PDA

Bekijk de volledige versie : sgooollllllllllllll!!!!!!!!!GVD


xta-rulezzz
7 June 2002, 12:21
GVD ik wor nie goed van school!!!! denk je bijna vakantie te hebben gaan ze nog zeiken over een leesdossier dat je in moet leveren waar ik nog bijna nx van af heb!! En dan ist ook nog n handelingsdeel!!! En willen ze ook nog dat je "even" een discussie voorbereid!! GVD GVD GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nja... nog ff volhouden... om dan waarschijnlijk te horen dat ik blijf zitten..GVD!!!!!!!
kUz

Miss_Sweetgirl
7 June 2002, 13:13
Originally posted by xta-rulezzz
GVD ik wor nie goed van school!!!! denk je bijna vakantie te hebben gaan ze nog zeiken over een leesdossier dat je in moet leveren waar ik nog bijna nx van af heb!! En dan ist ook nog n handelingsdeel!!! En willen ze ook nog dat je "even" een discussie voorbereid!! GVD GVD GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nja... nog ff volhouden... om dan waarschijnlijk te horen dat ik blijf zitten..GVD!!!!!!!
kUz

wow je bent wel heel erg depri:{

ik heb ook geen zin meer hoor, daar niet van:)

Foetsy
8 June 2002, 15:15
dat depri valt wel mee, voor depressieve mensen moet je naar de psycholgie dinges gaan.
school is klote, dat vinden de meeste mensen wel.

Bird Of Prey
8 June 2002, 16:58
tja...dat de meesten qua school er doorheen zitten daar ben je zeker niet de enige van, maar ja...als je dan nog weer ns een handelingsdeel moet inleveren waar je haast niks aan gedaan hebt hoef je alleen maar de schuld bij jezelf te zoeken, had je beter gepland had je dat eerder af gehad zodat je nu meer kon relaxen

golden_tears
8 June 2002, 17:42
Maar de meeste van jullie hebben geluk jullie zijn al van de examens af. Ik moet nog beginnen maandag.
Kga waarschijnlijk blijven zitten.