PDA

Bekijk de volledige versie : Oudere mannen en jonge meisjes...


Anaalist
7 June 2002, 03:32
Tja, oudere mannen die een sex relatie hebben met jongere meisjes.
Ja, ik weet dat de meesten vinden, dat dat echt niet kan en mag.
Maar wat vinden jullie daarvan?

Het liefts meningen van de meiden graag.

Chesta
7 June 2002, 06:54
Mag ik iets vragen dat hopelijk niet te hard word opgepakt?
4 aug 1962... En je wil het van meiden weten... :? Lijkt me niet dat je voor die acties hier moet zijn :?

(Delete ev deze post)

Nightwolf
7 June 2002, 06:59
mwah....dit is zowiezo geen onderwerp voor L&D vind ik

hup naar t goede forum

LoeLoe
7 June 2002, 10:04
Ik denk dat een leeftijdsverschil van ongeveer 6 jaar wel het maximum is voor mijn gevoel..

Ik bedoel, een meisje van 14 KAN best met een jongen van 20 gaan..

Maar ik ken ook een meid en die is 17 en die gaat met een gast van 32..mjah ik vraag me af waar je dan je hersens hebt zitten maar dat kan ook aan mij liggen..

Miss_Sweetgirl
7 June 2002, 13:18
Originally posted by LoeLoe
Ik denk dat een leeftijdsverschil van ongeveer 6 jaar wel het maximum is voor mijn gevoel..

Ik bedoel, een meisje van 14 KAN best met een jongen van 20 gaan..

Maar ik ken ook een meid en die is 17 en die gaat met een gast van 32..mjah ik vraag me af waar je dan je hersens hebt zitten maar dat kan ook aan mij liggen..

het is wel zo hoe ouder je bent hoe minder het verschil uit maakt als je het over 6 jaar heb meisje van 9 en jongen van 16, neej. maar als je 20 btn (V) en de ander(M) 26 lijkt het toch minder maarja

Ti_Mu84
7 June 2002, 18:44
Originally posted by LoeLoe
Ik bedoel, een meisje van 14 KAN best met een jongen van 20 gaan..

dat vind ik dus raar...
ik ben net 18, en echt niet geinteresseerd in meiden van 14...
laat staan als ik 20 ben. als je 14 bent ben je echt nog jong enzo, en 20 is toch een flink stuk ouder... ten eerste zou ik die gozer van 20 zielig vinden, en dat meisje van 14 dom.

er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen... gasten van 20 die eruit zien als 16 en meiden van 14 die eruit zien als 16, maar over het algemeen vind ik het dus belachelijk.

zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd

Babysmurfie
8 June 2002, 20:20
Originally posted by Xissez
Mag ik iets vragen dat hopelijk niet te hard word opgepakt?
4 aug 1962...


Ik ben ff niet mee...
Oeps, okay nu wel.
Ik denk trouwens dat dat wel moet kunnen, als die oudere man dat meisje tenminste voldoende respecteert enzo.
Als je elkaar echt graag ziet...
Het is altijd gemakkelijker zonder veel leeftijdsverschil, maar moeilijk gaat ook he

anemic
10 June 2002, 17:08
ik heb geleerd dat dit mag

leeftijd man/2+5 = leeftijd meisje

bv iemand van 18 mag dus seksuele omgang hebben met een meisje van 14. Vanaf 16 is het legaal.
Dus een man van 20 mag een meisje van 15 hebben en niet jonger.
Dit is juridisch gezien het geval.

meiske007
10 June 2002, 17:16
tja waarom niet ik bedoel als je bijv. 15 bent en je gaat met iemand van 25 word het raar gevonden maar zo gauw iemand verteld dat ie 40 is en gaat met iemand van 50 dan is het ineens de gewoonste zaak van de wereld duzzz waarom niet :)

Ti_Mu84
10 June 2002, 17:19
Originally posted by anemic
ik heb geleerd dat dit mag

leeftijd man/2+5 = leeftijd meisje

bv iemand van 18 mag dus seksuele omgang hebben met een meisje van 14. Vanaf 16 is het legaal.
Dus een man van 20 mag een meisje van 15 hebben en niet jonger.
Dit is juridisch gezien het geval.

