PDA

Bekijk de volledige versie : Vertrouwen


Mr.Master
26 May 2002, 20:11
Even een opmerking over de hufterigheid van sommigen hiero.

Je weet op zo'n forum bijna nooit of iemand de waarheid spreekt. In sommige gevallen is het erg extreem maar toch weet je het nooit zeker. Ik vindt het dan ook belachelijk als mensen hier een bericht neerzetten van "ik geloof je niet, je wilt aandacht, je bent zielig". Dan ben je echt fout bezig, mensen komen hier in vertrouwen om geloofd te worden, en als er dan zon' hufter komt die simpelweg zegt dat je alleen aandacht wilt...
Als je twijfelt over de waarheid van een verhaal zeg dan net als LoeLoe niets. HOU GEWOON JE KOP!

Dit forum (en anderen) is er volgens mij om mensen te helpen met problemen. Je doet mensen echt pijn als je zegt dat je liegen terwijl ze dat niet doen...

Een heel goed voorbeeld is de post van blubblub hieronder ergens. Ze werd niet geloofd en de argumenten ervoor waren NIET EENS WAAR! Ti_Mu84, erg laf om een bericht te posten waarin je zegt dat je haar niet gelooft, ook al is het niet waar, so what? Ooit gehoord van "het voordeel van de twijfel"? Blijkbaar niet...Wat als het wel waar is? Dan doe je haar dus nu hartstikke pijn. En zeker na wat LifeSucks en Markiey_nmgn vervolgens nog nodig vonden om te posten...

Hopelijk wordt ik hier nu een beetje begrepen...en niet afgeknalt

Ton

Little Angel
26 May 2002, 20:19
Zit wat in......... Tonneke, je hebt gelijk!!! En wat als het niet waar zou zijn? Misschien leest iemand het en heeft het probleem wel, dan help je die toch?

Hoeft niet altijd zo te zijn dat als iemand een erg probleem heeft dat hij of zij liegt!!!

Vertrouwen heet dat ja.............:{

LifeSucks
26 May 2002, 20:47
ik heb begrip voor jouw post ton natuurlijk maar ik ga er altijd vanuit dat de verhalen waar zijn en dat hier eerlijk tegen elkaar word gedaan.

wat blubblub deed was misbruik maken van mijn geloofwaardigheid. en als er naar enkele posts van twijfel aan haar verhaal niet door haar word gereageerd met uitleg vind ik dat ook erg slecht omdat het gewoon te onduidelijk en betwijfelend was om te geloven.

blubblub als ik je op enkele wijze heb pijngedaan door die posts komt dat doordat ik meerdere situaties eb meegemaakt waar het wel klets was. en ik sta open voor je verhaal als je maar iets duidelijker bent in de inhoud. want die is erg ongeloofwaardig

Mr.Master
26 May 2002, 21:21
t kan ook zijn dat blubblub weg moest na dat ene bericht en pas na een tijdje weer iets kon posten. Ik behher zelf ook een forum (als ik zeg welke dan wordt dat gesencureerd) en heb zelf ook te maken met rotgrapjes...daar is het gemakkelijker om ze in de gaten te hebben, omdat het een games-forum is. Soms komen er dan gekken die wel aandacht willen en komen dan met verhalen over moordenaars die naar hun kamer toe komen (en dat ze bang zijn en de deur op slot hebben blabla) of dat een persoon dood is (een zogenaamde zus vertelt dat dan even) en nog wat meer. Dat is gemakkelijk, zulke dingen post je niet op zo'n forum, maar hier is dat anders...

Ook al lijkt een verhaal ongeloofwaardig, echt zeker kunnen we niet zijn. Daarom graag geen twijfels meer posten...

LifeSucks
26 May 2002, 21:28
neej oke dus als iemand hier invuld dat ie is overrreden door een trein en dit een post uit de hemel is moeten we dat ook geloven?

blubblub
27 May 2002, 14:13
ik wil t best effe uitleggen hoor.Ik heb de tijd nie om de hele dag op t forum te zitten.Je kan precies zien wie datw el hebben die vervelen zich zetten de stomste boodschappen neer en zo hebben ze de aandacht.En mr master..dankjewel man.Voelt goed dat iemand je gelooft.:)

Little Angel
27 May 2002, 16:32
Originally posted by LifeSucks
neej oke dus als iemand hier invuld dat ie is overrreden door een trein en dit een post uit de hemel is moeten we dat ook geloven?

Ligt eraan wat zijn I.P. adres dan is!!!:D

koelkast
27 May 2002, 17:05
leuk dat dit hier staat maar hoort dit niet in klaagcorner of in feedback :]

LifeSucks
27 May 2002, 19:38
neej want het had betrekking op een post op dit forum en sommige hitsige figuren komen alleen op het seksualitiet forum ;)