PDA

Bekijk de volledige versie : voor ervaren mensen?


REEDS
5 June 2002, 19:00
Keeeej, ik heb een leuke vraag, of iig een deels orginele vraag. Keek laatst Sex and the City (jaja :) ) en de dames hadden het erover dat de een liever zag dat mannen besneden waren en de ander maakte het niet echt uit....
Duss..
Dames: wat hebben jullie liever, besneden heren of onbesneden heren en waarom?
Heren: besneden of onbesneden ervaring met allebei? of andere nomenswaardige dingen? En als je vriendin heel graag wilde dat je je liet besnijden, zou je dat laten doen?


Ik euh tja tering ben nog maagd :S :)

boertje
5 June 2002, 19:18
Hahaha, khoop dat Sex and the City gelijk heeft


Kzal maar niet zeggen wat ik ben dus*)

Sheila
5 June 2002, 19:47
mmm kheb liever onbesneden..

Smarthezz
5 June 2002, 23:09
Hmm.. Nou, ik merk persoonlijk wel eens, dat als ik verder nog nix bij mijn vriendin heb gedaan, dat ze dan nog te nouw is. Ze is dan wel vet nat enzo, maar als ik Sjaak naar binnen zou steken zou het voor haar pijn doen, en aan het einde voel je dat je voorhuid te ver naar achter wordt getrokken. En dat doet pijn. Sterker nog, hij is wel eens gescheurd bij de plek waar hij vast zit.. Nou, dat voel je wel ff, plus het feit dat het onwijs BLOED. Maar goed, dat terzijde. Dit is dus te voorkomen door besnijden te zijn.. Maar ja, simpele oplossing: eerst met 2, daarna met 3 vingers naar binnen.. Beetje heen en weer enzo, daarna past het wel.

Ik moet er trouwens niet aan denken besneden te moeten worden.. lijkt me vet pijnlijk..

The6thgate
5 June 2002, 23:37
Originally posted by Smarthezz
Ik moet er trouwens niet aan denken besneden te moeten worden.. lijkt me vet pijnlijk..
mwah, tzal wel meevallen denk ik

Plankje
6 June 2002, 06:47
mja ik hoop dat ze besneden willen :+ :+

BWM
6 June 2002, 08:20
Originally posted by Smarthezz
Ik moet er trouwens niet aan denken besneden te moeten worden.. lijkt me vet pijnlijk.. [/B]

Ik geloof dat ze daar een narcose voor hebben uitgevonden...

dext0r
6 June 2002, 14:10
Originally posted by BWM


Ik geloof dat ze daar een narcose voor hebben uitgevonden...

alsof je kiespijn niet meer voelt nadat de kies getrokken is : )

BWM
6 June 2002, 14:52
Hmm, ik voelde d'r niets van hoor... Ik weet niet hoeveel ervaring jij daarmee hebt...

Herstel, je hebt eerste drie dagen een beetje last met plassen...