PDA

Bekijk de volledige versie : verliefd op... een jongen!?!?


Sauron
6 June 2002, 18:40
Ik voel me echt kut.
Ik ben een lange tijd ziek geweest in het ziekenhuis. Toen ik weer op school kwam zat ik inmiddels in een andere klas. In onze klas zit een jongen en die deed heel aardig tegen me. En ik werd verliefd op hem volgens mij. Maar dat kan helemaal niet want ik ben ook een jongen en ik ben helemaal geen homo, dat wil ik niet zijn en zo voel ik me niet.
Ik heb er over nagedacht of ik het hem zou moeten vertellen, maar nu doet hij nog aardig tegen me en ik ben bang dat als ik het vertel hij me onaardig gaat vinden of negeren. Ik kan het ook niemand anders vertellen want ik weet het niet zeker, misschien zit ik me dit wel allemaal aan te praten.
Nu baal ik zo van mezelf, ik zie het niet meer zitten. Ik ben in de war en ik voel me slecht. Alleen soms op school voel ik me nog goed omdat ik hem zie, maar vaak voel ik me op school ook kut omdat ik weet dat het onmogelijk is.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen? Alsjeblieft geen negatieve reacties want ik voel me al zo slecht en minderwaardig...

Plankje
6 June 2002, 18:53
*** heel veel mensen hebben dit. Ze willen geen homo zijn, omdat het "anders" is, maar je moet je gevoelens z'n vrije gang laten gaan. En wat betreft die jongen: hij gaat je heus niet minder aardig vinden hoor als t een echte vriend is.

Nightwolf
6 June 2002, 18:58
ik weet nie hoe oud je bent maar t kan volgens mij ook er aan liggen dat je in de pubertijd zit :) maar als je in die leeftijdsgroep zit, maak je dan geen zorgen zoals Rick zegt :)

Sauron
6 June 2002, 19:17
Originally posted by RickClan
*** heel veel mensen hebben dit. Ze willen geen homo zijn, omdat het "anders" is, maar je moet je gevoelens z'n vrije gang laten gaan. En wat betreft die jongen: hij gaat je heus niet minder aardig vinden hoor als t een echte vriend is.

Ja dat hoor ik wel vaker. Maar het is niet echt een goede vriend van mij, we praten wel eens met elkaar en hij is gewoon aardig tegen me. Eigenlijk schaam ik me er ook voor. Misschien zal hij normaal blijven doen maar ik kan me niet voorstellen dat hij het diep in zn hart niet stom vindt.

Little Angel
6 June 2002, 19:49
Niet echt volwassen dan als hij het stom vind.... Hij moet toch ook gewoon accepteren dat jij hem leuk vind en dat dat gewoon kan. Dat een jongen op een andere jongen verliefd wordt. Als ik een stelletje in de stad zie lopen van twee jongens of twee meisjes dan denk ik echt niet van: oh, bah bah, moet je daar eens kijken wat stom!!! Ik ken wel mensen die dat wel doen, maar daar wordt ik dan ook gruwelijk kwaad om als hun dat zeggen!!!

Je moet het hem denk ik wel vertellen, dan weet hij dat ook. Enja, je leert het leven kennen door vallen en opstaan.

Veel succes!!

Hertog_Joost
6 June 2002, 20:23
Heel erg herkenbaar, zeker dat je je geen homo voelt, maar toch wel op een jongen verliefd bent... Er is een wezenlijk verschil tussen een homo en een nicht; de enige homo's die op TV komen (althans, de enigen waarvan duidelijk is dat het een homo is) zijn meestal nichten; oftewel mensen die met handen en tasjes wapperen, "JOEHOE!!!!!!!!" roepen en huppelen. Oké, misschien ietwat overdreven, maar het gaat om het principe ;)
Het "gewone" type homo, zoals minstens 98% van de homoseksuelen, valt net zo veel op als Jan Modaal, Joe Sixpack, oftewel helemaal niet. Dat je daardoor bij het woord "homo" het handtasjesvisioen krijgt is natuurlijk heel jammer, maar eigenlijk wel logisch. Het overovergrote deel van de homo's gedraagt zich dus (godzijdank!) gewoon doodnormaal!!

