PDA

Bekijk de volledige versie : harry potter


Miss_Sweetgirl
20 May 2002, 09:01
harrypotter vind ik echt de domste rage ooit :r :r :r

Plankje
20 May 2002, 09:31
ah ben ik gelukkig niet de enige

Linnea
20 May 2002, 09:41
harry potter is leuuuuuuk!:)
vindt ik dan tenminste! de boeken zijn leuk om te lezen.. wat een fantasie zit daarin:) en de film vink ook wel leuk..
ik mag dan wel al 15 zijn. maar harry potter.. sja... k heb wel iets met heksen en tovenaars boeken:)

Nightwolf
20 May 2002, 09:43
ik vind de boeken ook wel leuk om te lezen....maar ik heb dan iets met (zwarte/witte) magie

Denden 100 piek
20 May 2002, 10:49
Ikke ben ook 15,ik vind de boeken en de film heel leuk.
Maar een rage had het niet moeten worden,is het meteen een stuk minder leuk.

Headliner
20 May 2002, 11:29
Originally posted by RickClan
ah ben ik gelukkig niet de enige

Banaan
20 May 2002, 13:20
mijn mening: :r

Miss_Sweetgirl
20 May 2002, 17:27
Originally posted by RickClan
ah ben ik gelukkig niet de enige

*)

Miss_Sweetgirl
20 May 2002, 17:27
Originally posted by SiCkO


*)

Miss_Sweetgirl
20 May 2002, 17:28
Originally posted by Banaan
mijn mening: :r

idd

Aristootjuh
21 May 2002, 14:32
Harry Potter rulezzz Tha Place! :p

Miss_Sweetgirl
21 May 2002, 15:04
neej:[

ikke87
21 May 2002, 15:31
Originally posted by linnea
harry potter is leuuuuuuk!:)
vindt ik dan tenminste! de boeken zijn leuk om te lezen.. wat een fantasie zit daarin:) en de film vink ook wel leuk..
ik mag dan wel al 15 zijn. maar harry potter.. sja... k heb wel iets met heksen en tovenaars boeken:)

mee eens

!Y!US!C!30X
21 May 2002, 16:26
harry potter is wel okey, de rage heb ik liever niet..
:)

smaragdje
21 May 2002, 20:21
Harry Potter is best leuk..
De boeken zijn leuk verteld en zitten vol fantasie..
De film is ook leuk en ongeveer hetzelfde als in het boek..


Maar al dat gedoe erom heen vind ik niks..
Net als met In de ban van de Ring..
Je vind overal wel beeldjes, plaatjes, schoolspullen enz..
Je vind het gewoon overal waar je loopt of heengaat...

Aristootjuh
21 May 2002, 20:54
Mee eenz. Ik had een eigen beeld bij de boeken enzo, het voelde heel speciaal, alsof ik de enige was die de boeken had zeg maar. Toen die rage begon, vond ik er nix meer aan...

Little Angel
22 May 2002, 15:47
Ik vind in de ban van de ring en poort des doos en magier en dat soort boeken heel erg leuk, maar Harry Potter vind ik toch de meest afgezaagde van de pot getrokken verhaal ooit!!! Zo vreselijk nep!! Misschien was het nog leuk als ze er niet zo overdreven over deden, iedereen loopt rond met Harry Potter brilletjes en heeft het kapsel hetzelfde als hem....alsjeblieft zeg. Dat doe je toch niet meer als je 15 bent?:?

BWM
22 May 2002, 17:34
Wat is er mis met onze toekomstige premier???

Ti_Mu84
22 May 2002, 17:42
Originally posted by Miss_Sweetgirl
harrypotter vind ik echt de domste rage ooit :r :r :r

ik vind het ook ongelooflijk dom en irri!

!Y!US!C!30X
22 May 2002, 17:46
Originally posted by BWM
Wat is er mis met onze toekomstige premier???

