PDA

Bekijk de volledige versie : Van de trap geflikkerd


Robby
5 June 2002, 12:34
Godver de godver, ik sta vanochtend rond half zes op om ff te pissen. Ik loop half slaapdronken van de trap af en glij vervolgens uit op de 3 na laatste (!) tree. "Toevallig" staat bij ons de kapstok onderlinks aan de trap dus daar knalde ik met me kop tegen op. Bloeden! Niet mooi meer! Moest ik eerst nog tot half 9 wakker voordat ik naar de dokter kon. Hij heeft er nou van dat sorrt lijmachtige spul opgesmeerd en dat moet er binnenkort weer af. Ik hou er waarschijnlijk wel een giga-litteken aan over boven op me kop :'( :'(

Rijntje
5 June 2002, 12:38
minder man, maar daar heb je tog zalfjes voor enzo zodat het litteken minder zal worden? alvast :* op je voorhoofd misschien helpt ut

Bebsy
5 June 2002, 13:22
tja iedereen doet dat weleens.. hehehe.. maar toch veel sterkte

Bird Of Prey
5 June 2002, 19:48
tja, tis naar...zo'n litteken, maar waar op je hoofd zit t litteken dan? als t op een gebied is waar je haar over heen kan laten groeien doe je dat, dan zie je t minder

Denden 100 piek
5 June 2002, 20:01
Van de trap flikkeren is talent voor nodig,vroeger was ik daar goed in.
Ik had altijd een bepaalde stijl zo gracieus van de trap af te flikkeren.
Tegenwoordig verdiep ik me meer in paalknallen!!!
Maar ik ben er nog niet zo goed in,iedereen gaat altijd lachen,dus ik moet nog ff oefenen...:)

Robby
5 June 2002, 20:20
Originally posted by Bird Of Prey
tja, tis naar...zo'n litteken, maar waar op je hoofd zit t litteken dan? als t op een gebied is waar je haar over heen kan laten groeien doe je dat, dan zie je t minder

Het zit over de breedte van me kop

Dus vanaf oor tot oor laten we maar zeggen; precies boven op me kop. Ongeveer 3 a 4 cm lang. Ik kan er denk ik wel har over heen kammen, maar toch....

Bird Of Prey
6 June 2002, 13:49
hhmm...t blijft dan nog wel behoorlijk zichtbaar jah, lullig voor je

zal ik je bij deze dan maar feliciteren met de bijnaam Scarface? :? ;)

Robby
6 June 2002, 16:06
Originally posted by Bird Of Prey
hhmm...t blijft dan nog wel behoorlijk zichtbaar jah, lullig voor je

zal ik je bij deze dan maar feliciteren met de bijnaam Scarface? :? ;)

Scarface...... Mmmmm. I like it! Net als Al Pacino in de gelijknamige film. :] :] :] :]

Bird Of Prey
6 June 2002, 17:26
Originally posted by Robby


Scarface...... Mmmmm. I like it! Net als Al Pacino in de gelijknamige film. :] :] :] :]

ok dan, bij deze...ik geloof dat je je naam kan veranderen, dus dan moet je maar ff zoeken om je naam op t forum te veranderen ;) :p :D

dark-annetje
6 June 2002, 18:23
ach toch, das bes wel zielig en stom ook nog, dat gebeurd mij ook wel eens, alleen ik knal nie met mijn hoofd tegen de kapstok op|:( :)

Miss_Sweetgirl
7 June 2002, 13:15
aaahhhhhh

:* je???

Robby
7 June 2002, 19:24
Kom maar op met dat kusje