En of je het hem moet vertellen... Tsja, dat blijft natuurlijk je eigen keuze. Om dat te beslissen moet je eerst eens op pad hoe hij over homo's denkt. Probeer het onderwerp eens aan te stippen zonder daarbij in eerste instantie overduidelijkte maken dat jij dat misschien wel bent. Als hij negatief over homo's is, luidt mijn advies: forget him. Als hij er gewoon net als normaal over praat dat hij het allemaal prima vindt, dan maak je mijns inziens niet zo veel kans dat het wederzijds is, als hij een beetje stil is (een stuk stiller dan normaal) en niet echt een mening toont, dan zou het best wel eens kunnen zijn dat hij ook homo is, maar het eigenlijk nog stil wil houden. Of misschien, áls 'ie ook homo is (ik weet niet hoe oud je bent?) weet hij het nog helemaal niet van zichzelf...

Ik zou zeggen, neem een kijkje op http://www.comingout.nl/ , er is daar ook een forum (geen concurrentie voor dit forum mensen :D ), kijk gewoon even rond!

Veel succes!! :)

Sauron
6 June 2002, 21:09
Ik denk dat ik dan toch maar moet ophouden met ontkennen naar mezelf toe. Ik moet het maar accepteren. En het proberen te vertellen aan iemand. Tenminste één iemand dan zodat ik wat steun heb. Ik zou alleen niet weten aan wie. Zo omringt door mensen ben ik ook niet en ik ben bang dat ze anders gaan doen tegen me. Misschien niet onaardig ofzo maar wel anders.

Plankje
6 June 2002, 21:10
tuurlijk niet. Hoogsten krijg je af en toe een niet kwaad bedoelde opmerking ivm homosexualiteit. Zoals ik die ook krijg (als hetro zijnde:d)

Hertog_Joost
6 June 2002, 21:55
Originally posted by Sauron
Ik denk dat ik dan toch maar moet ophouden met ontkennen naar mezelf toe. Ik moet het maar accepteren. En het proberen te vertellen aan iemand. Tenminste één iemand dan zodat ik wat steun heb. Ik zou alleen niet weten aan wie. Zo omringt door mensen ben ik ook niet en ik ben bang dat ze anders gaan doen tegen me. Misschien niet onaardig ofzo maar wel anders.

Het is al een heeeeeeele grote stap dat je het hier op het forum verteld hebt, absoluut!! Maar inderdaad is zelfacceptatie de eerste stap die je moet nemen. Als je het zelf namelijk niet accepteert kun je ook niet aan anderen vertellen dat je homo bent, dus ook niet aan die leuke jongen! Denk aan de mooie kanten, want het is toch heerlijk als je iets kunt hebben met de persoon waar je verliefd op bent?? Nou, bij jou is dat een jongen, so what!
De enige moeilijkheid die je tegen kunt komen, is dat anderen jouw homoseksualiteit niet accepteren. Maar dat is dan toch hún probleem en niet het jouwe? Laat zij zich lekker druk maken over jouw geaardheid, als jij er zelf maar vrede mee hebt kun je gewoon schijt hebben aan de mensen die dat niet hebben!
Dat je het je ouders ooit zult moeten vertellen is duidelijk, maar bijna altijd weten ouders het al van hun kind (vooral moeders schijnen daar een extra ingebouwd zintuig voor te hebben), hoewel dit ook weer niet altijd zo is, dus reken er niet op!

Nogmaals: veel succes, en wat RickClan al zegt, als mensen je (nu of ná je coming-out) uitschelden voor homo, niks van aantrekken, iedereen wordt er wel eens voor uitgescholden (hoewel ik ook wel begrijp dat jij het je meer zou aantrekken natuurlijk; deed ik ook altijd)

Sauron
6 June 2002, 22:31
iig bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik had echt mijn zelfvertrouwen verloren en doordat ik het nu heb verteld en door de reacties voel ik me al een stuk beter.

*EDIT*
Vandaag begon de proefwerkweek, helaas dus maar kort op school. :( Aan de andere kant heb je tussen de proefwerken vijf minuten pauze om met elkaar te praten :)
Ik heb het nog niet gezegd. Daar ben ik voorlopig nog niet klaar voor. Maar ik zit nu te denken: moet ik het niet eerst aan iemand anders vertellen? Mn ouders of mentor? Misschien reageren die er beter op zodat ik wat zelfvertrouwen krijg, maar aan de andere kant zijn dat wel gelijk mensen die ik heel vaak zie...

