PDA

Bekijk de volledige versie : HoMo'S????


LiN-G
22 May 2002, 11:09
heyz..
Wat vinden jullie van homo's.. ik vind het maar vreemd als je dat bent..beetje onlogisch..want de mensen zijn op aarde gezet om voor te planten..maar er zijn blijkbaar te veel mensen duss is de oplossing homo's!!..zodat de mensen niet voortplanten.. ander voorbeel..bij de dieren..stel je hebt een kudden antilopen ofzo en de sterkste mag iedereen bevruchten en de sterkste is een homo zo dan is kudde al naar de klote snapste..!! ik heb messchien ietsw tegen homo's maar ik ben niet zo'n kanker racist die alle schuld aan de buitenlanders geeft!!! I respect them..
maar ik ben ook niet zo zielig om homos nu afteslaan omdat ze zo zijn ik geef alleen mijn mening en als ze ook maar niet in mijn buurt staan te zoenen:r vind ik het goed!!!

ThA LiN-G

Fade of Light
22 May 2002, 11:22
Originally posted by LiN-G
heyz..
Wat vinden jullie van homo's.. ik vind het maar vreemd als je dat bent..beetje onlogisch..want de mensen zijn op aarde gezet om voor te planten..maar er zijn blijkbaar te veel mensen duss is de oplossing homo's!!..zodat de mensen niet voortplanten.. ander voorbeel..bij de dieren..stel je hebt een kudden antilopen ofzo en de sterkste mag iedereen bevruchten en de sterkste is een homo zo dan is kudde al naar de klote snapste..!! ik heb messchien ietsw tegen homo's maar ik ben niet zo'n kanker racist die alle schuld aan de buitenlanders geeft!!! I respect them..
maar ik ben ook niet zo zielig om homos nu afteslaan omdat ze zo zijn ik geef alleen mijn mening en als ze ook maar niet in mijn buurt staan te zoenen:r vind ik het goed!!!

ThA LiN-G

lol, en waardoor denk je dat homo's gevoel in hun lul hebben? om het fijn te vinden, dus maakt het niet uit of ie in een aars van een vrouw of vent gedouwd wordt....

maargoed, geef mij maar een vrouw :P

Nickchange
22 May 2002, 11:31
Nou, homo's je hebt 2 catogerien:

1 degene die mij irriteren: Degene die echt nichterig doen je kent het wel die arm bewegingen en benen over elkaar voorbeelden: Die rtl boulevard apen. Zei lijken trots om homo te zijn.


2 degene waar ik geen last van heb:
Deze doen gewoon normaal en vinden mannen gewoon leuker.


Ik hoor overigens bij geen van deze twee. ;)

Plankje
22 May 2002, 13:46
*** kheb geen last van ze en sja de een is hetro en de ander homo. Kan t niet helpen. We moeten elkaar gewoon zo accepteren zoals we zijn

!Y!US!C!30X
22 May 2002, 14:26
Ik accepteer beide, of het nou homo's of hetero's zijn..
Ik zelf ben hetero en heb nix tegen homo's..
Als hun het nou liever met hun eige geslacht doen laat hun dan lekker

Fade of Light
22 May 2002, 22:43
Originally posted by 1120611
Nou, homo's je hebt 2 catogerien:

1 degene die mij irriteren: Degene die echt nichterig doen je kent het wel die arm bewegingen en benen over elkaar voorbeelden: Die rtl boulevard apen. Zei lijken trots om homo te zijn.


2 degene waar ik geen last van heb:
Deze doen gewoon normaal en vinden mannen gewoon leuker.


Ik hoor overigens bij geen van deze twee. ;)

erm, ik heb wel iets tegen catogorie 1 overigens

klootzak
23 May 2002, 00:28
lijkt me vet irritant dat geboor in je aars

Nightwolf
23 May 2002, 00:35
tis waar je van houd zeg ik altijd maar :{ ben hetero overigens ;)

maar ummm....laat ze in hun waarde als mens :x

The6thgate
23 May 2002, 09:35
k zit er niet mee, laat die gasten maar gewoon denk ik altijd maar....t zijn toch ook 'gewone' mensen he:)

Linnea
24 May 2002, 22:37
homo's en lesbiennes. waarom wordt er toch altijd zo over gepraat. menesn zijn gewoon mensen. Mijn tante is getrouwd met een andere vrouw. ik ken paar homo's. Nou.. ik zie geen verschil

miss hutspot
25 May 2002, 09:20
[QUOTE][i]Originally posted by linnea
homo's en lesbiennes. waarom wordt er toch altijd zo over gepraat. menesn zijn gewoon mensen.

MilkyWayz
25 May 2002, 11:42
Hetero's bah, wat zijn dat vieze mensen zeg, een beetje in elkaar lopen wroeten tijdens de sex, IEL, moet ik niks van hebben!! Dat doe je toch niet? Hoe abnormaal, zoek iemand van je eigen geslacht en ga niet de mensen van een ander geslacht lopen sexen, bah bah bah!!