klinkt eerlijk... ben ik het wel mee eens ook trouwens

maaikie
10 June 2002, 19:07
Ik vind dat leeftijd verschil in een relatie wel kan..
het hangt niet echt af van de leeftijd maar mee van het gedrag van die mensen..
er zijn meisjes van 16 die zich ook echt als 16 of jonger gedragen maar ik ken zat meisjes die lichamelijk en geestelijk veel verder zijn en geen zin hebben in vervelende puberale jochies van 16 (ik heb niks tegen jongens van die leeftijd hoor, maar er zijn er een paar bij..:?)
ik denk dat een leeftijd verschil niet erg is zolang het niet voor al te veel prblemen zorgt in de relatie

maar persoonlijk heb ik niet echt behoefte aan een man van een jaar of 35..
ik ben zelf 16 en ik vind dat mijn vriend ook niet al te oud moet zijn.. iemand met een beetje dezelfde ideen en zelfde interesses

LifeSucks
10 June 2002, 19:38
mijn vriendin is 14 en ik 15 (binnekort 16).
en ik ken mensen die hebbe een veel groter verschil en ik denk nu al soms da er een groot verschil zit.

hollywood
13 June 2002, 19:25
Ikke 15 hij 21... tja. wat kan ik er over zeggen... Hij is nog jong in z`n hoofd :? Neej, hij is gewoon een schat en ik zou wel wat met hem willen. Hij zit alleen met het leeftijdsverschil en tja, wel logisch... Ik zit nog op school. Hij heeft dat allang gehad. We hebben ook geen seks gehad, alleen gezoent (2 uur lang :p )
Like him, maarja. Ik zie wel hoe het loopt, word toch niks... Ach, was leuk vrijdag.

Maar leeftijdsverschil, dat is per persoon verschillen. Als er veel tussen zit, maar je bent verliefd op elkaar... Wat zou je tegen houden... Alleen dat je ouders niet snel genoeg hebben geneukt???? Naja. Boeiend.

xxx Hollywood

QQQ
13 June 2002, 19:57
Ja maar jongens (niet letterlijk bedoeld :p) dit gaat niet over liefde maar over sex. Dat kan volgens mij niet. Bhlegh.

Panthera
14 June 2002, 07:19
Ik ben 12 en zit achter iemand van 17/18 aan hoor...... IN ALLE OPZICHTEN:] :] :] :] Anybody mind?

chica
14 June 2002, 16:04
Originally posted by chalyken


die jongen waarschijnlijk

DIE ZIT!!!!!!!!!!!!!!! Goeie man...

*is het er volledig mee eens...*

skiteefje
14 June 2002, 21:43
Originally posted by Xissez
Mag ik iets vragen dat hopelijk niet te hard word opgepakt?
4 aug 1962... En je wil het van meiden weten... :? Lijkt me niet dat je voor die acties hier moet zijn :?

(Delete ev deze post)

Pardon Xissez, maar kan je mijn geheugen ff opfrissen en zeggen wat er toen ook weer gebeurt is???

klootzak
14 June 2002, 21:43
Originally posted by Panthera
Ik ben 12 en zit achter iemand van 17/18 aan hoor...... IN ALLE OPZICHTEN:] :] :] :] Anybody mind?

weet je hoe irritant zo'n kut guppie is ?
ik bedoel als ik in wil scheuren pak ik wel een te kleine broek

klootzak
14 June 2002, 22:15
Originally posted by LoeLoe
Ik bedoel, een meisje van 14 KAN best met een jongen van 20 gaan..



ik circuleer geeneens in een player circeltje maar ben nog nooit een jongen van 20 tegengekomen die serieus wat wil met een 14 jarig guppie.
scharrels of sexrelaties meer niet.
tuurlijk kan het de vraag is gebeurt het ?