Sauron
7 June 2002, 15:08
Net was ik weer wat zekerder, maar nu val ik weer in een gat van onzekerheid. Ik heb namelijk op internet dit gelezen:

"Als men ervan uitgaat dat één enkel gevoelen of daad voldoende is om van homoseksualiteit te spreken, dan moet men ieder die ooit een glas bier verorberde tot alcoholist proclameren. Evenzeer vergeet men dat ieder mens zowel mannelijke als vrouwelijke hormonen heeft, en dat deze beiden ook een specifieke psychologische invloed hebben."

Nu zit ik me weer af te vragen of ik me dit niet allemaal aan zit te praten. Ik word gek van die onzekerheid steeds... |:( |:( |:( |:( |:(

Plankje
7 June 2002, 17:02
pff wat hier staat is pure bullshit hoor. Echt waar. Als je op een man valt dan ben je toch homosexueel? Dus die vergelijking met dat glas bier is bullshit.

Sand
7 June 2002, 18:37
Niet te snel willen gaan, de komende tijd zal je er wel achter komen wat je bent.
Je hoeft niet persé NU een beslissing te nemen.

Sannuh
7 June 2002, 20:50
Ik denk niet dat je jezelf gelijk homo kunt noemen als je je voor et eerst aangetrokken voelt tot een jongen, kijk als dat nou vaker voor zou komen en je ook geen interesse hebt in meisjes is dat natuurlijk wat anders, maar er zijn ook meisjes die zich wel es aangetrokken voelen tot een meisje en toch niet lesbisch zijn, dat gebeurt gewoon en tis niet raar ofzo, maar of je dan gelijk homo bent? dat betwijfel ik.

xx

Sauron
7 June 2002, 20:55
Ik ben nooit echt geinterreseerd geweest in meisjes maar ook nooit eerder in jongens dus ik weet het echt niet.

Sannuh
8 June 2002, 12:34
Originally posted by Sauron
Ik ben nooit echt geinterreseerd geweest in meisjes maar ook nooit eerder in jongens dus ik weet het echt niet.

sja dan kom je der vanzelf achter denk ik :)

Hertog_Joost
8 June 2002, 20:53
Eigenlijk maakt het toch helemaal niets uit of je nou precies weet in welk hokje ("homo", "bi" of "hetero") je geplaatst moet worden?? Ik heb zelf een hekel aan dat hokjesgedoe, dat kan ook mee'helpen', maar mij maakt het weinig uit of ik nu homo of bi ben hoor (ja, hetero mag ook maar ik weet al dat ik dat toch niet ben); ik weet het van mezelf nog niet echt... Nou, ik heb nog een jaar of 70 om daar achter te komen toch?? (hopelijk dan ;) ).

Ik bedoel dus dat je helemaal niet voor jezelf hoeft te beslissen (dat kún je ook niet beslissen trouwens) of je homo, bi of hetero bent. Wacht het af zou ik zeggen, en de tijd zal het leren!

Succes :)

anouk
10 June 2002, 15:01
Het hoeft nieteens zo te zijn dat je homo bent, je vind die jongen gewoon zo ontzettend aardig dat je niet weet wat je ervan moet denken. Ik heb prcies hetzelfde met een lerares maar het zal wel weer over gaan. Verwarrend is het idd wel maar ik denk dat het wel mee valt....

klootzak
10 June 2002, 15:44
wordt gewoon bi

Sauron
10 June 2002, 15:49
wordt gewoon bi :s
ja dat ligt ook wel zo simpel he.

appelshampoo
10 June 2002, 16:53
Originally posted by klootzak
wordt gewoon bi idd, wat is dit nou weer voor een k*topmerking


Maar Sauron, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen maar iig heel veel sterkte !

Sauron
12 June 2002, 16:14
Ik heb nu wel een probleem want over een paar dagen is de proefwerkweek afgelopen en dan is het vakantie! Ik wil het vertellen voor de vakantie zodat ik er niet de hele tijd mee zit, maar ik ben er eigenlijk nog niet aan toe.

Hertog_Joost
12 June 2002, 17:28
Hmm, dat is vervelend... Als ik jou was zou ik het alleen vertellen als je je er goed bij voelt; het is beter dat je het niet vertelt dan dat je het op een verkeerd moment verteld omdat dat ook je 'verhaal' beïnvloed, als je begrijpt wat ik bedoel. Sorry, ik kan het niet echt uitleggen :(

MrOizo
16 June 2002, 05:03
Originally posted by Hertog_Joost
Hmm, dat is vervelend... Als ik jou was zou ik het alleen vertellen als je je er goed bij voelt; het is beter dat je het niet vertelt dan dat je het op een verkeerd moment verteld omdat dat ook je 'verhaal' beïnvloed, als je begrijpt wat ik bedoel. Sorry, ik kan het niet echt uitleggen :(

Idd... trouwens over aan wie je het als eerste zou vertellen, als je iemand hebt die je echt vertrouwd waar je rustig bij bent en ontspannend dus je eigen relaxt voelt en op dezelfde frequentie zit, dan is het een goed idee om met zoiemand erover te praten.
Als je bang bent voor reactie ofzo kan je het gewoon rustigaan opbouwen door hem of haar een mening te vragen over jongens die verliefd lijken te zijn op een jongen bijvoorbeeld.