:{ |:(

dark-annetje
25 May 2002, 16:20
ik val op mannen, maar
er is toch helemaal niks mis met homo's en lesbiennes, ze vallen op hun eigen geslacht, en is daar iets mis mee?
en zowieso, zij zouden misschien ook liever hetero zijn maar het zijt zo. Ik zie geen verschil tussen hetero's en homo's, ok homo's doen wat vrouwelijker dan de meeste mannen, maar je hebt ook hetero's die zo doen duss.....
i

dark-annetje
25 May 2002, 16:24
Originally posted by LiN-G
heyz..
Wat vinden jullie van homo's.. ik vind het maar vreemd als je dat bent..beetje onlogisch..want de mensen zijn op aarde gezet om voor te planten..maar er zijn blijkbaar te veel mensen duss is de oplossing homo's!!..zodat de mensen niet voortplanten.. ander voorbeel..bij de dieren..stel je hebt een kudden antilopen ofzo en de sterkste mag iedereen bevruchten en de sterkste is een homo zo dan is kudde al naar de klote snapste..!! ik heb messchien ietsw tegen homo's maar ik ben niet zo'n kanker racist die alle schuld aan de buitenlanders geeft!!! I respect them..
maar ik ben ook niet zo zielig om homos nu afteslaan omdat ze zo zijn ik geef alleen mijn mening en als ze ook maar niet in mijn buurt staan te zoenen:r vind ik het goed!!!

ThA LiN-G

dat zoenen doen ze maar,
ik maakt mij niks uit of het nou een homostel of hetero's zijn, ik zie geen verschil, ik vind het allebei irritant maarja

Hertog_Joost
25 May 2002, 22:00
Originally posted by LiN-G
ik heb messchien ietsw tegen homo's maar ik ben niet zo'n kanker racist

Je hebt wél iets tegen homo's maar je bent géén rascist?? Donder toch op man... |:(

anemic
26 May 2002, 09:14
Originally posted by Hertog_Joost


Je hebt wél iets tegen homo's maar je bent géén rascist?? Donder toch op man... |:(

ja joh die gasten hier zijn gewoon leeghoofden
mensen zijn mensen en zolang mensen als Lin_g dit soort threads blijft openen blijft er een grens bestaan. Stop daarmee mensen.

Bebsy
26 May 2002, 12:52
Originally posted by dark-annetje
ik val op mannen, maar
er is toch helemaal niks mis met homo's en lesbiennes, ze vallen op hun eigen geslacht, en is daar iets mis mee?
en zowieso, zij zouden misschien ook liever hetero zijn maar het zijt zo. Ik zie geen verschil tussen hetero's en homo's, ok homo's doen wat vrouwelijker dan de meeste mannen, maar je hebt ook hetero's die zo doen duss.....
i boelshit als je een homo bent ben je een homo en wil je geen hetero zijn..

Fallen_Engeltje
26 May 2002, 12:52
De echte nichterige typjes zijn echt heel irri, daar kan ik me vreslijk aan eregeren, maar de gewone normale homo's kun je vaak nog beter mee praten dan je beste vriendinnen. In ieder geval ik heb een vriend die is homo, maar ik kan verschikkelijk goed met em praten!!!Alleen ik zal nooit smaen met em op jongensjacht gaan dat vind ik niet zo, echt zo loop je opstraat met em zeg ik zo o das een lekkerding, ja dat vidn ik ook nee das geen smakelijk vooruitzicht!!:p

Bebsy
26 May 2002, 12:53
Originally posted by Hertog_Joost


Je hebt wél iets tegen homo's maar je bent géén rascist?? Donder toch op man... |:(

het is wel een racist.. als die tegen homo,s is..

Fallen_Engeltje
26 May 2002, 13:12
ligt eraan hoe je opgevoed bent veel kinderen/jongeren die tegn homo's zijn zijn zo opgevoed!!!!!!!:p

appelshampoo
27 May 2002, 18:27
Originally posted by anemic


ja joh die gasten hier zijn gewoon leeghoofden
mensen zijn mensen en zolang mensen als Lin_g dit soort threads blijft openen blijft er een grens bestaan. Stop daarmee mensen. idd, hioer ben ik het helemaal mee eens !

PFP
28 May 2002, 12:55
er word gezegd dat je je als homo moet schamen etc. Het kan mij echt niets schelen ze mogen van mij ook wel kussen in het openbaar etc.

LiN-G
28 May 2002, 17:45
Originally posted by Bebsy


het is wel een racist.. als die tegen homo,s is..

