PDA

Bekijk de volledige versie : Lullige momenten


Melch
24 May 2002, 23:18
Ik weet dat er al een topic over was (volgens mij) maar die kon ik niet vinden, vandaar deze...

Anyway, wat doe je als je op de raarste momenten een stijve krijgt, en het zeker niet wilt laten merken? Als je bv naast een vriendin zit ofzo....... Let me know.

LifeSucks
24 May 2002, 23:23
aangezien we onze lul nog enigzins kunnen bewegen zet ik er wat kracht achter da hij naast men been glijd maar die nie zo erg opvalt als dat hij naar voren schiet.

en als men vriendin dan mocht vragen wat er is, zeg ik da het men telefoon is. (die is langwerpig en breed :))

Melch
24 May 2002, 23:35
Hehe :)

Maar het blijft IRRITANT!

LifeSucks
24 May 2002, 23:41
zogauw ik het te irritant vind worden pop ik hem er gewoon uit :p

Maniacs
25 May 2002, 10:17
Ik loop altijd met een harde rond *)

lieve colafles
25 May 2002, 13:07
heheh de vriend van mijn vriendin gaat dan altijd met zijn ene been over zijn andere been zitten zodat hij niet zo opvalt .. maargoed dat vertelde ze dus aan mij en tja dan zie je toch dat hij wel errug vaak met zijn benen gekruist zit :D

mijn vriend gebruikt mij als schild geloof ik :D zodat andere het niet zien

Melch
25 May 2002, 13:26
Hehe dus hij staat de hele dag tegen jou aan :)

LifeSucks
25 May 2002, 21:26
das dus ook een manier

niks voor mij

!Y!US!C!30X
26 May 2002, 14:32
Originally posted by chalyken
op zo'n momenten wens je dat je geen boxer aanhebt |:(
lijkt me het irritantst als het in het zwembad ofzo gebeurd haha gelukkig is me dat niet voorgevallen notitie aan zelf: gan niet met lief zwemmen ;)

1x gebeurt bij mij in het zwembad:'( zwaar balen..
ben meteen naar de wc gegaan en gew8 totdat die weer beetje inzakte:]
stond wel voor lul toen..:o :(

Melch
26 May 2002, 14:38
Hehe zeker lullig...

Je bent pas die-hard als je gewoon doorloopt hehe

!Y!US!C!30X
26 May 2002, 14:41
Originally posted by Melch
Hehe zeker lullig...

Je bent pas die-hard als je gewoon doorloopt hehe

okey is wel die-hard:)

maar eigenlijk ben je dan gewoon stom bezig..;)

Melch
26 May 2002, 15:23
Och het is de natuur he...

Je kan er niks aan doen, just like that...

anemic
26 May 2002, 15:42
je kan hem onder je riem doen

Plankje
26 May 2002, 15:56
*** ik wil nog wel s een ODOL hebben en dan ook nog s dat je ma roept dat ik me moet gaan douchen. Pff das echt klote joh...

Fallen_Engeltje
26 May 2002, 17:13
Ik vidn et echt grappig bij meiden is het vervelend als ze door lekt, bije en jongen als ie ongewild een stijve krijgt, tja zo heeft ieder zijn gebreken!!!hahaha :p

Little Angel
26 May 2002, 20:56
Vind doorlekken en een stijve niet echt het zelfde, een stijve krijg je als je geil bent. Als je doorlekt ben je nou niet bepaalt geil....... Vind het wel altijd super lachuh als een jongen in een zwembad een stijve krijgt.... Kom dan echt niet meer bij!!!!:D

Melch
26 May 2002, 23:06
stijve krijg je als je geil bent

Helemaal niet, je kan het ook spontaan krijgen...

lieve colafles
27 May 2002, 18:30
Originally posted by Melch
Hehe dus hij staat de hele dag tegen jou aan :)

hahaha :p

LifeSucks
27 May 2002, 20:37
nouwjah ik heb liever op verkeerde momenten een stijve dan em helemaal nie meer omhoog krijgen

Rappie85
28 May 2002, 12:52
juist

Rappie85
28 May 2002, 12:54
men (ik) zecht wel een

life sucks when your dick is hard.

nog 1 tip, draag een lang t-shirt tot over het belangrijkste gedeelte

Rappie

DvonZ
28 May 2002, 14:18
Mijn geheim: trek een ballenknijper onder je zwembroek aan...tenzij je zo'n nichterige strakke zwemmer hebt....haha

Ik was een keer met een meid op mijn kamer(ya know 8-)) en toen belde haar ma. Mijn moeder kwam toen de kamer in met de telefoon. Ik had ondertussen een trainingsbroek aan getrokken........en een gruwelijke bungalowtent opgezet!!!!!!!