Sterkte!:Y) 8*

Narya
17 June 2002, 10:13
ik vind het helemaal niet erg als iemand homo is. Boeien. Maar goed. Heb je er misschien aan gedacht dat je bisexueel bent? Dat je op jongens en op meisjes kan vallen? Of misschien ben je gewoon voor 1 keertje verliefd op een jongen. Of je bent misschien te bang om op een jongen verliefd te worden op een jongen dat je nou een soort waanidee hebt dat je er echt verliefd op bent?

En als je er niet aan toe bent om het met hem te bespreken dan moet je dat zeker niet doen natuurlijk. Dan voel je je er zelf alleen maar kut bij. Dat denk ik tenminste.

Succes in ieder geval en het is echt niet erg om Homo te zijn. Apen doen dat ook en wij zijn afstammelingen van apen dus what's the problem? (ok.. misschien wel een slechte vergelijking.. |:( )

doei

trustfire
2 July 2002, 19:48
je moet gewoon jezelf...of je dan homh bent of niet...
mijn neef is ook homo maar die kwam er eigenlijk te laat achter...
hij was al getrouwd en toen kwam hij er dus achter...

je moet je eigen gevoelens zeker niet onderdrukken en als ze gemend zijn dan is dat zo, daar kun jij ook niks aan doen..

ik denk dat het het beste is om het iemand van je vrienden of familie te vertellen(hoe moeilijk hjet ook is)
echte vrienden zullen je dan namelijk niet in steek laten als jij je kut voelt...

veel succes

lisa_
23 July 2002, 11:35
je zou kunnen proberen om die jongen te vertellen wat je voor hem voelt. Als je besluit dit te doen, benader hem dan op een rustige manier. Probeer er het juiste moment voor af te wachten.
Veel succes ermee.

klootzak
23 July 2002, 18:51
Originally posted by annestacia
idd, wat is dit nou weer voor een k*topmerking


Maar Sauron, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen maar iig heel veel sterkte !

ja, dat was een kutopmerking ;)

Mr.Master
4 August 2002, 22:14
Denk er over na hoe je je zou voelen met andere jongens. Maak voor jezelf goed duidelijk wat je nou wilt

Timmekeuh
17 August 2002, 19:35
Originally posted by Sauron
Ik voel me echt kut.
Ik ben een lange tijd ziek geweest in het ziekenhuis. Toen ik weer op school kwam zat ik inmiddels in een andere klas. In onze klas zit een jongen en die deed heel aardig tegen me. En ik werd verliefd op hem volgens mij. Maar dat kan helemaal niet want ik ben ook een jongen en ik ben helemaal geen homo, dat wil ik niet zijn en zo voel ik me niet.
Ik heb er over nagedacht of ik het hem zou moeten vertellen, maar nu doet hij nog aardig tegen me en ik ben bang dat als ik het vertel hij me onaardig gaat vinden of negeren. Ik kan het ook niemand anders vertellen want ik weet het niet zeker, misschien zit ik me dit wel allemaal aan te praten.
Nu baal ik zo van mezelf, ik zie het niet meer zitten. Ik ben in de war en ik voel me slecht. Alleen soms op school voel ik me nog goed omdat ik hem zie, maar vaak voel ik me op school ook kut omdat ik weet dat het onmogelijk is.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen? Alsjeblieft geen negatieve reacties want ik voel me al zo slecht en minderwaardig...
Het kan toch geen kwaad dat je op een jongen verliefd bent.
Als je echt van hem houd vertel je het hem wel vanzelf.
En ik denk niet dat hij jou zal negeren tenzij hij maar aardig doet alsof.Misschien heeft die jongen dezelfde gevoelens voor jou.
En durft hij het ook niet zeggen...Ik zou mijn kans wagen.
Tenzij je misschien problemen gaat hebben met je ouders omdat je dan zogezegt "anders" bent.Maar als je het durft toegeven ben je al heer ver.Neem dat aan van mij.Ik wens je succes.sterkte:{