Balkende en de steen der wijzen:]
Die mail ook gehad? zo goed..;) :D

MarkNMGN
22 May 2002, 18:00
Originally posted by !Y!US!C!30X


Balkende en de steen der wijzen:]
Die mail ook gehad? zo goed..;) :D

aaaaah stuur die es naar mijjjjj markiey_nmgn@h.......com

!Y!US!C!30X
22 May 2002, 20:39
Originally posted by markiey_nmgn


aaaaah stuur die es naar mijjjjj markiey_nmgn@h.......com

heb hem al gewist...
eerst doorgestuurd en daarna gewist.:) sorry!;)

rmd
23 May 2002, 12:47
Ik vind het ook stom maar ja de rage zal nog enkele jaren nog te horen zijn er komen nog 2 films uit en deze jaar nog de tweede deel van uit. Gewoon negeren dat is het beste. Je moet de kinderen toch ook iets gunnen wij zijn toch ook kinds geweest.

Miss_Sweetgirl
24 May 2002, 12:27
Originally posted by rmd
Ik vind het ook stom maar ja de rage zal nog enkele jaren nog te horen zijn er komen nog 2 films uit en deze jaar nog de tweede deel van uit. Gewoon negeren dat is het beste. Je moet de kinderen toch ook iets gunnen wij zijn toch ook kinds geweest.

WAT IS ER NOU LEUK AAN EEN VLIEGENDE AUTO???????

Toto
24 May 2002, 12:30
k heb m geleend van me buurman, ik ga m zo kijken...UIT NIEUWSGIERIGHEID, dus dan hoor je het later nog wel;)

Miss_Sweetgirl
24 May 2002, 12:34
Originally posted by Big Daddy
k heb m geleend van me buurman, ik ga m zo kijken...UIT NIEUWSGIERIGHEID, dus dan hoor je het later nog wel;)

VEEL SUC-6 MET CONCENTREREN OP EEN F***FILM!!!!!

rmd
24 May 2002, 13:29
Originally posted by Miss_Sweetgirl


WAT IS ER NOU LEUK AAN EEN VLIEGENDE AUTO???????

Dat is nog realiteit in de jaar 2500

Miss_Sweetgirl
24 May 2002, 13:51
Originally posted by rmd


Dat is nog realiteit in de jaar 2500

dan leef ik (denk ik) tog niet meer;) :)

dark-annetje
24 May 2002, 14:18
Originally posted by linnea
harry potter is leuuuuuuk!:)
vindt ik dan tenminste! de boeken zijn leuk om te lezen.. wat een fantasie zit daarin:) en de film vink ook wel leuk..
ik mag dan wel al 15 zijn. maar harry potter.. sja... k heb wel iets met heksen en tovenaars boeken:)

harry potter is leuk ja, maar dat er nu overal pennetjes en agenda'S EN knuffel en whatever overal rondloopt vind ik nogal erg overdreven

Aristootjuh
24 May 2002, 21:51
We hebben eindelijk de film ennuh... Hijs errug kewl! Ben al erg benieuwd naar het volgende deel. Kan nie w8uh!

Little Angel
26 May 2002, 18:50
Originally posted by Aristootjuh
We hebben eindelijk de film ennuh... Hijs errug kewl! Ben al erg benieuwd naar het volgende deel. Kan nie w8uh!

Kheb een gedeelte van de film gezien, ik vind alles echt veel te overdreven, vinden die ouders het niet raar dat als er geen magie zou bestaan dat het dan wel brieven kan regen in huis? Doe normaal, GET A LIFE!!! Vind het dus echt geen eene pest aan, al dat overdreven gedoe!:r

Toto
26 May 2002, 19:14
Kheb de film gisteren gekeken, hij was wel aardig, hij viel wel mee eerlijk gezegd maar af en toen wel wat overdreven en kinderachtig.....

Aristootjuh
26 May 2002, 20:59
Kom op zeg, dat heet fantasie remember? Nix is te overdreven in dat soord filmz, je moet er niet al te logisch bij nadenken..

( en das nou zo leuk aan die film :9 )

Linnea
26 May 2002, 21:16
Originally posted by ikke87


mee eens
:] er is er gewoon iemand met me eens:)

rmd
27 May 2002, 15:27
laat u invriezen tot het jaar 2500

Little Angel
27 May 2002, 16:36
Originally posted by Aristootjuh
Kom op zeg, dat heet fantasie remember? Nix is te overdreven in dat soord filmz, je moet er niet al te logisch bij nadenken..

( en das nou zo leuk aan die film :9 )

Ja, maar er ligt ook een grens tussen fantasie en overdrevenheid......