.....erg lullig....*)

LifeSucks
28 May 2002, 19:34
Originally posted by Rappie85
men (ik) zecht wel een

life sucks when your dick is hard.


life only sucks when you don't have anything to put it in at that moment. :p

tralalala
28 May 2002, 20:40
Originally posted by lieve colafles
heheh de vriend van mijn vriendin gaat dan altijd met zijn ene been over zijn andere been zitten zodat hij niet zo opvalt .. maargoed dat vertelde ze dus aan mij en tja dan zie je toch dat hij wel errug vaak met zijn benen gekruist zit :D

mijn vriend gebruikt mij als schild geloof ik :D zodat andere het niet zien

euh de vriend van je vriendin? |:(

PFP
28 May 2002, 20:47
Originally posted by tralalala


euh de vriend van je vriendin? |:(

hahaha:D


Damn koop gewoon een mannen slip. Ik heb nergens last van! Het knelt lekker maar je ziet niets! whahaha
En als het dan te strak word is het nog lekker ook!8{

Melch
29 May 2002, 15:58
nog 1 tip, draag een lang t-shirt tot over het belangrijkste gedeelte

En geen broek dus ;)

secretmeid
30 May 2002, 17:33
Originally posted by chalyken
op zo'n momenten wens je dat je geen boxer aanhebt |:(
lijkt me het irritantst als het in het zwembad ofzo gebeurd haha gelukkig is me dat niet voorgevallen notitie aan zelf: gan niet met lief zwemmen ;)

hihi had mn vriend in zwembad hy voelde zich knap lullig hijs gewoon plat op zn buik gaan ligge in de zon en ff later ging die naar de plee.........

!Y!US!C!30X
30 May 2002, 17:43
Originally posted by secretmeid


hihi had mn vriend in zwembad hy voelde zich knap lullig hijs gewoon plat op zn buik gaan ligge in de zon en ff later ging die naar de plee.........

hij moest meteen naar de plee gaan!, deed ik ook :o ;) :)

secretmeid
30 May 2002, 21:47
hahaha.......tja hy wist denk ik niet goed wat zo snel te doen dus is hy maar snel op zn buik gaan ligge heb je nog genoeg om naar te looken:9

LifeSucks
30 May 2002, 22:09
hmmzz ik lig altijd op het strand onder een parasol op men buik en als er dan een mooi meidje (topless nog beter) langskomt dan kan ik opeens mezelf zonder handen opdrukken.

ik heb da namelijk nogal erg snel maar gelukkig nie op momenten da het net nie moet

Melch
30 May 2002, 23:26
ik heb da namelijk nogal erg snel maar gelukkig nie op momenten da het net nie moet

Ik heb het op de gekste momenten, slaat echt nergens op :)

myth209
12 June 2002, 20:05
Zeg mensen, als ik het goe begrijp is gewoon naar beneden duwen geen optie.

Melch
12 June 2002, 20:43
Niet bepaalt nee....

Sir_Psycho
13 June 2002, 19:36
Originally posted by RickClan
*** ik wil nog wel s een ODOL hebben en dan ook nog s dat je ma roept dat ik me moet gaan douchen. Pff das echt klote joh...

das heel erg klote jah!!!, ik doe dan altijd pas mn t-shirt en slaapboxer uit onder de douche, nadat ik de douche in ben gerend

Sir_Psycho
13 June 2002, 19:39
en als ik op het strand lig, zonder handdoek, dan ga ik op mn buik liggen, en graaf ik een putje onder de betreffende lichaamsstreek :D

LifeSucks
13 June 2002, 21:52
Originally posted by Sir_Psycho
en als ik op het strand lig, zonder handdoek, dan ga ik op mn buik liggen, en graaf ik een putje onder de betreffende lichaamsstreek :D

hahahahaha
lekker ff in het warme zand :p

Melch
14 June 2002, 02:28
En toch blijft het irritant!

The Phit
21 June 2002, 23:42
hehehe, met momenten dat ik met een meid intiem in de kroeg sta boeid t me echt nix, vinden ze dan wel geil meestal. Maar op andere momenten heb ik nooit iemand dicht tegen me aan dus merken die er zowizo nix van.