PDA

Bekijk de volledige versie : Favo Standje


Smarthezz
18 May 2002, 11:41
Hmmm gewoon normaal gaat altijd het fijnst (o: Maar ja, altijd hetzelfde is ook nix aan, daar is de variatie goed voor.

Doggystyle is wel leuk, het kan alleen pijn doen bij het meisjuh. Als je een flinke paal hebt botstie namelijk met een bepaalde hoek tegen de vaginawand en da gaat pijn doen..

Trouwens, imo is 69 geen reet aan (wat die eerste gast zei). Je bent teveel met de ander bezig om te kunnen genieten van wat de ander bij jou doet.. Da vink persoonlijk mindur...

Nou ja goed, voor de rest zal ik me smoel wel weer houwe, anders wordt het te lang (o:

Smarthezz
18 May 2002, 11:43
Teeeeeeeeering! Wat een kutforum. Die New Thread button moet optyfen naar de Topic Page. Nou ja, perongeluk op de verkeerde button geklikt dus. My bad...

[Dus toch niet zo'n Smartass :P]

Lizzy
18 May 2002, 12:40
heey

dat standje is goor!:x

Plankje
18 May 2002, 13:52
Originally posted by Smarthezz
Teeeeeeeeering! Wat een kutforum. Die New Thread button moet optyfen naar de Topic Page. Nou ja, perongeluk op de verkeerde button geklikt dus. My bad...

[Dus toch niet zo'n Smartass :P]
pff wat zielig dat je de schuld dat je een bril nodig hebt afschuift op t forum...

Miss_Ironic
18 May 2002, 21:33
ik weet niet of jullie m kennen, maar ik kreeg van een goeie vriend van me het favo standje van een sterrebeeldleeuw toegemaild, en me sterrebeeld is dus ook leeuw, ik heb het uitgeprobeert met me toemalige vriend en het is meteen ook mij favoriete standje geworden..namelijk Moulin Rouge...is het proberen waard...

eli
19 May 2002, 09:34
Originally posted by Miss_Ironic
ik weet niet of jullie m kennen, maar ik kreeg van een goeie vriend van me het favo standje van een sterrebeeldleeuw toegemaild, en me sterrebeeld is dus ook leeuw, ik heb het uitgeprobeert met me toemalige vriend en het is meteen ook mij favoriete standje geworden..namelijk Moulin Rouge...is het proberen waard...

hoe gaat da nu weer? :? :? |:( |:(

Smarthezz
21 May 2002, 16:07
Originally posted by RickClan

pff wat zielig dat je de schuld dat je een bril nodig hebt afschuift op t forum...

Requote: "My Bad"

Minder-aardig meisjuh! Ik zeg zelf dat het mijn fout is, alleen dat die knop overbodig is... Maar ok, het is dus MIJN EIGEN SCHULD..

Miss_Ironic
22 May 2002, 19:30
Originally posted by eli


hoe gaat da nu weer? :? :? |:( |:(
ik attach m wel ff voor je...have fun!

Ti_Mu84
22 May 2002, 20:08
dan zit jij dus naar zijn aars te staren? :?

LifeSucks
23 May 2002, 08:13
je moet er maar van houde.

hoewel er wel meer naar mijn kontje word gekeken :p

Tyskie
23 May 2002, 11:04
Originally posted by Ti_Mu84
dan zit jij dus naar zijn aars te staren? :?

Als je t op z'n hondjes doet kijk je als man toch ook naar de kont van de vrouw?

Melch
24 May 2002, 09:59
Mwah, wat je lekker vind...

Het lijkt me persoonlijk niet erg aangenaam om de hele tijd alleen maar naar de reet van je vriendin te kijken (even okay, maar de hele tijd :))