Aristootjuh
27 May 2002, 22:11
Nou, vinnik duz niet... Met fantasie kun je álle kanten uit, voor de een is het overdreven, voor de ander niet

Nightwolf
27 May 2002, 22:22
Originally posted by Little Angel


Ja, maar er ligt ook een grens tussen fantasie en overdrevenheid......

voor iedereen ligt die grens ergens anders en tis waar iedereen van houd :+

Denden 100 piek
27 May 2002, 22:31
Harry Potter is gewoon leuk om te lezen,maar nu haast niet meer te genieten door die rage.
De film is daar deel van en hoewel ik em best goed vond,is het uiteindelijk alleen maar bedoeld om geld te verdienen!

Sans
28 May 2002, 15:15
Originally posted by Miss_Sweetgirl
harrypotter vind ik echt de domste rage ooit :r :r :r Volgens mij ist nie echt een rage...maar harry potter sucks ja.....behalve harry potter balkenende natuurlek;)

LifeSucks
28 May 2002, 19:21
ik vind het een beetje opgeblazen door de media. (zelfde verhaal bij pokemon)

en mischien is het verhaal wel leuk en mischien is de film wel goed gemaakt. maar ik vind het nie leuk da ze zelfs LEGOPOPPETJES!!! van harry snotter hebben.

The Lord Of the Rings (of in de ban van de ring) heb ik al lang geleden gelezen en vond ik toen al het prachtigste ooit. en daarom koop ik liever van zoiets en poster dan van harry potter.

Bebsy
28 May 2002, 19:30
Originally posted by linnea
harry potter is leuuuuuuk!:)
vindt ik dan tenminste! de boeken zijn leuk om te lezen.. wat een fantasie zit daarin:) en de film vink ook wel leuk..
ik mag dan wel al 15 zijn. maar harry potter.. sja... k heb wel iets met heksen en tovenaars boeken:)



:Z

Bebsy
28 May 2002, 19:35
ik vind de sound of music nog beter dan Harry potter... BLEGH gatverdamme.. ik kijk nog liever twee uur lang naar gras dan naar HARRY SHITHEAD... en die rage is ook achterlijk... vroeger zag ik weleens jongens lopen met brilletjes enzo op en die bloempot kapsels en toen werden ze gepest en nu zijn ze opeens stoer.. tjeeezz kinderen ze zijn echt lastig.. maar gelukkig is de telletubbies rage ook voorbij want daar werd ik nog gekker van...

Denden 100 piek
28 May 2002, 20:12
WAT IS ER MIS MET THE SOUND OF MUSIC??????????!!!!!!!!!!!

Miss_Sweetgirl
28 May 2002, 20:34
Originally posted by Denden 100 piek
WAT IS ER MIS MET THE SOUND OF MUSIC??????????!!!!!!!!!!!

weet ik niet:)

rmd
29 May 2002, 08:52
beestige film

rmd
29 May 2002, 08:53
Originally posted by rmd
beestige film

The sound of music is een echte klassieker

Bebsy
29 May 2002, 16:03
Originally posted by Denden 100 piek
WAT IS ER MIS MET THE SOUND OF MUSIC??????????!!!!!!!!!!! :Z :z Slaapverwekend..

Aristootjuh
30 May 2002, 21:52
Originally posted by Bebsy
vroeger zag ik weleens jongens lopen met brilletjes enzo op en die bloempot kapsels en toen werden ze gepest en nu zijn ze opeens stoer..

Sowwy hoor, maarreuh... jaloerz ofzo?

Bebsy
31 May 2002, 20:06
Originally posted by Aristootjuh


Sowwy hoor, maarreuh... jaloerz ofzo?

op wat.? op wie.? waarom.?


ik heb geen redenen om jaloers te zijn al helemaal niet op een snotaap als harry pothead..

diamonde
4 June 2002, 15:33
eigenlijk mag ik helemaal niet oordelen want ik heb de boeken enzo niet gelezen maar wat ik er over gehoord heb lijkt mij niet geweldig!! Ik houd niet zo van zulk soort figuren, ik houd meer van dingen die realistisch zijn..

maarja, er zijn er toch veel mensen die het wel heel erg leuk vinden... en ja : smaken verschillen.. maar ik vind Harry Potter NOT !!!