PDA

Bekijk de volledige versie : mijn lerares frans is hondsdol.....of heeft ze de dolle koeien ziekte?


bAnAnAqUeEn
9 June 2002, 20:28
echt mense, das ier ni om mee te lache! Wij zitte nu al heel het jaar mee da mens opgescheept, en gelukkig zijn we der al bena vanaf! tenminste... voor 2 maandjes...als we geluk hebben!
Maar om dus mijn titelke duidelijk te make: as ons lerares frans keiiii opgewonden ;) iets uitlegt, dan begint die na nen tijd rood aan te lope en... dan kwijlt en schuimt die uit haar mondhoeke! echt waar! en ik zever ni he ;) om in de sfeer te blijve! der zijn zelfs al onrustwekkende mededelingen geweest van de leerlingen op de eerste rij dat ze nu ook al bloskes op haar onderlip zou hebben! :? WIJ PIKKEN DIT NIET LANGER VERLOS ONS VAN DE :9~ LEERKRACHT!!!!!!! :'(

Denden 100 piek
10 June 2002, 19:32
Onze franse lerares is ook knettergek,hebben we ff niet geleerd met z'n allen,zij superkwaad en gelijk een mondelinge overhoring voor morgen.
Nou ik had 2 zinnetjes niet,gelijk5.5(kwam er goed vanaf,anderen hadden 4).
Zij helemaal hysterisch bij anderen'drie lessen eraan besteed,drie hele lessen!Verdwijn uit me ogen,een 4!'
Ik leer dus nu echt weer wel,ben blij dat ik nog een 5.5 had,kun je nagaan!!!

Plankje
10 June 2002, 23:00
Originally posted by Denden 100 piek
Onze franse lerares is ook knettergek,hebben we ff niet geleerd met z'n allen,zij superkwaad en gelijk een mondelinge overhoring voor morgen.
Nou ik had 2 zinnetjes niet,gelijk5.5(kwam er goed vanaf,anderen hadden 4).
Zij helemaal hysterisch bij anderen'drie lessen eraan besteed,drie hele lessen!Verdwijn uit me ogen,een 4!'
Ik leer dus nu echt weer wel,ben blij dat ik nog een 5.5 had,kun je nagaan!!!
ik ben meestal al blij als ik een 4 heb voor frans :)

Sauron
11 June 2002, 07:08
Haha dan hebben jullie lekker pech, want mijn lerares Frans in meer een cabaratier zodat we elke les meer lachen dan frans leren :)

Denden 100 piek
11 June 2002, 17:10
Originally posted by Sauron
Haha dan hebben jullie lekker pech, want mijn lerares Frans in meer een cabaratier zodat we elke les meer lachen dan frans leren :) Ruilen?:( Nee,zo erg issut nou ook weer niet.
Ze is eigenlijk best aardig,ze eist mischien wat teveel van ons als atheneum leerlingen(de toekomst van de natie volgens haar!!!:[ )

MilkyWayz
11 June 2002, 18:03
op de bbq douwen, iedereen een plakje.

(bert visscher over Pino :] )

appelshampoo
11 June 2002, 20:47
Tjah.. die van ons is een paard :) das ook nie alles