Skrewdriver
15 June 2002, 05:41
Originally posted by Erik
Tja, oudere mannen die een sex relatie hebben met jongere meisjes.
Ja, ik weet dat de meesten vinden, dat dat echt niet kan en mag.
Maar wat vinden jullie daarvan?

Het liefts meningen van de meiden graag.

papageno (AK) ben jij dat???

arachnafiel
18 June 2002, 20:23
Originally posted by klootzak


ik circuleer geeneens in een player circeltje maar ben nog nooit een jongen van 20 tegengekomen die serieus wat wil met een 14 jarig guppie.
scharrels of sexrelaties meer niet.
tuurlijk kan het de vraag is gebeurt het ?

Antwoord op die vraag is, JA. Kennis van mij is 15, en heeft vriend van 23. Iedereen vind het verkeerd, maar zij zelf niet. Zoekt ze zelf maar uit vind ik.

anemic
18 June 2002, 20:36
Originally posted by arachnafiel


Antwoord op die vraag is, JA. Kennis van mij is 15, en heeft vriend van 23. Iedereen vind het verkeerd, maar zij zelf niet. Zoekt ze zelf maar uit vind ik.

die gast moet echt geen leven hebben dan...ik ken wel meer van die gevallen
maar ik kijk nu al niet meer naar 15 jarigen...dus laat staan over 5 jaar

The Phit
21 June 2002, 22:37
hmm ligt aan de types die met elkaar zijn dan.
Mijn zusje was 16 toen ze haar huidige vriend aan kreeg. Die was toen 24.
Maar als je die vriend wat beter leert kennen zie ik echt dat ik me denk ik geen betere zwager ken wensen. Nu zijn ze ruim 2 jaar met elkaar, en t ziet er lang niet uit dat het uit gaat raken.

Anaalist
22 June 2002, 00:37
Originally posted by Xissez
Mag ik iets vragen dat hopelijk niet te hard word opgepakt?
4 aug 1962... En je wil het van meiden weten... :? Lijkt me niet dat je voor die acties hier moet zijn :?

(Delete ev deze post)


Nee, wees maar niet bang dat ik voor dat soort "acties" zit hoor.
Ik zie wel heel erg veel reacties over leeftijdsverschillen, maar jullie moeten "nog iets ruimer denken" dan dat.

Het liefst zou ik hier niemand willen laten schrikken, maar dat jongedametje (nee, ik noem dus echt geen namen...) is helemaal stapelgek op mij. En dat terwijl ik dus (voor de rekenwonders onder ons) pas 39 jr jong ben... en zijn is AL 17 jaartjes "oud".

Ja, ik moet toegeven, dat ik haar ook echt wel een lekker dingetje vind, ze is altijd aardig, vreselijk lief... maar zelfs, als we "normale dingen" doen worden we best wel veel aangegaapt en nagekeken.
Toch best wel jammer, we worden dus bijna gedwongen om alles maar lekker stiekem te doen...

Rijntje
22 June 2002, 09:57
Originally posted by Erik



Nee, wees maar niet bang dat ik voor dat soort "acties" zit hoor.
Ik zie wel heel erg veel reacties over leeftijdsverschillen, maar jullie moeten "nog iets ruimer denken" dan dat.

Het liefst zou ik hier niemand willen laten schrikken, maar dat jongedametje (nee, ik noem dus echt geen namen...) is helemaal stapelgek op mij. En dat terwijl ik dus (voor de rekenwonders onder ons) pas 39 jr jong ben... en zijn is AL 17 jaartjes "oud".

Ja, ik moet toegeven, dat ik haar ook echt wel een lekker dingetje vind, ze is altijd aardig, vreselijk lief... maar zelfs, als we "normale dingen" doen worden we best wel veel aangegaapt en nagekeken.
Toch best wel jammer, we worden dus bijna gedwongen om alles maar lekker stiekem te doen... als het van bijde kanten goed zit dan moet je je niets van die mensen aan trekken hoor, jij heb met haar hun niet. en je zal heus niet de enoige zijn die zon relatie heeft denk ik. ik zou het persoonlijk niet kunnen, maar waarom jullie niet. gewoon doen niet schamen je leeft tenslotte maar 1 keertje