Ik heb nooit gezegd dat ik er tegen ben...zeg alleen hoe ik erover denk.. en ik ben geen racist..want ik heb nix tegen homo's en buitelanders...;)

ThA LiN-G

MilkyWayz
28 May 2002, 18:43
Originally posted by LiN-G



...want ik heb nix tegen homo's
ThA LiN-G

Originally posted by LiN-G
...ik heb messchien ietsw tegen homo's...



ik bedoel maar...|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Bebsy
28 May 2002, 19:38
je hebt er comentaar op enzo.. en je vind idioot dat staat in je bericht dus kortom je bent een racist ok.?

LiN-G
29 May 2002, 12:26
Originally posted by Bebsy
je hebt er comentaar op enzo.. en je vind idioot dat staat in je bericht dus kortom je bent een racist ok.?

Oké vind ik ook...

MilkyWayz
29 May 2002, 14:54
Originally posted by Bebsy
je hebt er comentaar op enzo.. en je vind idioot dat staat in je bericht dus kortom je bent een racist ok.?

als ik commentaar lever op de koekjes bij de supermarkt, en dat ik het idioot vind dat koekjes bestaan, ben ik dan een rasict tegenover koekjes? (en koekjes zijn maar een stom voorbeeld dus ga niet in op die koekjes...)

Bebsy
29 May 2002, 16:01
Originally posted by MilkyWayz


als ik commentaar lever op de koekjes bij de supermarkt, en dat ik het idioot vind dat koekjes bestaan, ben ik dan een rasict tegenover koekjes? (en koekjes zijn maar een stom voorbeeld dus ga niet in op die koekjes...) ik heb een hekel aan milkywayz ... vieze chocolade..

Linnea
29 May 2002, 20:19
Originally posted by Bebsy
ik heb een hekel aan milkywayz ... vieze chocolade..
jesus kind.. ik wordt echt MOe van jou weet je? bij dat andere topic ook al!*diepe zucht*

MilkyWayz
30 May 2002, 16:56
Originally posted by Bebsy
ik heb een hekel aan milkywayz ... vieze chocolade..

neem dan een Snickers of een Mars :{

volgens mij probeer je grappig te zijn en eigenlijk moet ik hier ook niet op reageren...|:(

kim13
30 May 2002, 19:26
ik heb helemaal nix tegen homo's. het zijn toch ook gewone mensen? ze moeten gewoon doen en kunnen doen wat andere mesnen ( hetro's) ook doen zonder uitgelachen en/of gediscrimineerd te worden.

Bebsy
31 May 2002, 20:08
Originally posted by linnea

jesus kind.. ik wordt echt MOe van jou weet je? bij dat andere topic ook al!*diepe zucht* ga dan naar bed toe.. en val mij niet lastig ok en noem me geen kind :)

Bebsy
31 May 2002, 20:09
Originally posted by MilkyWayz


neem dan een Snickers of een Mars :{

volgens mij probeer je grappig te zijn en eigenlijk moet ik hier ook niet op reageren...|:( ik heb liever bros..

Linnea
2 June 2002, 17:30
Originally posted by Bebsy
ga dan naar bed toe.. en val mij niet lastig ok en noem me geen kind :)
Je gedraagd je als een kind (een klein kind ook..) dus heb ik het recht om je een kind te noemen of wat dan ook:) en als ik je beledig.. sja.. wat ga je er dan aan doen kind?

The Phit
2 June 2002, 19:11
Originally posted by LiN-G
maar ik ben ook niet zo zielig om homos nu afteslaan omdat ze zo zijn

bi??

anemic
3 June 2002, 21:12
bebsy = dom

!Y!US!C!30X
3 June 2002, 21:21
Originally posted by anemic
bebsy = dom

juist:] :{

Aristootjuh
3 June 2002, 22:36
Originally posted by Bebsy
boelshit als je een homo bent ben je een homo en wil je geen hetero zijn..

Dat d8 ik duz niet he, je hoort ook wel eenz dat homo's liever hetero zijn en zich er soms voor schamen..

ikke ben zelf nie tegen homo's maar vind het soms wel ranzig om te zien hoe ze aan elkaar zittuh enzo ..

Talena
9 June 2002, 08:08
Wat kan het jullie nou weer schelen of hun homo's zijn! En om Homo nou als scheld woord te gebruiken.. Ik ga jullie toch noiet voor HETERO uit schelden dat slaat toch nergens op! En Aristootjuh heeft gelijk, homo's zijn idd veel liever soms!

Hertog_Joost
9 June 2002, 09:05
Originally posted by Talena
Wat kan het jullie nou weer schelen of hun homo's zijn! En om Homo nou als scheld woord te gebruiken.. Ik ga jullie toch noiet voor HETERO uit schelden dat slaat toch nergens op! En Aristootjuh heeft gelijk, homo's zijn idd veel liever soms!

Ik scheld mensen wel eens uit voor "vuile hetero" ofzo, staan ze wel ff vaag te kijken :D :]

Fade of Light
9 June 2002, 10:43
Originally posted by Talena
En Aristootjuh heeft gelijk, homo's zijn idd veel liever soms!

Hetero's zijn veel liever soms!