen nu moet ik (wat ik niet wist) ook nog een stukje herschrijven van ongeveer een half kantje.Maar nu heb ik het boek al weer weggebr8 dus weet ik alles nietr meer precies dus als iemand het boek heeft kan die dan alsjeblieft even(bv het eind van dat boek)herschrijven met een eigen verhaal van ongeveer: 0,5 kantje..??

enorm bedankt!!,
Robbert

gloeiende gloeiende!
maarreh ikken ut boek niet... kijk ff op i-net rond... je vind vanzelf wel wat dat je "geheugen opfrist"

Miss_Sweetgirl
21 May 2002, 15:11
Originally posted by Arthur
Tss lekker makkelijk, iemand anders een half kantje vol laten schrijven. Denk niet dat je iemand zo gek krijgt dat voor je te doen hier... ik zou zeggen zoek zelf even een samenvatting of recensie oid, dan herinner je het wel weer. :{

idd:[