Oizo
22 June 2002, 16:41
allo Erik

ik ben iemand van 15 en heb iets met iemand van 21, om precies te zijn morgen een jaar.
soms is zo een relatie wel moeilijk ma wij zijn stapeldol op elkaar.
ik vind da mensen nie zo moeten zeiken over leeftijdsverschil, alo, WE LEVEN IN DE 21STE EEUW!!!!!!!!!!!|:( ma goe iedereen zijn eigen mening hierover. en tja k kan echt geen relatie hebben met iemand van mijn eigen leeftijd, heb het al eens geprobeerd, ma iemand die met autotjus speelt neh geef mij ma liever iemand dan wa ouder is waar k mee kan praten;) 8-) :)


ma jah dit izzz mijn mening :* dwergje :D

Tja...
3 July 2007, 18:24
Mensen moeten zelf weten wat ze vinden maar ze moeten ook bedenken dat je er niet voor kiest op wie je verliefd bent.
Ik ben een meisje van 15 en de jongen is 24... We kennen elkaar al heel erg lang en ik schrok er ook van dat ik hem leuk vond. Maar langzamerhand kwam ik erachter dat hij mij ook leuk vond. Gister heeft hij het egt hardop gezegd.. Maar meteen daarachteraan dat het niet kan omdat hij 24 is en ik 15... Ik ben volwassener als de meeste mensen van mijn leeftijd en hij is juist iets jonger en al helemaal kwa relaties.. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend.
Ik vond eerst ook dat het echt niet kon en ik denk dat vele mensen er zo over zullen denken totdat ze het zelf meemaken en weten hoe mensen zich voelen als je elkaar leukvind met een groot leeftijdsverschil. Je vind elkaar allebij leuk maar het kan niets worden omdat er een leeftijds verschil is. Je wilt egt niet weten hoe kut dat voelt.

Tja...
3 July 2007, 18:24
Mensen moeten zelf weten wat ze vinden maar ze moeten ook bedenken dat je er niet voor kiest op wie je verliefd bent.
Ik ben een meisje van 15 en de jongen is 24... We kennen elkaar al heel erg lang en ik schrok er ook van dat ik hem leuk vond. Maar langzamerhand kwam ik erachter dat hij mij ook leuk vond. Gister heeft hij het egt hardop gezegd.. Maar meteen daarachteraan dat het niet kan omdat hij 24 is en ik 15... Ik ben volwassener als de meeste mensen van mijn leeftijd en hij is juist iets jonger en al helemaal kwa relaties.. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend.
Ik vond eerst ook dat het echt niet kon en ik denk dat vele mensen er zo over zullen denken totdat ze het zelf meemaken en weten hoe mensen zich voelen als je elkaar leukvind met een groot leeftijdsverschil. Je vind elkaar allebij leuk maar het kan niets worden omdat er een leeftijds verschil is. Je wilt egt niet weten hoe kut dat voelt.

Tja...
3 July 2007, 18:25
Mensen moeten zelf weten wat ze vinden maar ze moeten ook bedenken dat je er niet voor kiest op wie je verliefd bent.
Ik ben een meisje van 15 en de jongen is 24... We kennen elkaar al heel erg lang en ik schrok er ook van dat ik hem leuk vond. Maar langzamerhand kwam ik erachter dat hij mij ook leuk vond. Gister heeft hij het egt hardop gezegd.. Maar meteen daarachteraan dat het niet kan omdat hij 24 is en ik 15... Ik ben volwassener als de meeste mensen van mijn leeftijd en hij is juist iets jonger en al helemaal kwa relaties.. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ook nog nooit gezoend.
Ik vond eerst ook dat het echt niet kon en ik denk dat vele mensen er zo over zullen denken totdat ze het zelf meemaken en weten hoe mensen zich voelen als je elkaar leukvind met een groot leeftijdsverschil. Je vind elkaar allebij leuk maar het kan niets worden omdat er een leeftijds verschil is. Je wilt egt niet weten hoe kut dat voelt.