The Phit
12 September 2002, 18:26
hehehehe. Tis niet erg juhh. Er zijn meerdere homosexuelen op t forum. Ik ben zelfs ook een b'tje verliefd op een jongen.:D:D :p :+

[edit=taalgebruik verbeterd]

ViXEN
12 September 2002, 18:52
sjaaa.. dat kan tog best!?!?
ik kan het me best voorstellen hoor,
en dat mensen zo tegen homos zijn vinnik onterecht,
je bent wie je bent...
misschien ben je bi ofzo, of ben je gewoon hetero en toevallig een keer gek op een jongen.. kan tog best?!
maybe heb ik ook wel een x een meisje leuk gevonden maar ik ben verder ook gwoon hetero.

iedereen is wel een beetje bi.

ookal ontkennen velen het! die zijn zogenaamd helemaal anti-homo en das echt dom!! je moet mensen gewooon in hun waarde laten vind ik hoor :)

DutchECK
13 September 2002, 15:49
Vraag je eerst dit af: waarom wil ik niet homosexueel zijn? Ben je bang om buitengesloten te worden? Vind je een sexuele relatie met een jongen een vies idee? Of is er wat anders aan de hand? Vervolgens moet je kijken hoe die jongen tegenover homosexualiteit staan. Als blijkt dat hij homo's liever dood wil hebben, dan zou ik het toch echt maar voor me houden. Aan de andere kant: als hij positief of iets in die richting reageert, dan kan je het overwegen het hem te vertellen. Dus eerst even (veilig) peilen. Ny the way, weet je zeker dat je verliefd bent, of denk je het alleen maar? Ik bedoel: de hormonen gieren door je lijf, het kan best een bevlieging zijn en nooit weer terug komen. Je vroeg ook naar je coming out. Ook hier zou je moeten peilen. Wat is de mening van de persoon aan wie je het zou willen vertellen? Als je toevallig een andere homosexueel (M/V) kent, overweeg dan eens om het aan die persoon te vertellen. Je weet dan zeker dat je geen negatieve reactie krijgt.
Veel succes in ieder geval!

DutchECK, die precies weet hoe jij je voelt.

Sauron
13 September 2002, 16:37
Originally posted by DutchECK
Vraag je eerst dit af: waarom wil ik niet homosexueel zijn? Ben je bang om buitengesloten te worden? Vind je een sexuele relatie met een jongen een vies idee? Of is er wat anders aan de hand? Vervolgens moet je kijken hoe die jongen tegenover homosexualiteit staan. Als blijkt dat hij homo's liever dood wil hebben, dan zou ik het toch echt maar voor me houden. Aan de andere kant: als hij positief of iets in die richting reageert, dan kan je het overwegen het hem te vertellen. Dus eerst even (veilig) peilen. Ny the way, weet je zeker dat je verliefd bent, of denk je het alleen maar? Ik bedoel: de hormonen gieren door je lijf, het kan best een bevlieging zijn en nooit weer terug komen. Je vroeg ook naar je coming out. Ook hier zou je moeten peilen. Wat is de mening van de persoon aan wie je het zou willen vertellen? Als je toevallig een andere homosexueel (M/V) kent, overweeg dan eens om het aan die persoon te vertellen. Je weet dan zeker dat je geen negatieve reactie krijgt.
Veel succes in ieder geval!


