PDA

Bekijk de volledige versie : een klootzak afzeiken ..


klootzak
7 June 2002, 22:49
weleens gedaan ?

neuh ?

doe ut hier..

klootzak in de vorm van iemand (die je niet bij naam noemt of te makkelijk naar die persoon linkt om ruzies te voorkomen)

die jij kent en een klootzak vind.


(het is de bedoeling dat dat oplucht ofzo)

Headliner
7 June 2002, 22:52
Hmm.. zo worden volgens mij wel flames uitgelokt :?

Sauron
7 June 2002, 22:54
Oh dus niet dat iedereen jou moet gaan afzeiken :)

Ten eerste de immer in dit soort topics populaire Bush, maar daar ga ik maar niet te diep op in (tis niet alsof we ruzie zouden gaan krijgen maar... laat ook maar)

En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! |:(|:(|:( (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r

*EDIT* Ik lok geen flames uit want dit is iemand die niet op dit forum zit, dat kan toch ook?

klootzak
7 June 2002, 23:17
Originally posted by Sauron
Oh dus niet dat iedereen jou moet gaan afzeiken :)

Ten eerste de immer in dit soort topics populaire Bush, maar daar ga ik maar niet te diep op in (tis niet alsof we ruzie zouden gaan krijgen maar... laat ook maar)

En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! |:(|:(|:( (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r

*EDIT* Ik lok geen flames uit want dit is iemand die niet op dit forum zit, dat kan toch ook?

tuurlijk, om flames te voorkomen was dat de bedoeling.

en mij afzeiken levert flames op, niet dat ik ermee zou zitten

Denden 100 piek
8 June 2002, 01:52
Bennie goed in afzeiken...hou gewoon mekop,behalve op ut internet!!!
Dan komt me 2de persoonijkheid tot leven(zie nickname).

!Y!US!C!30X
8 June 2002, 15:59
Originally posted by Sauron
Oh dus niet dat iedereen jou moet gaan afzeiken :)

Ten eerste de immer in dit soort topics populaire Bush, maar daar ga ik maar niet te diep op in (tis niet alsof we ruzie zouden gaan krijgen maar... laat ook maar)

En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! |:(|:(|:( (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r

*EDIT* Ik lok geen flames uit want dit is iemand die niet op dit forum zit, dat kan toch ook?

Is jouw aardsvijand ook al kevin? de mijne ook.. maar heb nog ff wat toe te voegen aan je verhaaltje..
En nu de persoonlijke klootzak: KEVIN jij KLOTEHOMMEL een beetje gestoord zijn en dan ook nog is het recht denken te hebben mijn vriendenkring over te nemen totdat ze allemaal weg zijn en ik alleen! |:(|:(|:( (nee dat is niet mijn hoofd) :r:r:r
En ik word dan ook nog fucking depressief door jouw, heb je nu je zin? je hebt me hele leven verneukt met die kutvrienden van je, rot toch een eind op man, ik kots echt op jouw, wat jij bij mij heb aangericht kan je echt nooit meer goed maken..:(

Ok moest er ff uit, kevin is geen iemand van dit forum..
Maar nu heb ik hem wel genoeg afgezeikt..die kevin:)

Foetsy
8 June 2002, 16:12
jij godvergeten teringlijer, nog 1 keer je bek opentrekken en ik ruk je kop van je romp af, en haal die lach van je gezicht af of ik sla hem eraf

ok, tegen wie dit was weet ik niet, maar ik wil ook wel eens wat zeggen

Sir_Psycho
8 June 2002, 21:49
godverdomme kloteeikel, ik dacht dat je mn beste vriend was en dan probeer je me vriendin te versieren

ik hooop dat je brand in hel met het gevoel dat je enorm hard moet plassen!