Inmiddels is het een beetje veranderd, het kan me eigenlijk niet zoveel meer schelen of ik homo of hetero ben, als het maar duidelijk is wat ik ben. Ik ben niet bang om buitengesloten te worden, op mijn school zal het zeker wel gerespecteerd worden, het is echt een goeie school en ik heb nog nooit gezien dat er iemand gepest werd of iets dergelijks. Alleen mijn broer is homofoob, maar dat kan me niks schelen, die pest me nu toch al en hij heeft me ook al vaak genoeg uitgescholden voor mietje of homo enzo.
Over die jongen: ik weet bijna wel zeker dat hij niks tegen homo's heeft. Niet dat ik het gevraagd heb, want ik ben bang dat hij er wat achter gaat zoeken als ik het ga vragen, maar, het is moeilijk uit te leggen: ik voel het gewoon zeg maar. Gewoon in hoe hij doet, wat hij zegt. Van een hoop mensen krijg ik het gevoel dat ze iets anders over me denken dan ze laten merken maar bij hem heb ik dat niet, hij behandeld me net zoals de rest.
Het probleem is ook idd dat ik niet zeker weet of ik wel verliefd ben. Dat is nu mijn grootste probleem en daarom denk ik er even niet over om het iemand te vertellen.
Als ik het zeker weet en ik wil het aan iemand vertellen, dan zijn er niet zo verschrikkelijk veel opties: mijn ouders, waarvan ik zeker weet dat ze het zouden respecteren. Mijn moeder roept altijd het hardst dat er niks mis mee is. Verder is er die jongen zelf natuurlijk. Dat was het zo'n beetje. Ik wil het niet als eerste aan mijn vrienden vertellen, ik heb ook nog wel een goede vriendin, maar die is anders dan je waarschijnlijk denkt: het is ook niet iemand die ik het als eerst zou vertellen.
Ik ken geen homosexueel, dat zou makkelijk geweest zijn, dan had ik er waarschijnlijk al lang over gepraat, die zou me begrijpen, ook als ik zou vertellen dat ik niet zeker weet of ik verliefd ben. Aan iemand anders zou ik dat niet vertellen.

Zo, dat was een lang verhaal :)

raxhel
15 September 2002, 13:58
Originally posted by Sauron
Ik voel me echt kut.
Ik ben een lange tijd ziek geweest in het ziekenhuis. Toen ik weer op school kwam zat ik inmiddels in een andere klas. In onze klas zit een jongen en die deed heel aardig tegen me. En ik werd verliefd op hem volgens mij. Maar dat kan helemaal niet want ik ben ook een jongen en ik ben helemaal geen homo, dat wil ik niet zijn en zo voel ik me niet.
Ik heb er over nagedacht of ik het hem zou moeten vertellen, maar nu doet hij nog aardig tegen me en ik ben bang dat als ik het vertel hij me onaardig gaat vinden of negeren. Ik kan het ook niemand anders vertellen want ik weet het niet zeker, misschien zit ik me dit wel allemaal aan te praten.
Nu baal ik zo van mezelf, ik zie het niet meer zitten. Ik ben in de war en ik voel me slecht. Alleen soms op school voel ik me nog goed omdat ik hem zie, maar vaak voel ik me op school ook kut omdat ik weet dat het onmogelijk is.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen? Alsjeblieft geen negatieve reacties want ik voel me al zo slecht en minderwaardig...

ahh liefje...ik heb precies het zelfde je mag me mailen hoor! ik weet ook niet of ik nou op dat ,meisje ben of niet wees niet ongerust het antwoord komt vanzelf wel of je homo bent of niet mail me if you like

Chesta
21 September 2002, 15:46
Als je je aangetrokken voelt tot een jongen hoeft dat niet meteen te betekenen dat je homo bent, als je er verliefd op wordt echter wel, en dan nog, je kan bi zijn, of wat dan ook.

Wacht met het iemand te vertellen totdat je het zeker weet. Houd gewoon alle mogelijkheden open. Zelfs nu, ik heb al 5 vriendjes gehad waarop ik allemaal gek ben (geweest) houd ik nog steeds mogelijkheden open. Op die manier ben je nooit teleurgesteld. Ik ken bijvoorbeeld een jongen die zegt dat hij homo is maar ondertussen wel alleen maar vriendinnen heeft gehad, misschien is hij bi, misschien ook niet, voor mijn vriendschap maakt het in ieder geval niets uit.

Fallen-Angel
5 October 2002, 11:34
Ik hoop dat je snel over je twijfels heen komt, liefde is mooi! (of dat nou met een jongen of meisje is, dat maakt toch niets uit?)

Timmekeuh
16 October 2002, 07:03
Als je echt geen homo wil zijn?
Vergeet hem als "vriend vriend" en word gewoon vrind.En ik zou nog even wachten om hem erover te vertellen zien wat zijn reactie is.

KarmaComa
18 October 2002, 15:33
gewoon er voor uitkomen, het zal toch ooit moeten gebeuren, hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Mensen hebben ook respect voor als je ervoor uitkomt. Gewoon doen

Fade of Light
28 November 2002, 14:11
Originally posted by JoeZawinul

Maar Sauron, hoe is het nou afgelopen als ik vragen mag?

Die gast komt niet meer op het forum

JoeZawinul
28 November 2002, 14:37
oh, sorry.
IK had zijn vorige bericht niet gelezen, het spijt me.
Dat was niet de bedoeling